تصاویر زیبای حیات وحش چهاردانگه از فرزندان بالاده/ دیدن تصاویر زیبای حیات وحش چهاردانگه، به ویژه در محدوده پارک ملی کیاسر که توسط اعضای دوستدار محیط زیست گروه کوهنوردی و صخره نوردی چکاد ساری به سرپرستی کمیل قاسمور که اکثر آنها از فرزندان چهاردانگه هستند. دیدن هر کدام از این تصاویر روزنه ی امیدی برای تداوم زندگی گونه های مهم و زیبای جانوری چهاردانگه را در دل ما زنده می کند. امیدواریم که همه با کنار کذاشتن اسلحه ی شکاری خود، سلاح دوربین را به دست گرفته و با ثبت تصاویر این گونه های عمدتاً در خطر نابودی دیگران را هم در لذت دیدنشان شریک کنند. این تصاویر از صفحه ی شخصی گروه چکاد ساری برداشت شده است.  نقل از سایتپایگاه خبری چهاردانگه ساری.

(این مطلب در سایت چهاردانگه بنام «تصاویر زیبای حیات وحش چهاردانگه از لنز دوربین بچه های گروه چکاد» منتشر شده است)

برای مشاهده در اندازه بزرگتر، روی هر کدام از تصاویر کلیک کنید.

………………………………………………..

سادوا: آقای کمیل قاسم پور از خاندان توبه بالاده و آقای محمد بزرگ زاده ه نوه دختری زنده یاد حاج جبار خاسب (هر دو از اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده) و آقای کاوه آتنی مفرد فرزند محمد آتنی مفرد جملگی از فرزندان پرتلاش و دوستدار محیط زیست بالاده هستند. برایشان آرزوی تندرسیتی و موفقیت داریم.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سپاس و تشکر فراوان از عزیزانی که از طریق لنز دوربین شان، گوشه هایی از جذابیت و زیبایهای منطقه را به تصویر کشیدند. انسان وقتی به این منظره ها نظاره می کنه فقط یک جمله بر زبانش جاری میشود: « فتبارک الله احس الخالقین »

سیدمجیدموسوی بالادهی گفت

باسلام:

با تشکر از دوستان خوش ذوق عکاس گروه سادوا که عکسهای بسیار زیبا از طبیعت و حیوانات وحشی باتمام خطراتی که آنها را تهدید میکرد توانستند هنر و خلاقیت خود را برای همولایتی ها به نمایش بگذارند

آرزوی موفقیت برای دوستان خوش ذوق و هنرمند. باتشکر