برگزاری جلسه ارائه گزارش عملکرد چهار ساله شورای اسلامی بالاده/ این جلسه برای ارائه گزارش عملکرد دوره چهار ساله شورای اسلامی بالاده از تابستان سال ۱۳۹۲ تا اردیبهشت ۱۳۹۶ تشکیل شده بود و یک روز پیش از جلسه از طریق سامانه پیامرسان سادوا برای ۴۰۰ نفر از بالادهیهای عضو این سامانه دعوتنامه پیامکی فرستاده شد و در فضای مجازی نیز اعلام کردید که در این جلسه هر یک از نامزدها میتوانند به معرفی خود بپردازند.

جلسه با حضور ۴۰ تن از آقایان و خانمهای بالادهی در ساعت ۵ بعدازظهر روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ در حسینیه باب الحوائج زیروان بهشهر و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای اسماعیل ساداتی (فرزند شهید سیدخلیل ساداتی) آغاز شد. سپس آقای محمد دهبندی (فرزند حاج اسکندر) بعنوان مجری برنامه با تبریک نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج)، رئوس برنامه های جلسه را اعلام کرد.

در ادامه آقای سیدفخرالدین ساداتی یکی از اعضای فعلی شورای اسلامی بالاده، ضمن تشکر از حاضرین در جلسه و تقدیر از اهالی بالاده جهت شرکت در سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۶، گزارش اجمالی عملکرد چهارساله شورا در سالهای ۹۳-۱۳۹۲، ۹۴-۱۳۹۳، و هم چنین گزارش کامل سال ۱۳۹۵ و ابتدای سال ۱۳۹۶ (تا روز ۲۲ اردیبهشت) را بیان نموده و به برخی از پرسشهای حاضرین در جلسه در باره فعالیتهای انجام شده پاسخ داد.

سپس گزارش کامل مالی چهار ساله شورا توسط مجری برنامه خوانده شد و در پایان اعلام گردید که مجموع درآمدهای شورای اسلامی بالاده در ۴ سال گذشته مبلغ ۷۹ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و مخارج شورا نیز ۸۰ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان بوده است، ضمن آنکه مقداری از بدهی ها و دریافت برخی مطالبات از جمله مال الاجاره (باج) دامداران نیز باقی مانده است.

در ادامه برنامه، حجت الاسلام سیدیوسف ساداتی در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو و حضور مردم و نیز انتخاب اصلح و شایسته و برخورداری از نعمت امنیت در کشور به پاس شهیدان گرانقدر سخنانی ایراد کرد.

سپس آقای سیداسماعیل ساداتی از سوی پایگاه بسیج شهدای بالاده پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تقدیر از همکاری شورای اسلامی با پایگاه بسیج برای فعالیتهای اجرایی و فرهنگی و نیز با تشکر از حضور کاندیداهای شورا در این دوره، در خصوص انتخابات مطالبی را یادآورد شده و انتخابات پیش رو را از اهمیت ویژه ای برخوردار دانسته و احترام به قوانین و حفظ آرامش پس از انتخابات از جانب مردم را مهمترین اقدام عمومی برای حفظ آبروی نظام و جامعه دانسته و مورد تاکید قرار داده تا مورد سوء استفاده دشمن واقع نگردد.

در ادامه جلسه، مجری برنامه ضمن معرفی نامزدهای نامنویسی کرده برای پنجمین دوره شورای اسلامی بالاده، از نامزدهای حاضر خواستند در صورت تمایل به بیان برنامه های خود بپردازند که از بین کاندیداهای حاضر تنها آقای سیدرسول هاشمی  (از اعضای فعلی  و نامزد دوره پنجم شورای اسلامی بالاده) پشت تریبون حاضر شده و به بیان نظرخود و گلایه مندی از برخی اهالی در خصوص رد صلاحیت خود در مرحله اول پرداختند که تعدادی از حاضرین این گلایه را وارد ندانستند و به ایشان پاسخ دادند». در ادامه آقای سیدزمان رضوی یکی دیگر از نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی بالاده نیز اعلام نمودند در صورت انتخاب شدن از سوی مردم، پس از انتخابات برنامه های خود را اعلام میدارم!

هم چنین برخی از خانمهای حاضر در جلسه دیدگاه خود در باره چگونگی دریافت و مصرف مال الاجاره (باج) در روستا را بیان کردند.

لازم یه یادآوری است که اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی بالاده خانم سکینه چهاردهی، سیدفخرالدین ساداتی و سیدرسول هاشمی هستند.

جلسه پس از پذیرایی در ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه عصر به پایان رسید.

سادوا: در تنظیم این گزارش و عکسها، آقایان سیدفخرالدین ساداتی، اسماعیل توبه و نادر چهاردهی کمک شایانی نمودند که از همه این آقایان صمیمانه سپاسگزاریم.

آقای سیداسماعیل ساداتی در حال قرائت کلام الله مجید

آقای دهبندی مجری برنامه

آقای سیدفخرالدین ساداتی عضو شورای اسلامی بالاده در حال بیان گزارش عملکرد چهار ساله شورا

بانوان بالادهی شرکت کننده در جلسه (نفر وسط خانم سکینه چهاردهی عضو فعلی شورای اسلامی بالاده)

آقایان بالادهی شرکت کننده در جلسه

آقایان بالادهی شرکت کننده در جلسه

حجت الاسلام سیدیوسف ساداتی

آقایان و خانمهای بالادهی شرکت کننده در جلسه

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام
ممنون از اطلاع رسانی دقیق برنامه

عادل قاسمی سمسکنده گفت

باتشکر از برگزارکنندگان این برنامه…
انتظار میرفت تاعزیزان بیشتری در این برنامه حضور می داشتند.

عادل قاسمی سمسکنده گفت

سلام در اردیبهشت ماه چند سری عکس از بالاده برایتان ایمیل کردم ولی منتشر نشده…..
خواستم بدونم عکسها بی کیفیت بودندیاایمیل به دست شما نرسیده که منتشر نشد…اگه پاسخ بدید ممنونتون میشم
…………………..
سادوا: جناب آقای قاسمی عزیز درود بر شما. از لطف و توجه شما به بالاده سپاسگزاریم.
متاسفانه نفرمودید که عکسها را به چه ایمیلی فرستادید.
اگر زحمت نیست به نشانی ایمیل sadva86@gmail.com بفرستید. سپاسگزارم.

عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای آزموده
سپاس از زحمات حضرتعالی
پیروز و پایدار باشید.

عادل قاسمی سمسکنده گفت

جناب آقای آزموده از پاسخگویی وپیگیری به موقع شما بی نهایت
قدردانی میگردد.