درگذشت خانم حبیبه آزموده چهاردهی/ انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم خانم حبیبه آزموده چهاردهی فرزند مرحوم سیف اله و همسر مرحوم ایوب کاردگر دارفانی را وداع کرد. مراسم تشییع جنازه متعاقباً و از طریق سامانه پیامرسان سادوا (پیامک) اعلام می گردد. خانم حبیبه آزموده متولد سال ۱۳۳۵ (۵۸ ساله) و ساکن روستای للـه مرز بهشهر، مدتی بود که در بستری بیماری بوده و شامگاه امروز یکشنبه چهارم آبان ۱۳۹۳ چشم از جهان فرو بست.

 …………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار آزموده . کاردگر به ویژه فرزندانش آقای محمود کاردگر و دخترش، مادرش خانم فیروزه دهبندی، خواهران، برادرانش آقایان عین اله و نعمت اله آزموده و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۴ آبان ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
اسماعیل توبه بالادهی گفت

خانواده محترم آزموده و کاردگر
تسلیت اینجانب و خانواده ام را پذیرا باشید. انشالله در این ماه عزیز با امام حسین (ع) و بی بی زینب محشور گردد.

آقای آزموده دوست و استاد عزیز و بزرگوار، درگذشت خواهر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت گفته و برایتان از خداوند متعال صبر و بردباری و برای خواهر مرحومتان آمرزش و غفران الهی آرزو دارم.

خداوند خواهر مرحومتان را قرین رحمت کند و بیامرزد. ان شاء الله.

درگذشت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم
از خداوند منان خواستاریم که به شما صبرعطا نماید .

وحیداسماعبل پور بالادهی گفت

انا لله واناالیه راجعون
مصیبت از دست دادن خواهر گرامیتان را به شما دوست عزیز و گرامی آقا عین الله عزیز و برادر ارجمندم آقا نعمت و خواهران دلسوزتان و هم چنبن به آقامحمود و خواهر فداکارش تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای این مادر در این ماه محرم طلب عفو و رحمت مینمایم. خدایش بیامرزد و به شما بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

آقای آزموده. درگذشت خواهر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده. و از خداوند منان صبر برای شما ارزومندم

نعمت اله طاهری گفت

((بازگشت همه به سوی خداست )) درگذشت خانم حبیبه آزموده چهاردهی را به فرزندان داغدار وخانواده های آزموده وکاردگر وبرادران بزرگوار آقایان عین اله ونعمت اله آزموده تسلیت می گویم خدایش بیامرزاد

جناب آقای آزموده،خبر درگذشت خواهر گرامی شما موجب تالم و تاثر اینجانب گردید،این مصیبت را به شما و خانواده های وابسته به ویژه جناب آقای محمود کاردگر تسلیت عرض نموده و برای آن فقیده سعیده آرامش ابدی و غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی آرزومندم.

خانواده محترم آزموده و کاردگر
با نهایت تاسف ضایعه در گذشت خانم حبیبه آزموده راتسلیت عرض نموده،و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و غفران و برای بازماندگان طول عمر مسالت دارم.

جناب عین الله آزموده عزیز
و هر از گاهی در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی،آغازی بی پایان را می سراید.
تنها می توانیم برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.

مدیریت «واوسرسلام» این مصیبت پیش آمده را به شما آقای آزموده دوست و همکار عزیزم در حوزه ی رسانه و فرهنگ تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته علو درجات و برای باز ماندگان صبر جمیل را از خداوندمنان خواستارم. روحش شاد و یادش گرامی.

محمدی/وطنم واوسر گفت

جناب آقای آزموده : بانهایت تاسف در گذشت خواهر گرامیتان را تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت وغفران و برای شما و سایر بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.

سلام به عموی عزیز و با عرض تسلیت به شما و خانواده محترمتان.
روحش شاد

یه لحظه دلم خواست صدایت بکنم گردش به حریم با صفایت بکنم
آشوب دلم به من چنین فرمان داد در سجده بیفتم و دعایت بکنم

درگذشت ( خانم حبیبه آزموده چهاردهی ) چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست .
این ماتم جانگداز را به خانواده محترم آزموده صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنم .

اعضای هیأت کوهنوردی شهرستان ساری

هیأت کوهنوردی شهرستان ساری گفت

یه لحظه دلم خواست صدایت بکنم
گردش به حریم با صفایت بکنم
آشوب دلم به من چنین فرمان داد
در سجده بیفتم و دعایت بکنم

درگذشت خانم حبیبه آزموده چهاردهی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
این ماتم جانگداز را به خانواده محترم آزموده صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنیم.
اعضای هیأت کوهنوردی شهرستان ساری

ساداتی تیله بنی گفت

عرض تسلیت و به خانواده محترم کاردگر و آزموده خصوصا برادان ، دارم خدا رحمتش نمایند و به بستگان سببی و نسبی صبر و سلامتی عنایت فرماید . خدا پدرشان راهم رحمت نماید.

با سلام و احترام، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان کربلا، به جناب آقای آزموده مصیبت وارده را تسلیت عرض می کنم و برای آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی آزموده صبر و شکیبایی مسئلت دارم، روحش شاد و متنعم بر سفره آل رسول.

جناب آقای آزموده
بسا دریغ و درد، بر این جداییها.
بسا رنجش از فرو خفتن فروغ چشمان مهربانان که از این پس روشنی بخش دنیایمان نباشد.
بسا اندوه، که در واژه هایم نهفته است و در این سوگواری پیشکش میدارم.
از مهربان ایزد عشق و فراموشی، برای شما در تحمل این غم، یاری مطلبم
روان خواهر شاد و بهشت برین جایگاهش باد.

مظاهر جوانمرد تیلکی گفت

خانواده ی بزرگوار آزموده و کاردگر
مصیبت وارده را تسلیت عرض می نمایم و از خداوند بزرگ برای شما صبر و برای آن مرحومه رحمت و غفران الهی مسئلت می نمایم.
…………………………………………
سادوا: جناب آقای جوانمرد عزیز٫ از ابراز همدری شما که موجب آرامش تالمات روحی این حقیر شده، بسیار سپاسگزارم. خداوند رفتگان شما را قرین رحمت بی پایانش گرداند. با احترام. عین اله آزموده

عین اله عالیشاهی گفت

سلام
دوست عزیزم جناب آقای آزموده
این مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم کاردگر از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه از درگاه ایزد منان طلب رحمت و غفران دارم.

تا نگاه می کنی وقت رفتن است!
جناب آزموده عزیز درگذشت خواهر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان و فرزندان داغدار آن مرحومه تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال صحت و صبر برای بازماندگان و آمرزش ابدی برای آن مرحومه آرزومندم.

جناب آقای عین اله آزموده
سلام علیکم
درگذشت خواهر محترمه مرحومه حبیبه آزموده را به جنابعالی و کلیه بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض می کنم. انشاالله آن مرحومه و همه درگذشتگان بر سر سفره حضرت اباعبدالله (ع) متنعم نعمتهای الهی گردند. از اینکه دیر به سایت سر زدم پوزش می طلبم چونکه همانگونه که مستحضرید برای پرداختن امر تیلیغ در جمع همولایتی های با صفا در بالاده بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم. در پایان هم از همه کسانیکه در مراسم تشییع و تدفین و ….. شرکت کردند و از طریق پیامک و تلفن و درج آگهی تسلیت با بازماندگان ابراز همدردی نمودنداز طرف خود و تمام بستگان و بازماندگان از تک تک آنان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

حامد ملائی ایولی گفت

جناب آقای آزموده
مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه از درگاه ایزد منان طلب رحمت و غفران دارم. بقای عمر بازماندگان باشد

مصطفی محمدی واوسری گفت

چقدر این روزها توی مشکلات خودم غرق شدم که بعد از دو هفته!! وقتی دلم برای سادوا تنگ میشه و میرم سری بهش بزنم، متوجه این اتفاق غم انگیز و ناگوار که برای دوستان و برادران بزرگم آقایان نعمت الله و عین الله آزموده افتاده میشم!
واقعا خجالت زده ام از این بابت و نمیدونم چطور معذرت خواهی کنم! امیدوارم منو ببخشید. خدایش بیامرزد

سید عبدالله ساداتی گفت

مصیبت درگذشت بانو حبیبه آزموده را به خانواده محترم آن مرحومه علی الخصوص برادرانش آقایان عین الله و نعمت آزموده تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم

سلام
درگذشت خواهر عزیزتون رو بهتون تسلیت میگم.امیدوارم روحش قرین شادی باشه و خدا به فرزندان ایشون خصوصاً مریم خانوم صبر بده

روح آن مرحومه شاد و بهشت برین جایگاهشان باد. به نوبه خودم فقدان ایشون رو به دوستان عزیزم عین اله و نعمت اله آزموده و مابقی وابستگان تسلیت میگم و براشون صبر آرزو دارم.