تمیزکردن چشمه سر توسط جوانان بالاده / چشمه سر، خاستگاه و پیشانی فرهنگی و اجتماعی بالاده هست که بخاطر میدانگاهی و آب گوارای چشمه و منبع آب و محل تجمع مردم ویژگی خاصی دارد و هر کس به بالاده وارد شود، ناچار گذرش به چشمه سر می افتد. اما وقتی در زیر سایه درخت چشمه سر نشسته باشی و پیرامونت را کثیفی و زباله گرفته باشد، یا باید بی تفاوت بود و یا اینکه مانند دو سه تن از جوانان بالاده آستین همت را بالا زد و دست به کار پاکیزگی آن شد.

دیروز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ سه تن از جوانان بالاده به اتفاق یک دوست قائمشهری خود، حوض و جوی های چشمه سر را تمیز کردند و امروزعکسهایی را برای سایت سادوا فرستادند. در این کار خداپسندانه که توسط آقایان مهدی و مقداد چهارداهی (فرزندان آقای عبدالله چهاردهی و نوه های پیرولی اسدالله)، آقای قاسم یونسی (دوست دوران سربازی آقامقداد) و با همکاری آقای مالک اسماعیلی (فرزند آقای حسن اسماعیلی) انجام گرفت، فواره تازه ساز حوض چشمه سر راه اندازی شد و جوی های بتونی تا حمبام بن تمیز و از زباله ها (کیسه های پلاستکی و فضولات گاوی، تکه های سنگ و خاکروبه، گیاهان هرز و ….) پاکسازی و شسته شد.

  انجمن فرهنگی سادوا از این جوانان عزیز که بصورت خودجوش و با دست خالی به تمیزی هرچه بیشتر چشمه سر بالادهاقدام کردند صمیمانه سپاسگزاری کرده و خسته نباشید می گوید.

عکس و گزارش: آقای مهدی چهاردهی

تمیزکردن جوی بتونی جمبام بن

خسته نباشید جوانمردان

آقامهدی و فواره حوضچه چشمه سر

از راست: آقای مهدی چهاردهی، آقای قاسم یونسی و آقای مقداد چهاردهی

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
عادل قاسمی سمسکنده گفت

از شما عزیزان بابت این کار خداپسندانه تقدیر وتشکر میکنم انشاالله سالهای سال زنده باشیدودر راه خیر قدم بردارید.

عادل قاسمی سمسکنده گفت

بابت تکرار پیام عذرخواهی میکنم از جناب آقای آزموده خواهش میکنم اگه براشون امکان داره باآقای ساداتی هماهنگ بکنند که آیابا عوض شدن فرمانده پایگاه بالاده پیاده روی خانوادگی کنسل هستش یا به قوت خودش باقی هست آخه با گذشت تقریبا نیمی از ماه رمضان هیچ اطلاعیه ای مبنی بر برگزار شدن یا نشدن پیاده روی منتشر نشد.از اینکه پیگیری میکنید کمال تقدیر از شما بعمل می آید.