دو اطلاعیه طبیعت گردی از گروه کوهنوردی سادوای ساری / گروه کوهنوردی سادوای ساری در نظر دارد در نیمه دوم بهمن ماه ۱۳۹۲ دو برنامه متفاوت و جذاب طبیعت گردی به مناطق کوهستانی و برفگیر دودانگه ساری و هم چنین کویرنوردی و دیدار از کویر شهداد کرمان برگزار کند. اعضای محترم گروه کوهنوردی سادوای بالاده  و سایر علاقمندان به طبیعت از منطقه دوسرشمار می توانند در این برنامه ها شرکت کنند.

۱ . برگزاری دومین جشنواره ساخت آدم برفی / ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ / نقل از وبلاگ گروه کوهنوردی سادوای ساری / به اطلاع علاقمندان به طبیعت برفی می رساند که دومین جشنواره ساخت آدم برفی در روز جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ در چشمه و عمارت تلار سربند واقع در روستای سنگده بخش دودانگه ساری برگزار می شود. این جشنواره از سوی کمیته ی کوه پیمائی و کمیته همگانی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ساری تدارک دیده شده و اجرای آن توسط گروه کوهنوردی « سادوا » ساری و گروه کوهنوردی « قاف » می باشد. هنرمندان و علاقمندان گرامی جهت شرکت در این جشنواره و مسابقه بزرگ می توانند با شماره تلفن های ۰۹۳۵۳۲۳۳۲۱۰ آقای پناه شیرمحمدی و ۰۹۳۶۶۲۰۴۷۹۹ آقای کسری قاسم پور تماس حاصل فرمایند.

http://tehrankids.com/uploads/posts/2011-01/1295082521_6.jpg

عکس از سایت : http://tehrankids.com/uploads/posts/2011-01/1295082521_6.jpg

……………………………………………………………………………………………

2 . برنامه سفر به کویر لوت / ۲۱ تا ۲۵ بهمن ۱۳۹۲/نقل از وبلاگ گروه کوهنوردی سادوای ساری/ به اطلاع اعضای گروه کوهنوردی سادوای ساری و دوستدراران طبیعت می رساند که این گروه برنامه ۵ روزه بازدید از کویر شهداد کرمان (کویر لوت) را تدارک دیده است.

شرح سفر : بازدید از  کمپ کویری – نخلستان ها و قلعه ی شفیع آباد – نبکاها – کلوت ها – رودخانه و دریاچه ی شور  و گندم بریان .

۲۱ بهمن ۱۳۹۲: حرکت از ساری به سوی کرمان . (زمان دقیق حرکت به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید)

۲۲ بهمن : استقرار در کمپ کویری – بازدیداز نخلستان ها و قلعه ی شفیع آباد – نبکاها .

۲۳ بهمن : بازدید از رودخانه ی شنی – کلوت ها – رودخانه و دریاچه ی شور . 

۲۴ بهمن : بازدید از گندم بریان . 

۲۵ بهمن : حرکت از کرمان به سوی ساری .

علاقمندان به شرکت در این برنامه با شماره ۰۹۱۱۳۵۱۴۴۴۱۷ علیرضا قاسم پور مسئول گروه کوهنوردی سادوای ساری تماس حاصل نمایند.
http://www.fardanews.com/files/fa/news/1391/1/8/89391_972.jpg

……………………………………………………………………………………………

اطلاعات بیشتر و کاملتر در باره کویر شهداد را می توانید در سایت زیر ببینید و بخوانید http://forum.lastsecond.ir/thread1609.html

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۱ بهمن ۱۳۹۲