معرفی نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی بالاده: ۵ . آقای محمد قربانی/ در پی فراخوان انجمن فرهنگی سادوای بالاده از هفت نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی بالاده (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) مبنی بر فرستادن عکس و مشخصات و برنامه های تبلیغاتی خود برای عمران و آبادانی بالاده جهت اطلاع مردم، نامزدهایی به این درخواست پاسخ داده و اطلاعات خواست شده را برای ما فرستادند که با سپاس از آنها، نسبت به معرفی برنامه هایشان اقدام کردیم. امیدواریم همه نامزدها به این فراخوان پاسخ مثبت بدهند.

…………………………………………………………………..

نام و نام خانوادگی:  محمد قربانی

فرزند: قربان/ نوه حاج محمدعلی/ متولد ۱۳۴۷                                          

تحصیلات: رشته عمران

محل سکونت: بهشهر

شغل: کارمند شرکت آب و فاضلاب استان مازندران

تلفن همراه:  ۰۹۱۱۲۵۸۰۴۰۰ 

سابقه اجرایی: ۲۰ سال فعالیت در زمینه آب و ابنیه و مدیریت پیمان.

در صورتیکه با آراء مردم عضو شورای اسلامی بالاده شود، برنامه های اجرایی زیر را بر اساس اولویت بندی، پیگیری و اجرا خواهم کرد:

۱-      حل مشکلات آب بالاده که بخش تامین و انتقال آن سالها قبل توسط برادر بزرگوارم آقای مهندس قربانی انجام و بخش ذخیره و توزیع آن دچار مشکل جدی است.

۲-      ایجاد فضای سبز و درختکاری با مطالعه و بهره مندی از توان علمی و تجارب عملی کارشناسان ذیربط.

۳-      ساماندهی مقوله زباله و فاضلاب خانگی متناسب با معیار های زیست محیطی.

۴-      بهسازی معابر و کوچه ها از شن ریزی و احداث کانال هدایت روان آب ها گرفته تا تعریض هدفمند و عقب نشینی های مناسب و نامگذاری به نام شهدای عزیز و بزرگان و فرهیختگان و طبیعت.

۵-      برگزاری جلسات هم اندیشی و استفاده از تخصص و تجربه و تعهد بزرگان روستا و استفاده از امکانات مادی و معنوی ایشان برای رفع مشکلات بالاده.

۶-      پیگیری تا حصول نتیجه مقوله جاده دسترسی محل از سیاوشکلا تا بالاده، مقوله گازرسانی و رفع مشکل افت ولتاژ برق روستا از طریق دستگاه های مربوطه.

بی شک عزیزان هم ولایتی نقطه نظرات و آمال و آرزوهایی برای آبادانی محل دارندکه گوش حقیر شنوای برنامه های سازنده و قابل اجرا  می باشد.

.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶