درگذشت آقای حاج میرشعبان ساداتی/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای حاج میرشعبان ساداتی بالادهی فرزند مرحوم میررحمان شامگاه دیشب دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ درگذشت. مراسم تشییع جنازه ساعت ۲ بعدازظهر امروزسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ از منزلش در بهشهر (بلوارشهید هاشمی نژاد، کوچه پی ام تی) برگزار و در بهشت فاطمه سارو بخاک سپرده می شود. آقای ساداتی  بر اثر سکته قلبی و مغزی و در سن ۸۰ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار ساداتی به ویژه آقای دکتر سیدحسین ساداتی پسرش، دخترانش و سایر خانواده ها و بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

ضمناً پیامک تشییع جنازه برای ۵۶۱ نفر از همولایتی های بالادهی و دوسرشماری (مشترکان سامانه پیام رسان سادوا) ارسال شده است.

 ارسال خبر: آقای حجت الله آخوندی (دامادش)/  با سپاس و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگان.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱ مهر ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

درگذشت مرحوم حاج میرشعبان ساداتی را به خانواده وبستگان بویژه به پسر داغدارآنمرحوم تسلیت عرض می کنم

اسماعیل توبه بالادهی گفت

خداوند رحمتش کند و به بازماندگان صبر عنایت و همچنین به دکتر سیدحسین و سیده زهره و سیده زهرا و سیده فرخی فرزندان مرحوم و هچنین به دامادها و نوه های مرحوم تسلیت این حقیر را پذیرا و برای مرحوم ساداتی از خداوند اجر اخروی را خواهانم

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام تسلیت توسط آقای سیدمصطفی ساداتی بالادهی (فرزند سید اکبر) به سامانه سادوا فرستاده شد:

این ضایعه ی اسف بار را به خانواده ی آن مرحوم بخصوص به پسرش، دکتر سیدحسین ساداتی تسلیت عرض می کنم. روحش شاد. یادش گرامی

نعمت اله طاهری گفت

بازگشت همه به سوی خداست
مصیبت وارده را به تمامی اقوام نسبی و سببی به ویژه آقای سیدحسین ساداتی تسلیت میگویم. خدایش بیامرزاد.

خانواده محترم ساداتی
با شنیدن خبر از دست دادن پدر بزرگوارتان بسیار متاثر شدیم. این ضایعه دردناک را به شما به خصوص جناب آقای دکتر سیدحسین و سایر فامیلان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و حشور با اولیاء و صالحین آرزومندیم.

ساداتی تیله بنی گفت

عرض تسلیت به دکتر سیدحسین ساداتی و دختران و دامادها و نوه های محترمش. خدا رحمتش کند و به خانواده محترمش صبر و سلامتی عنایت کند.

نعمت اله چهاردهی گفت

خانواده محترم ساداتی
این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم. روحش شاد و یادش گرامی باد.
از طرف: خانواده مرحوم عبدالعلی چهاردهی

خانواده محترم ساداتی
بنده از طرف خود و خانواده ام برای شما آرزوی صبر می کنم و برای آن عزیز سفر کرده رحمت خداوند بزرگ.
آقا بهنام بهت تسلیت میگم. امیدوارم روحش شاد باشه.

سیداسماعیل ساداتی گفت

با سلام .
خدمت خانواده ساداتی تسلیت عرض میکنم.