درگذشت خانم مه لقا بابایی تیلکی فرزند رسول/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که خانم مه لقا بابایی تیلکی فرزند آقای رسول بابایی وهمسر آقای نعمت اله نیک بین (ساکن روستای قلعه) درگذشت. مراسم تشییع جنازه ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ در روستای للـه مرز بهشهر برگزار می شود. خانم بابایی پس از یک دوره سه ساله بیماری و دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، سرانجام امروز چهارشنبه هفتم خرداد ۱۳۹۳ در بیمارستان امام خمینی بهشهر جان به جان آفرین تسلیم کرد. از زنده یاد خانم مه لقا بابایی دو فرزند پسر (نیکان ۸ ساله و اشکان ۴ ساله) به یادگار مانده است.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به پدر و مادر داغدارش، همسرش آقای نعمت اله نیک بین، برادرانش آقایان ارسلان و ابوذر و حسن (اعضای محترم انجمن فرهنگی تلسی قلعه)، خواهر داغدارش سرکار خانم زهرا بابایی تیلکی و همسرش آقای مهندس حسین دهبندی (اعضای محترم انجمن فرهنگی سادوا و گروه کوهنوردی سادوای بالاده) و سایر خانواده ها و بستگان مصیبت دیده تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

پیامک دعوت به شرکت در مراسم تشییع جنازه برای ۵۴۷ نفر از همولایتی های دوسرشماری ارسال شده است.

ارسال خبر: آقایان مهندس حسین دهبندی و ارسلان بابایی /  با سپاس از ایشان و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانش.

………………………………………………………………………………….

پیام  تشکر خانواده های نیک بین و بابایی تیلکی  بمناسبت درگذشت  خانم مه لقا بابایی

با سلام وعرض ارادت
هر از گاه در گذر زمان، در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید.
احتراماً بدینوسیله از کلیه دوستان و آشنایانی که در مراسم تشییع و تدفین عزیزمان خانم مه لقا  و همچنین در دیگر مراسمات این عزیز سفر کرده در کنار ما  و تسلای خاطرمان بودند، تقدیر و تشکرمی نماییم.
ضمناً از اینکه به علت ضیق جا و مکان نتوانستیم درمراسم سوم و هفتم خدمت همه کسانی که به ما لطف داشتند، باشیم عذرخواهی می نماییم.

۱۵ خرداد ۱۳۹۳

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۷ خرداد ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
انجمن فرهنگی سادوا گفت

سیدمصطفی ساداتی بالادهی (فرزند سیدعلی اکبر / نکا): خداوند رحمتش کند و به بازماندگانش صبر عطا کند. روحش شاد و یادش گرامی.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

محمدعلی کاردگر (فرزند مرحوم حاج برارقلی):
خداوند رحمتش کند!

با سلام وعرض تسلیت خدمت دوست عزیزم آقای اباذر بابایی
در غم از دست دادن عزیزان و به سوگ نشستن صبری می خواهد عظیم، برای شما و خانواده محترمتان و به خصوص همسر گرامی شان جناب آقای نیک بین صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه از درگاه خداوند غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل را مسئلت دارم

همه مرگ راییم پیر و جوان که مرگ است چون شیر و ما آهوان
مصیبت جانکاه درگذشت خانم بابایی را به خانواده های داغدار بابایی و نیک بین تسلیت عرض می کنم و از درگاه یگانه هستی صبر جزیل برای بازماندگان و رحمت واسعه برای آن مرحومه مسئلت دارم.

با عرض تسلیت و صبر برای بازماندگان. خدایش بیامرزد.

رامین آتنی مفرد گفت

با سلام و عرض تسلیت به این دو خانواده عزیز
از درگاه خداوند منان برای شما صبر و شکیبایی و برای این مادر عزیز درگذشته
غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.
همچنین عرض تسلیت به آقای مهندس حسین دهبندی و همسر داغدارشان .
روحش شاد

سرکار خانم بابایی!
ترک یارتان بر شما تسلیت باد
فقدان خواهر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای شما و خانواده محترمتان از پروردگار متعال خواهانیم.
“از طرف خاندان خاسب”

روحشان شادو یادشان گرامی.

هادی علامه قاسمی گفت

“کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام”
ضایعه درگذشت خانم مه لقاء بابائی را از صمیم قلب به همه بازماندگان تسلیت عرض می نمائیم. خداوند متعال روحش را قرین رحمت و به بازماندگان صبر جزیل عطا فرماید و ان شاءالله موفقیت روزافزون فرزندان داغدارش را شاهد باشیم. (آمین)

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت تلسی قلعه:
هادی نیک بین: سلام؛ این مصیبت را به عمو و پسر عموهای عزیزم و خانواده محترم بابایی تسلیت عرض نموده و امیدوارم خداوند روح زن عموی مهربانم را مورد لطف و آمرزش خود قرار دهد. مرحومه مه لقا خانم بسیار مهربان، صبور و دوست داشتنی بودند که بنده ارادت خاصی به ایشان داشتم، با اینکه ۳سال در بستر بیماری بودند ولی همیشه خندان و با روحیه بودند و این روحیه ایشان بسیار ستودنی بود. خدایش رحمت کند. شمه خانابدون

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت تلسی قلعه:
حسین نصرتی: مصیبت وارده را به خانواده ی بابایی و نیک بین تسلیت عرض می کنم

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت تلسی قلعه:
زینب فولادی قلعه: با سلام خدمت خانواده محترم بابایی. غم از دست دادن عزیز و به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت تلسی قلعه:
کبری نادری: خانواده محترم بابایی/ تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم. امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت تلسی قلعه::
مسعود قاسمی: ﻣﺸﯿﺖ ﺍﻟﻬﯽ ﺑـﺮ ﺍﯾـﻦ ﺗﻌﻠﻖ ﮔﺮﻓـﺘﻪ ﮐـﻪ ﺑﻬﺎﺭ ﻓﺮﺣﻨﺎﮎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﺧـﺰﺍﻧـﯽ ﻣﺎﺗﻤﺰﺩﻩ ﺑـﻪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺑﻨﺸﯿﻨﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ، ﺑﺎﺭﺯﺗﺮﯾﻦ ﺗﻔﺴﯿﺮ ﻓﻠﺴﻔـﻪ ﺁﻓـﺮﯾﻨﺶ ﺩﺭﻓـﺮﺍﺧـﻨﺎﯼ ﺑـﯽ ﮐﺮﺍﻥﻫـﺴﺘﯽ ﻭ ﯾـﮕﺎﻧﻪ ﺭﺍﺯ ﺟـﺎﻭﺩﺍﻧﮕﯽﺍﻭﺳـت.
دوستان تلسی نشینمان آقایان ارسلان، ابوذر و حسن بابایی
دﺭﮔﺬﺷﺖ خواهر ﮔﺮﺍﻣﯿﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﺤﺘﺮﻣﺘﺎﻥ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﻋﺮﺽ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺑﺮﺍﯾﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﺩﺭﮔﺎﻩ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎﻝ ﻣﻐﻔﺮﺕ، ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﺑﺎﺯﻣﺎﻧﺪﮔﺎﻥ ﺻﺒﺮ ﺟﻤﯿﻞ ﻭ ﺍﺟﺮ ﺟﺰﯾﻞ ﺧﻮﺍﻫﺎﻧﻢ. “عاقبت ها بخیر”

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت تلسی قلعه:
عین اله عالیشاهی: اینجانب مصیبت وارده را به خانواده های محترم بابایی و بیابانی صمیمانه تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحومه از درگاه خداوند طلب رحمت و مغفرت دارم. میدانم مرحومه طی این سه سال بیماری دوران بسیار سختی را متحمل شده است. خداوند به بازماندگانش صبر عنایت کند. بنده قلباً از شنیدن این خبر اندوهناک شدم .

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت دوسرشمار:
محمدی واوسری/ سایت وطنم واوسر: از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت می نمایم.

جناب آقایان ارسلان، ابوذر و حسن بابایی
دﺭﮔﺬﺷﺖ خواهر ﮔﺮﺍﻣﯿﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻣﺤﺘﺮﻣﺘﺎﻥ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﻋﺮﺽ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺑﺮﺍﯾﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﺩﺭﮔﺎﻩ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻣﺘﻌﺎﻝ ﻣﻐﻔﺮﺕ، ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﺑﺎﺯﻣﺎﻧﺪﮔﺎﻥ ﺻﺒﺮ ﺟﻤﯿﻞ ﻭ ﺍﺟﺮ ﺟﺰﯾﻞ ﺧﻮﺍﻫﺎﻧﻢ.
همچنین عرض تسلیت به آقای نعمت نیکبین و فرزندان داغدارشان .ان شاءالله موفقیت روزافزون فرزندان داغدارش را شاهد باشیم (به امید آن روز)

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت دوسرشمار:
خانم عطیه نظری:
جهان را چنین است آئین و شان
یکی روز شادی و دیگر غمان
بپروردن از مرگمان چاره نیست
زمین را به جز گور گهواره نیست
مصیبت وارده را به خانواده ی محترم بابائی و نیک بین تسلیت عرض می کنم و امیدوارم ما را هم در غم خود شریک بدانید.

مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار نیک بین و بابایی تیلکی و سایر بستگان مصیبت دیده تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارد. روحش شاد.

سیدمجیدموسوی بالادهی گفت

جناب آقای ارسلان بابایی
درگذشت خواهر گرامی تان را به شما و خانواده محترمتان و همچنین به دوست گرامی جناب آقای نعمت نیک بین و به فرزندان آن مرحومه تسلیت عرض می نمائیم و برای بازمانگان صبر و شکیبای مسئلت دارم. روحش شاد
سیدمجیدموسوی بالادهی

سیدعقیل ساداتی تیله بنی گفت

خانواده محترم بابایی و نیک بین، مصیبت وارده را به شما و دیگر بستگان سببی و نسبی و خانواده بزرگ دوسرشمار تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجه در بهشت برین و برای شما صبر و سلامتی را خواهانم

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت تلسی قلعه:
محمد رضا نظری: مصیبت وارده را به خانواده محترم بابائی و نیک بین تسلیت عرض می نمایم. بقای عمر بازماندگان.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت دوسرشمار:
احمد نظری: این مصیبت وارده را به همه ی اهالی دوسرشمار و به خانواده های محترم بابائی و نیک بین به ویژه به دوستان خوبم آقایان ارسلان، ابوذر و حسن بابائی تسلیت عرض می کنم.

روحشون شاد و بهشت جایگاهشان باد.

این مصیبت عظیم را به دوستان عزیزم آقایان ارسلان ابوذر و حسن تسلیت گفته و از خداوند برای آنها صبر خواهانم. خدایش بیامرزد.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

نقل از سایت تلسی قلعه:
افشین بهادری:با عرض تسلیت به دوستان خوبم ارسلان و ابوذر بابایی
درگذشت این خواهر بزرگوار را خدمت خانواده های بابایی و بیابانی و نیک بین تسلیت عرض مینمائم .

(انا لله وانا الیه راجعون) مصیبت بزرگ درگذشت خانم مه لقا بابایی را به خانواده های محترم بابایی – بیابانی – نیکبین -علیپور و دُردانه هایش نیکان و اشکان تسلیت میگویم. خدایا به پدر و مادرش صبر و آرامش عطا فرما. خدایش بیامرزاد

مظاهر جوانمرد تیلکی گفت

خبر درگذشت خواهر عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. خداوند قرین رحمتش فرماید.
به تمامی اقوام و فامیلان این مصیبت را تسلیت عرض می نمایم.

زهرا بابائی تیلکی گفت

ضمن عرض سلام وارادت خدمت همه دوستان
از ابراز همدردی شما نهایت سپاسگزاری را داشته و از خداوند برای همه آرزوی سلامتی شادابی و بهترینها را دارم.

خانم مه لقا بابایی یکی از بی نظیرترین بانوانی بود که می شناسم. خدارحمتش کنه و به خانواده شون صبر بده