عکس های دانیال تاجی از طبیعت بالاده/ آقای دانیال تاجی تعدادی از عکس های خود که در ماه های اخیر از چشم انداز روستای بالاده و زیبایی های  طبیعی منطقه دوسرشمار ( روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل و واوسرنو بخش چهاردانگه ساری) گرفته اند، را برای سایت سادوا ارسال کرده اند. عشق و علاقه به سرزمین مادری باعث شده تا این عکس های زیبا را برای سایت سادوا بفرستند. این عکس ها در تیر ماه ۱۳۹۱ و  با دوربینکانن مدل پاور شات گرفته شده که از کیفیت و زیباییی خوبی برخوردار است.

آقای دانیال تاجی فرزند مرحوم قنبرعلی تاجی و مرحومه حوا توبه بالادهی ( نوه حاج یونس توبه بالادهی) و ساکن روستای حسین آباد بهشهر و دارای لیسانس مهندسی کشاورزی ( گرایش زراعت ) می باشند. با سپاس از همکاری جناب آقای تاجی عزیز و با آرزوی رحمت واسعه خداوند بر روان پاک پدر و مادر گرامی شان.


نمایی از روستای بالاده

نمایی از روستای بالاده

چشم انداز قله شاهدژ در مه / قله مِرادکوه در شرق قله شاهدژ دیده می شود

درخت بید در حاشیه شمالی بالاده ( زمین حسن قاسمعلی کهن روز )

نمایی از روستای بالاده

نمایی از طبیعت در اطراف روستای واوسرنو

نمایی از طبیعت در اطراف روستای واوسرنو

مزرعه گندم در دشت واوسر

جنگل چهارنو در مه

روستای بالاده و رشته کوه چهارنو در مه

نمایی از رودخانه تِلوِن دَرِه

این هم بوته گیاه زیبای قلیان

درود بر آقا دانیال عزیز٫

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۵ مهر ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

بابت عکس های زیبا از آقای دانیال ممنونم . . .

ممنونم دانیال جان

عسل(موسوی تیله بنی) گفت

آقا دانیال عکسهای زیبایی بود. به راستی که این پنج روستا بهشت پنهان زمین در زیبایی و سادگی هستن. ایکاش از روستای تیله بن بخصوص امامزاده میرافضل هم عکسی می گرفتی.

سلام آقای آزموده/ از معرفی آقای تاجی و منتشر کردن عکس های زیبایش از بالاده و اطراف تشکر می کنم. به راستی که با معرفی جوونای بالاده می تونیم به آینده ای بهتر فکر کنیم.

هادی کاردگر گفت

عکسهای قشنگی را آقای تاجی ثبت کردند از طبیعت بالاده. واقعا لذت بردم از دیدن این عکسها. آرزوی موفقیت برای آقای تاجی

منطقه بسیار زیباییه.ایول

سلام
طبیعت زیبای داره روستاتون
ممنون بابت عکس های قشنگت
موفق باشی

احمدرضا چهاردهی گفت

بسیار عالیه

عکسا خییلی قشنگ بودن مخصوصا اونایی که خونه ی بابابزرگم هم معلوم بوود !!!

ممنونم آقا دانیال واقعا عکس های بسیار قشنگی بود.

سلام
عکس های قشنگیه و با تشکر از آقا دانیال

aksatttttt ravanyeeeeee pesar khili khosham omad

الحق و الانصاف شاهکاره
هم عکسات و هم طبیعت بکر منطقه

عکس های بی نظیر از طبیعت فوق العاده زیبا ممنونم

خیلی زیباست. روستاتون و مناطق اطرافش همچون قطعه ای از بهشت خوشگله. ولی باید اینم بگم که عکاسش خیلی حرفه ای و خلاق بوده که تونسته اینجوری این زیبایی ها رو به تصویر بکشه…..

vayyyyy che aksaye zibaii.vaghean aaliiii bood.omidvaram ye roz betonam az nazdik inja ro bebinam.

سلام داداش خیلی سایت خوبی هست
ممنون که به بالاده اهمیت میدی
کمک خواستی به ما ی ندا بده

عکس های بی نظیر از طبیعت فوق العاده زیبا ممنونم دانیال جان

عکس ها ی زیباییه
ممنون از عکس هات اقا دانیال

از آقا دانیال گل کمال تشکر … آرزوی هر ایرانی هست که در همچین مکان فوق زیبا زندگی کرد … عالی بود … مرسی ……..

عکسا واقعا زیباست ممنون

بعد از دیدن این عکس ها واقعا خودم رو توی اون طبیعت احساس کردم . عکس ها خیلی زیبا بود. لذت بردم. ممنون آقای تاجی

kheili ghashang bood axa vaghean rooohe adam taze mishe ba didaneshoon

چه روستای با صفایی. ایول داره. قسمت بشه یه سفر بیام

دانیال جان ممنون
بسیار زیبا و ماهرانه عکس گرفتی که زیبایی مناظر رو دو چندان کرده
واقعن لذت بردم ممنون …

alon baram like zadi
manam be eftekhare khodam
LKIEE

سلام پسر عکسات قشنگه مثل خودت

ممنونم از آقا دانیال بخاطر به تصویر کشیدن گوشه ای از منطقه ی زیبای دوسرشمار و همچنین تشکر میکنم از آقای آزموده که سایت خوبی رو اداره می کنن.
…………………………………………
سادوا: جناب آقای محمدی عزیز٫ سپاس از محبت همیشگی شما به سادوا

عکس های زیبایست. دمت گرم دانیال.

مصطفی بغدادی گفت

دانیال عزیزم بسیار عکسهات زیبا و دوست داشتنی بود کاش امکان این بود که منم پیشت بودم و با هم عکاسی می کردیم
ممنون به خاطر این عکس ها امیدوارم شاهد عکس های زیباتر مثل این ها در آینده نزدیک باشم

خیلی حال کردم با عکسات ، موففق باشی…

ساداتی تیله بنی گفت

سلام تصاویر بسیار زیبایی هست . دستان پر کار باد

آقا دانیال مناظر منطقه بسیار زیبا بودند و عکس ها هم بسیار زیباتر و بعضی هاشون واقعا حرفه ای بودن. بهت به دلیل داشتن ذوق هنری و این حس نوستالژیک تبریک می گم. می تونی از سایت روستای ما هم دیدن کنی . http://www.balajadeh.ir
با آرزوی موفقیت برای اداره کنندگان این سایت

محبوبه صفری نزاد گفت

سلام عکسات خیلی قشنگ بودن ….امیدوارم موفق باشی

عکس های خیلی زیبایی هستن ! لذت بردم از دیدنشون. دستتون درد نکنه.

با سلام وخسته نباشید خدمت جناب اقای تاجی
عکس های زیبایی را از دریچه لنز دوربین ات به تصویر کشیدی و بعضی از آنها آنقدر زیباست که میتوان از آن برای پوستر و معرفی منطقه دوسرشمار بهره گرفت .امیدواریم همیشه پیروز و موفق باشید و در آینده نیز شاهد شکار لحظه های زیبایی از طبیعت منطقه از سوی شما باشیم.
موفقیت جوانان و ایستادن بر بلندای سکوی معرفت و فرهنگ آرزوی قلبی ماست.

besiar ziba…vaqean lezat bordam…danial jan harvaqt dare shoni emare ham baver…

با درود به شما آقای آزموده عزیز و سپاس از همه دوستان بخاطر لطف و حسن توجه شون نسبت به بنده
……………………………………………..
سادوا: درود بر شما آقا دانیال عزیز و همه دوستانی که نسبت به سایت سادوا و محتوای آن ابراز محبت می کنند. از اینکه مجموعه عکس هایتان را برای دیدن دوستداران بالاده و طبیعت بکر اطراف آن در اختیار ما گذاشتید بسیار سپاسگزارم. امید که این ارتباط فرهنگی همیشه برقرار باشد تا بتوانیم در پاسداشت فرهنگ مان گام برداریم. ارادتمند / آزموده

Aghe Danial
Axatoon kheili ghashangeh. ama aghe ye tagiri dar sojehaye axatoon bedid kheili behtar mishe, maslan tavajoh be jozeeyate ziabaee mantaghe ta koliate on. manzoram ine ke maslan axe ye parandeye ghashang mantagheh, cheraye ghosfandan, cheshmahaye ziba, darreh, va gheire
be nazar mirese ke axhaye jadid ye meghdar tekrari hast va ye noee copy axaye geraphist aziz agheye Azmoodeh ast / Ba tashakor / Ensieh Fooladi
……………………………………………….
برگردان به فارسی از سادوا: آقا دانیال / عکس هاتون خیلی قشنگه. اما اگه یه تغییری در سوژه های عکس هاتون بدید خیلی بهتر میشه. مثلاً توجه به جزئیات زیبایی منطقه تا کلیات آن. منظورم اینه که مثلاً عکس یه پرنده قشنگ منطقه، چرای گوسفندان، چشمه های زیبا، دره، و غیره.
به نظر میرسه که عکس های جدید یه مقدار تکراری هست و یه نوعی کپی عکس های گرافیست عزیز آقای آزموده است. با تشکر / انسیه فولادی
………………………………………………….
سادوا: سرکار خانم دکتر فولادی سلام و عرض ارادت. از اینکه از آن سوی کره زمین ( قاره اقیانوسیه و کشور استرالیا ) نسبت به سادوا و مطالب و عکس های آن اعلام نظر می فرمایید بسیار سپاسگزار شما هستیم و از اینکه دوستان زیادی لطف می کنند و عکس هایشان را برای سادوا می فرستند جای بسی خرسندی است. زیرا آنها به منطقه ما عشق می ورزند و به سادوا هم لطف دارند.
شاید دلیل اینکه عکس های ارسالی به نوعی شبیه هم هستند زیبایی های عمومی منطقه است که عکاسان آماتور دوست دارند عموماً به صورت لانگ شات ( نمای باز و چشم انداز ) عکس بگیرند. تاکید شما در توجه به جزئیات در عکاسی، یادآوری بجایی است و باعث زیبایی بیشتر مجموعه عکس های یک عکاس از یک منطقه خاصی مثل منطقه ما می شود. با تشکر / آزموده

اولاً واقعا طبیعت منطقه عااااااااااااااااااااااااااالیه، ثانیا عکس گرفتن نیاز به مهارت داره که آقای تاجی واقعا عکس های قشنگی گرفتن. ممنون بابت عکسای خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی قشنگتون

عزیز گرانقدر، از زحمات شما در جهت شناساندن زیبایی ها و دلربایی های وطن عزیزمان بسیار سپاسگزارم و برای موفقیت شما دعا می کنم.

سید عبدالله ساداتی گفت

عکسها خیلی قشنگ و با زاویه دید مناسب گرفته شده که نشون از ذوق عکاسی خوب عکاسمون داره، همه عکسها عالیه ولی من از عکس مزرعه گندم بیشتر خوشم اومد،از دانیال عزیز می خوام که باز ادامه بده

با تشکر از جوونای همولایتی که افرادی مثل منو که کمتر سعادت رفتن به ییلاق رو داریم به سرزمین خاطرات کودکی و تابستونای پر از زیبایی با خونه های خوشگل کاهگلی که اکنون در ذهنمان خاطره شدند می برند.
ولایت زیبای من! تو را در جان و دل می سپارم، چرا که خاطرات گذشتگانِ مرا با خود داری که در تو شادی ها و غم ها را سپری کردند ولی اکنون آنها نیز خاطره شدند بیاییم برای آبادانی اش همت کنیم و دوباره آینده ای
پربار برای فرزاندانمان بسازیم…

آقای دانیال ممنون بابت عکسهای قشنگ روستایتون موفق باشی

سلام
با تشکر از آقای تاجی به خاطر عکس های زیبایی که گرفتند و از شما آقای آزموده به خاطر سایتی که اداره میکنین. هر چند سالهاست بالاده نیومدم اما همیشه خواننده ی مطالبتون هستم.
……………………………………………
سادوا: سلام سرکار خانم رضوی. امیدواریم به زودی از آب چشمه سر بالاده و بیاد همه کسانی که سالها از آب گوارای چشمه بالاده نوشیدند و اکنون در بین ما نیستند، بنوشید.

من با اجازه ی شما و آقای تاجی یکی از عکس ها رو برای وبلاگم کپی میکنم. ممنونم. اگه اجازه بدین سایت بالاده رو تو وبلاگم لینک میکنم.
…………………………………………
سادوا: سپاس که سادوا را لینک کرده اید. استفاده از عکسهای سادوا با رعایت قانون کپی رایت (ذکر نام عکاس و سایت سادوا) آزاد است.

عکس ۱۰ رو کپی کردم.ممنونم

چشم حتما این کار رو میکنم ممنونم