اعضای منتخب شورای اسلامی بالاده مشخص شدند / پس از شمارش آرای صندوق رأی گیری انتخابابات چهارمین دوره شورای اسلامی بالاده که در روز جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار شده است، سه نفر حائز اکثریت آرا شدند. این سه نفر از بین ۱۰ نفر از نامزدهای این دوره و هم زمان با رآی گیری یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور، با رأی مستقیم مردم شدند. طبق خبرهای رسیده از مجموع آرای ماخوذه در بالاده نتایج زیر بدست آمده است:

  1. خانم سکینه چارده (چهاردهی) فرزند مرحوم مرتضی با ۹۷ رای.
  2. آقای سیدرسول هاشمی فرزند مرحوم میرهمایون با ۸۷ رای.
  3. آقای سیدفخرالدین ساداتی فرزند سیدیوسف با ۶۷ رای.

سایت سادوا در جریان تبلیغات قبل از انتخابات، با طرح ۲۴ سوال دیدگاه های نامزدها را جویا شده بود که ۷ نفر از نامزدها از جمله این سه نفر برگزیده به پرسش های سادوا پاسخ داده بودند.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده ضمن سپاس فراوان از اعضای قبلی شورای اسلامی بالاده جناب آقایان علی کاردگر، محمد آتنی مفرد و حسن اسماعیلی که سال ها بدون برخورداری از هیچگونه امکاناتی برای بالاده و بالادهی ها زحمت کشیدند، انتخاب اعضای جدید شورای اسلامی بالاده را به منتخبین و مردم بالاده تبریک گفته و ابراز امیدواری می کند که اعضای شورا در شناخت، ارائه راه حل و رفع مشکلات بالاده و منطقه دوسرشمار موفق بوده و با همکاری همه مردم بالاده به آبادانی بیشتر زادگاه مان دست یابند. اعضای این انجمن هم چون گذشته در کنار اعضای شورا و مردم بالاده در فضایی سرشار از تفاهم و صمیمیت برای رفع مشکلات روستا همکاری و تلاش خواهند نمود.

                                                             

 خانم سکینه چاردِه ( لینک مصاحبه با سایت سادوا )

 

 آقای سیدرسول هاشمی ( لینک مصاحبه با سایت سادوا )   

 

 آقای سیدفخرالدین ساداتی فرزند سیدیوسف ( لینک مصاحبه با سایت سادوا )

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام و تبریک به هر سه عضو شورای اسلامی بالاده
امیدوارم با تعامل و همفکری تان موجب آبادانی بالاده شوید.
به امید پیشرفت بالاده با توانایی شوراها

آرزوی موفقیت دارم برای این عزیزان

با سلام/ ما به فرزندان مان بدهکار خواهیم ماند اگر ویرانه های بالاده را آباد ننموده تحویل فرزندان مان دهیم.
………………………………………….
سادوا: البته آدم بدهکار بهتر است خود را شناسایی بدهد تا فرزندانش بدانند.

با سلام وخسته نباشید خدمت شما مدیریت محترم
و تبریک به این سه عزیز بالادهی و برای دیگر عزیزان کاندیدا آرزوی موفقیت داریم.

با آرزوی موفقیت شما و آبادانی بهتر از پیش بالاده عزیزمان

با سلام خدمت مدیر محترم از لطف شما نسبت به سایت پیراسیو سپاسگزارم. خواستم بدانم کل رای اخذ شده در بالاده چند عدد است و چند رای صحیح می باشد؟
…………………………………………………
سادوا: با سلام. سیاست سایت سادوا این است که برای ایجاد انگیزه در مدیران وبلاگ هایی که به مدت یک ماه آن را آپدیت نمی کنند ( و اصطلاحاً به انها وبلاگ های مرده می گویند)، حذف موقت لینک آن از لیست لینکهای سادوا می باشد. چنانچه برای آپدیت وبلاگ پیراسیو اهتمام بیشتری بخرج بدهید مجدداً لینک آن را برقرار خواهیم کرد.
در باره جزئیات شمارش آراء در بالاده نیز هنوز اطلاعات کاملی دریافت پیدا نکرده ایم.

با سلام وعرض خسته نباشید به شما دوستان عزیز وب بسیار زیبایی دارید خیلی دلم می خواد با شما تبادل لینک کنم اگر مایلید بهم پیام بدین.
با تشکر پایگاه اینترنتی روستای زیبای آغوزگله (بخش چهاردانگه)

سهیلا چهاردهی بالادهی گفت

سلام عرض می کنم خدمت این سه بزرگوار منتخب مردم عزیز بالاده ،و همچنین عرض تبریک بابت انتخاب شما به عنوان امین مردم در بالاده . امیدوارم قدر انتخاب مردم عزیز بالاده را بدانین و همه سعی و تلاش را در پیشرفت و آبادانی به کمک همه اهالی انجام دهید . آقای آزموده از شما هم کمال تشکر را دارم .
………………………………………………..
سادوا: سلام خانم چهاردهی. ما هم از لطف و محبت و زحمات شما در ایام انتخابات شورای اسلامی بالاده بسیار سپاسگزاریم.

“بســــم الله الرحمــن الرحــیم”
مردم شهیدپرور بـــالاده
پس از سالها انتظار، اینک بـــالاده شاهد برگزاری انتخابات شورای اسلامی بود.
انتخاباتی پرشور و ماندگار مردم بـــالاده در ۲۴ خرداد۱۳۹۲ همراه با انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت ۴ ساله ی روستای خود را نیز بدست منتخبان شان سپردند تا بالاده را به دوران آرمانی اش برسانند. و زمان نشستن و رنج بردن بسر آمده است. دیگر وقت همکاری و سازندگی است. همکاری با اعضای منتخب شورای اسلامی و سازندگی برای ساختن وطن آباء و اجدادی.
اعضای شورای اسلامی به تنهایی نخواهند توانست از عهده ی مشکلات بالاده برایند و این مهم جز با مساعدت مردم شریف بالاده محقق نخواهد شد.
پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده نیز آمادگی دارد تا هرگونه همکاری را با اعضای محترم شورای اسلامی جهت عمران و آبادانی بالاده بعمل آورد.
در پایان ضمن تبریک به اعضای محترم شورای اسلامی و آرزوی موفقیت برای آنان؛ از زحمات آقایان محمدعلی کاردگر، حامد چهاردهی، منصور علینژاد، اسماعیل توبه و…. که جهت برگزاری انتخابات شورای اسلامی در بـالاده از ماه ها قبل تلاش مجدانه داشتند کمال تشکر را داریم.
از سایت سادوا هم بخاطر اطلاع رسانی بموقع و شناخت بدون جانب داری از فرد خاصی، سپاسگزاریم.
سربلندی همگان را از خداوند منان مسألت داریم.
سیداسماعیل ساداتی- پایگاه مقاومت بسیج شهدای بـــالاده

سلام.
به کلیه مردم بالاده و منتخبین شورای اسلامی بالاده تبریک عرض میکنم.
و برای همه نامزدها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
امیدوارم با برنامه ریزی و تلاش شورای منتخب و همکاری مردم بتوانیم طرح هادی روستایی و سرسبزی و طرح های بهداشتی و ورزشی و … را در این روستای والا و بزرگ که همواره مردمانی دوست داشتنی و بزرگ داشته و دارد را انجام دهیم. آمین.

سلام. اول تبریک میگم به اعضای جدید شورای بالاده. دوم اینکه یه امتیازی برای بالادهی هایی که زمین ندارند و قصد خرید دارند قائل شوید. زمین ندند بعدش بگن فضای سبزه یا جاده میره.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این یادداشت به سامانه پیامگیر سادوا ارسال شده است:

سلام آقاى آزموده. تشکر از اطلاع رسانى از آخرین نتایج روستاى عزیزمان بالاده. دستت درد نکنه. ولى چرا از کل آرا نگفتى و چرا خودتان در این روز بیاد ماندنى که رویدادى مهمى در تاریخ بالاده بود و بعد از ۳۴ سال رخ داد، نبودید؟ خواهشاً بعلت کارى ادارى و دورى راه و این چنین مطلب نگو که قابل قبول نیست. شما که خودتان را بعنوان مسئول انجمن فرهنگى بالاده معرفى مى کنید و از یکسرى گلایه و از یکسرى که خودت آنها را قبول دارى، نه مردم ! تقدیر مى کنى؟! چرا در روز بیاد ماندى تاریخ بالاده بطور مستقیم گزارش تهیه نکردى؟ تا در این روز بسیار مهم شریک مردم عزیز باشید؟ پس این همه شعار مىدى همه پوچه (گمنام و ریش سفیدى از روستاى بالاده).
…………………………………………………………..
سادوا: سلام بر آقای ریش سفید ( که البته گمان نمی رود سن ایشان بیش از ۴۰ سال باشد!). چون به شما تلفن زدم جواب ندادید، و پیامک هم ارسال کردم و جواب ندادید؛ لطفاً خودتان به همه این سوالات جواب هم بدهید. سپاس٫

این یادداشت توسط آقای سیداصغر رضوی به سامانه سادوا ارسال شده بود که عیناً در اینجا نقل شده است:

اینجانب تبریکات صمیمانه خود و خانواده را به شما بانوی نمونه و واحد پیشتاز در امور اجتماعی که کسب قاطع اکثریت آرا را در انتخاب اعضای شورای اسلامی روستای بالاده به خود اختصاص داده اید به حضور شما خواهر فعال در عصر امور اجتماعی اعلام میدارم. موفق باشید.
با احترام و خرسندی/ سیداصغر رضوی