متاسفانه مطلع شده ایم که بانو حوا توبه بالادهی، فرزند حاج یونس توبه بر اثر سکته قلبی دیشب دارفانی را وداع کردند. مراسم تشییع جنازه آن مرحومه ساعت ۳ بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۰/۷/۱۳۹۰ از منزل پدرش واقع در روستای حسین آباد بهشهر انجام می گیرد.

لازم به یادآوری است که بانو حوا توبه مادر گرامی جناب آقای مهندس دانیال تاجی و همسر مرحوم قنبر علی تاجی ساکن روستای حسین آباد می باشند و زمانی که آقا دانیال کودکی ۱۴ ماهه بودند پدر بزرگوارش از دنیا رفت و مادرش با تلاش خود توانست این کودک را بزرگ کرده و به عنوان جوانی شایسته تحویل جامعه بدهند.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده این مصیبت را به خانواده و بستگان آن مرحومه به ویژه پدرش جناب حاج یونس توبه ، پسر آن مرحومه آقا دانیال ، برادرش جناب حجت الاسلام صفرعلی توبه بالادهی و عموی آقا دانیال جناب حجت الاسلام تاجی امام جمعه محترم شهرستان چناران ( استان خراسان ) و همینطور مردم روستای بالاده و منطقه دوسرشمار تسلیت گفته و برای آن مرحومه طلب آمرزش از خداوند و برای بازماندگان آرزوی صبر می نمایند.

خلاصه این خبر از طریق سامانه پیام کوتاه سادوا به اطلاع اهالی محترم بالاده و منطقه دوسرشمار رسانده شده است.

با آرزوی آمرزش اموات جناب آقای منصور علی نژاد که این خبر را به ما اطلاع دادند.

……………………………………………………..

 از اهالی محترم بالاده و منطقه دوسرشمار درخواست می کنیم که خبرهای عمومی منطقه را جهت درج در سایت سادوا  به ما اطلاع بدهند.

- فرستادن خبرهای فوری از طریق پیام کوتاه به موبایل مدیر سایت سادوا / عین اله آزموده  ۰۹۱۲۱۳۲۰۲۲۶

- فرستادن خبرهای غیر فوری از طریق پیام کوتاه موبایل به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ سامانه سادوا

- فرستادن مقالات و مطالب برای درج در سایت سادوا با ایمیل سایت سادوا به نشانی  sadva86@gmail.com

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۰ مهر ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

این مصیبت رابه خانوادهای تاجی وتوبه وهمه بالادیهای عزیز منطقه دوسرشمار تسلیت عرض می کنم

سلام.
درگذشت نابهنگام خانم توبه را به اقا دانیال و پدر بزرگوارشان وخانواده محترم انها تسلیت عرض کرده و امیدوارم روحشان مورد لطف وعنایت ایزد منان قرار گیرد.
روحش شاد

این مصیبت بزرگ را به خانواده توبه بخصوص آقا دانیال تسلیت می گویم. واقعا از این خبر ناراحت شدم. مادر دانیال برای او هم مادر بود و هم پدر. اصلا همه چیز او این مادرش بود که حالا باید در آغاز جوانی او را از دست بدهد. واقعا هیچ جمله ای و کلمه ای را نمی توان پیدا کرد که بتوان غم مصیبت را با آن بیان کرد.

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

جناب آقای آزموده با عرض سلام و ادب و احترام خدمت حضرتعالی امیدوارم که خوب و خش یاشید اولا این مصیبت وارده را به خانوادهای محترم توبه و تاجی تسلیت عرض نموده و امیدواریم که خداوند انشاالله به خانواده هایشان صبر عنایت فرماید مروری بر کلیه نوشته ها و اطلاعات وارده بر سایت سادوا داشتم بسیار عالی و زیبا بودند این اطلاع رسانی ها و ارسال گزارشات از مراسمات در روستاها در نوع خود بی نظیر است باسپاس فراوان شما را به خدا میسپارم

اقای دانیال تاجی
درگذشت نابهنگام مادر عزیزتان را به شما تسلیت عرض کرده واز درگاه خداوند مغفرت برای ان مرحومه و صبر برای شما و خانواده اقای توبه مسئلت دارم .

اقای حاج یونس توبه

چه بوداین تیر بی رحم ؟
از کجا آمد
که غمگین باغِ بی آواز ما را باز
درین محرومی و عریانی پاییز ،
بدینسان ناگهان خاموش و خالی کرد
مصیبت وارده را به شما و خانواده جنابعالی تسلیت عرض نموده و صبر برای بازماندگان ان مرحومه ارزو داریم

سیدعلی موسوی تیله بنی گفت

مصیبت وارده را تسلیت عرض میکنم

از ابراز همدردی تمامی همولایتی های عزیز ممنونم.انشاالله در شادیهای شما جبران کنیم.

صادقعلی توبه گفت

در دیده اهل بصیرت در هر نقمتی نعمتی و در هر قهری لطفی نهان است. ازاین رو آن عزیز سفر کرده در فراغ شش برادر و برادرزاده گانش اینگونه فرمودند : ما رایت الا جمیلا بدینوسیله از تما می عزیزانی که در تشییع و تدفین و مراسم سوم و هفتم وارسال پیامک وایمیل و درج آگهی و پارچه نویسی و تماس تلفنی از سراسر استان و کشور دراین مصیبت با ما ابراز همدردی کردند صمیمانه از تک تک آنان کمال تشکر و قدردانی را داریم.
…………………………..
سادوا : ما هم به شما و خانواده داغدارتان تسلیت می گوییم و خود را در غم شما سهیم می دانیم و برای شادی و آرامش روح آن عزیز سفر کرده دعا می کنیم. خدایش بیامرزاد