عکس های مصطفی محمدی واوسری از طبیعت منطقه دوسرشمار / بخش یکم / عکس های این مجموعه را جناب آقای مصطفی محمدی واوسری برای درج در سایت سادوا ارسال کرده اند. آقای محمدی این عکس های زیبا را در زمان های مختلف و با گوشی موبایل گرفته اند و همانگونه که ایشان در نامه شان به سادوا ابراز امیدواری کردند؛ ما هم امیدواریم این عکس های زیبا مورد توجه خوانندگان و بینندگان گرامی قرار گیرد که یقیناً چنین نیز خواهد بود. آقا مصطفی متولد ۱۳۶۵ و فرزند جناب آقای قربان محمدی اهل روستای واوسرنو بوده و خانواده اش در شهر نکا استان مازندران ساکن هستند و ایشان هم اینک دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد « زمین شناسی مهندسی» دانشگاه تربیت مدرس تهران می باشند.

به زودی بخش دوم عکس های آقای محمدی در سایت سادوا بارگذاری می شود.

درخت کهنسال جنگلی در منطقه کمرسر شرق قله شاهدژ / ۸ مهر ۱۳۸۹

طبیعت بهاری اطراف منطقه دوسرشمار / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

مه و کوهستان در منطقه دوسرشمار / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

طبیعت منطقه دوسرشمار / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

کوهستان و مه در ارتفاعات اطراف قله شاهدژ / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

مه در ارتفاعات قله شاهدژ  از نمای واوسرنو/ ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

تیغ آفتاب در منطقه کمرسر در شرق قله شاهدژ / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

جاده و موتور و انسان / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

مه در ارتفاعات اطراف دوسرشمار / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

مه و جاده در ارتفاعات اطراف قله شاهدژ / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

شقایق های دشت واوسرنو و قله شاهدژ / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۷

شقایق های دشت واوسرنو و قله شاهدژ / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۷

مه در ارتفاعات قله شاهدژ / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

مه در ارتفاعات شمال شرقی قله شاهدژ / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

مه در ارتفاعات شمال شرقی قله شاهدژ / ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

قله شاهدژ از شمال غربی روستای بالاده/ ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

قله مِرادکوه / فروردین ۱۳۹۰

قله شاهدژ / فروردین ۱۳۹۰

طبیعت منطقه دوسرشمار / فروردین ۱۳۹۰

آقای مصطفی محمدی واوسری


مدیریت سایت سادوا بر خود لازم می داند که از توجه و علاقه جناب آقای محمدی به طبیعت منطقه دوسرشمار و ارسال این عکس های زیبا سپاسگزاری کرده و  برای ایشان آرزوی بهروزی و موفقیت نماید و نیز از  اهالی محترم منطقه دوسرشمار تقاضا نماید که عکس های خود را برای دیدن همولایتی ها برای ما ارسال کنند.

با احترام/ عین اله آزموده / مدیر سایت سادوا

………………………………………………………………………….

خوانندگانی که قصد دریافت این عکس ها در اندازه بزرگتر را دارند لطفاً به آقای محمدی ایمیل بزنند.ایمیل آقای محمدی:mfmdvr@yahoo.com

عکس های مصطفی محمدی واوسری از طبیعت منطقه دوسرشمار / بخش دوم

عکس های مصطفی محمدی واوسری از طبیعت منطقه دوسرشمار / بخش سوم

عکس های مصطفی محمدی واوسری در صعود به قله شاهدژ ۱۴/۳/۱۳۹۱

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۰ دی ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
سیدعلی ساداتی گفت

سلام.

عکس های بسیار زیبایی بود.
این عکس هایی که ما دیدیم تقریبا همه اش به جز سه چهار عکس زیر نویس شده بود … قله شاهدژ … قله شاهدژ … قله شاهدژ … . آیا طبیعت منطقه دو سرشمار فقط آن قله شاهدژ است؟
آقای آزموده عنوان این پست را شما ” عکس های مصطفی محمدی واوسری از طبیعت منطقه دوسرشمار ” گذاشته اید در حالی که اگر عنوان را “عکس های مصطفی محمدی واوسری از قله شاه دژ ” می گذاشتید مرتبط تر بود.
از آنجاییکه آقای محمدی خودشان واوسری هستند آیا نمی توانستند تعدادی از زیبایی های روستای خود را هم در این عکس ها به ما نشان می دادند؟
این پست شما این تصور را در ما ایجاد می کند که برای اینکه شخصی از روستایی غیر از بالاده بخواهد در سایت سادوا مطلب یا عکسی بگذارد باید حواسش جمع باشد که مطالبش ۹۹ درصد وزن بالادهی داشته باشد در غیر این صورت مطلبش جایی در سادوا ندارد.
امیدوارم که چنین نباشد.با تشکر.ساداتی
……………………………………
سلام جناب ساداتی
عکس های جناب محمدی با همین عناوین ” شاهدژ ” برایم ارسال شده است و واقعاً جای دقیق آنها نیز مشخص نیست. بنده هم بر حسب نوشته ایشان ، زیرنویس ها را نوشتم. تازه ما بالادهی ها که معتقدیم ” شاهدژ ” متعلق به منطقه دوسرشمار است.
البته هر کسی هر عکسی از طبیعت منطقه بفرستد ما آن را در سایت سادوا قرار می دهیم و برای ما فرقی نمی کند از کدام روستا باشد. قبلاً هم در وبلاگ سادوا چنین نظری داشتیم و اکنون در سایت سادوا هم نظرمان همان است. گاهی هم مطالب و موضوعات و عکس های مربوط به بالاده در سایت سادوای بالاده بیشتر مورد استقبال خوانندگان بالادهی قرار می گیرد.
منتظر عکس های زیبای شما از روستای کهن و زیبای تیله بن و طبیعت اطراف هستیم ( البته زیرنویس ها را خودتان بنویسید و از شاهدژ هم عکسی در آن نباشد بهتر است)
گَگِه تِه مِنِ گَپ رِ جِدّی نئیر . مِن خاش دَعوی هاکاردمِه.

واقعآ لذت بردم از عکسهای جناب آقای محمدی و جای خوشحالی دارد که اهالی منطقه دوسرشمار باهمین موبایل هم شده زیبایی های منطقه دوسرشمار را به تصویر می کشند

مصطفی محمدی واوسری گفت

سلام آقای ساداتی
مدت خیلی کمیه که با این سایت آشنا شدم و طبیعیه که هنوز با روال این سایت آشنا نباشم و آقای آزموده هم از این موضوع باخبر نبودند و این قصور نیست

اولا شما اون دو عکس که دشت شقایق واوسر نو رو نشون می داد ندیدید
دوما شما از کجا فهمدید که این عکسها به همین جا ختم میشن که اینطوری برداشت کردید؟
سوما مگه توی این سایت رسمه که هر کسی فقط از روستای خودش بگه؟
لطفا این مرز های پوچ رو از بین آدما بردارید و بذارید “ما” باشیم نه “من” و “شما” و “دیگران”
ما همه از یک خانواده ایم
ممنونم از اینکه منو قابل دونستید و نظرتونو نوشتید

طبیعت زیبایی بود به خصوص شاهدژ. شاهدژ عشقه

مصطفی محمدی واوسری گفت

سلام آقای نظری . بابت نظر لطفتون ازتون ممنونم و خوشحالم که خوشتون اومده.
سلام دوباره خدمت آقای ساداتی. سعی می کنم از این به بعد عکسهای بیشتری از روستای محل زندگی خودم بفرستم/ با آرزوی شادی و کامیابی برای شما/ مصطفی محمدی واوسری

ساداتی تیله بنی گفت

سلام و سلامتی برای ابنای بشر مخصوصا به تمام کسانیکه به موطن خود عشق می ورزند و ضمن تشکر از آقای محمدی و شما آقای آزموده ، می خواهم بگویم که ما یک دوسرشمار در ایران داریم با تعدادی از محل، جای جای این منطقه با ارزش است خواه متعلق به هر شخص یا هر محل باشد و قله شاهدژ نماد بیداری و استحکام و شکوه و عظمت منطقه است ، بعد از بقعه شریف امامزاده میرافضل ، قله شاهدژ ارتباط سلامگاه ما به منطقه دوسرشمار است من که از هر کجای دشت مازندران قله شاهدژ را می بینم افتخار می کنم و سلامی به منظقه می فرستم، بیاییم چند میلمتر هم شده بلند تر از شاهدژ به منطقه دوسرشمار نگاه داشته باشیم
……………………..
جناب ساداتی تیله بنی عزیز سلام. هر چه بالاتر از شاهدژ به منطقه دوسرشمار بنگریم یقیناً زیبایی ها و نازیبایی هایش ( محرومیت هایش) بیشتر بچشم خواهد آمد.
ما هم هر روز صبح به شاهدژ سلام می دهیم و شبانگاه نیز با یاد او بخواب می رویم

با سلام و ارادرت از دوستان خواهشی دارم که در ارائه نکته نظرات خود از ادبیات بهتر و و زین تری استفاد بفرمایید
………………………………
جناب صادقعلی توبه عزیز٫ سلام
ما می پذیریم که انتقاد و اعلام نظر حق خوانندگان سادوا است و نوشته هایشان تمرینی است تا با یکدیگر رو راست حرف بزنیم و زبانمان از بیان حرفمان و دست مان موقع نوشتن نلرزد. ادبیات دوستانی که در سادوا یادداشت می نویسند ۹۰% محترمانه و وزین است و ۱۰% باقیمانده نیز چنانچه اهانتی، افترایی، بدگویی و … علیه شخص یا اشخاص یا روستا و … در آن باشد یا اصلاح می گردد و یا حذف می گردد.

مصطفی محمدی واوسری گفت

سلام دوباره خدمت آقای ساداتی
اگه میشه یه خورده شفاف تر و با توضیح بیشتر صحبت کنید
از انتقاد شما استقبال میکنم و دوست دارم بدونم منظورتون چی بوده تا اشتباهم جبران کنم
اگه خواستید صحیت کنید این آدرس میل منه
خوشحال میشم
mfmdvr@yahoo.com

سلام خدمت همه دوستان عزیز
ضمن عرض تشکر از آقای محمدی ( زمین شناس ارجمند ) می خواستم عرض کنم که من توجهی به شاهدژ نکردم هر چند که صلابت شاهدژ به همه غرور می دهد ولی من این بار بیشتر از همه از مه « نزم » در عکسها لذت بردم. شما آسمان و ابرهای آن را خیلی خوب و دقیق دیده اید. امیدوارم که همه مردم عزیز دوسرشمار دوربین به دست گرفته و هر کدام نقطه ای را به نمایش در آورند تا اگر احیاناً جایی از منطقه برای بعضی ها جالب بود یک سری به آنجا بزند. همین کاری که گروه کوننوردی سادوا انجام می دهد و هر سال پس از مراسم یادواره شهدا برگزار می کند. بسیار جای سپاسگزاری و قدردانی از آقا آزموده دارد .
برقرار و آسمانی باشد.
……………………………………
سادوا: سلام بر آسمان دوسرشمار و سپاس از لطف همیشگی شما به سادوا
درهای همیشه باز سادوا برای نمایش عکس های همولایتی ها از زیبایی های دوسرشمار باز است. یقیناً منطقه ما آنقدر زیبا هست که هر چند عکس بگیریم باز هم زیبایی های نهفته دیگری دارد.
به زودی عکس های دیگری از این منطقه از آثار آقای محمدی و دیگر دوستان را نمایش خواهیم داد.

سلام .عکسهای زیبایی بود بخصوص عکس دریای ابر و دشت شقایق. واقعا لذت بردم. از اقای محمدی بابت این عکسها تشکر می کنم.

مصطفی محمدی واوسری گفت

سلام بر آسمان و shbhm
از اینکه مخاطبین از عکسها خوششون اومده خوشحالم، از شما هم بابت نظر لطفتون ممنونم

عکس های واقعاً جالب و دل چسبی بود از دیدن عکس ها لذت بردم. ممنون از سلیقه خوب اقای محمدی

مصطفی محمدی واوسری گفت

سلام بر آقایان هادی!
آقای هادی نیک بین و آقای هادی کاردگر
از شما هم بابت نظر لطفتون ممنونم
باید یه چیزی رو بگم: علت اینکه من تونستم همچین منظره ی زیبایی (دریای مه) رو شکار کنم این بود که به طور کاملا اتفاقی جایی بودم که می بایست باشم
برای اولین بار توی عمرم از دیدن یه منظره ذوق زده شدم!
امیدوارم که شما هم اگه این منظره رو ندیدید حتما در آینده تجربه کنید

سلام خدمت دوستان
اگه لطف می کردید و لینک عکس ها رو میذاشتید میتونستیم دانلود کنیم و استفاده بیشتری میکردیم و مجبور نبودیم هر وقت دلمون خواست عکس ها رو ببینیم. بیاییم دوباره عکس ها رو ببینیم هر چند ما هر روز از اخبار و موضاعات سایت با خبریم. موفق باشید
…………………….
سادوا: متاسفانه محدودیت فضای سایت سادوا و کم سرعت بودن اینترنت مانع از این شده که بتوانیم عکس های بزرگتر تقدیم شما بکنیم. پوزش ما را بپذیرید.

سلام. اگه زحمتی نیست عکس ها رو آپلود نمایید. لینک آپلود رو بذارید حله دیگه. اگه لینک دانلود بذارید خیلی خوب میشه. بعد یه پیشنهاد یه قسمت برای گپ و گفت گو بین کاربراتون یا عضویت در سایت و ورود کاربر برای سایتتون طراحی کنید و یک قسمت هم برای ایجاد تاپیک برای تبادل اطلاعات بذارید. یه پیشنهاد بود. امیدوارم مشکلات منطقتون حل شه. انشاء الله. موفق و سلامت باشید. یا حق
………………………….
سادوا : سلام . منظورتان ازآپلود عکس ها و گذاشتن لینک دانلود چیست؟ در باره برقراری بخش گپ و گو و عضویت و ایجاد تاپیک برای تبادل اطلاعات در سایت سادوا هم سعی می کنیم چنین شود.

سلام. یه جستجو در این مورد توی گوگل بکنید. سرورهای زیادی وجود داره که این خدمات رایگان رو در اختیارتون قرار میده. اگه نتونستید کمکتون میکنم.
……………………………………
سادوا: از لطف شما سپاسگزارم. لطفا با ما تماس و ارتباط برقرار کنید تا از کمک شما بهره مند شویم.

مصطفی محمدی واوسری گفت

سلام / اگه کسی این عکس ها را با اندازه واقعی خواست فقط کافیه که یه ایمیل به من بده

سلام. عکس هات خیلی قشنگه. آفرین بر ذوق و سلیقه لطیفت آقا مصطفی.

سلام به نظر من همه عکس ها زیبا بود ولی عکس هایی که به دشت شقایق مربوط می شد خیلی زیباتر و چشمگیرتر بودند.