درگذشت حاج میرعباس ساداتی بالادهی/ انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای حاج میرعباس ساداتی بالادهی فرزند مرحوم میریعقوب و پدر گرامی شهید سیدخلیل ساداتی بامداد امروز دوشنبه ۱۷  مهر ۱۳۹۶ دارفانی را واع کرده است. مراسم خاکسپاری ساعت ۳ بعدازظهر روز سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ از منزلش در روستای سمسکنده ساری انجام خواهد شد.

 

زنده یاد حاج میرعباس ساداتی / عکس: عین اله آزموده، ۴ آذر ۱۳۹۱،  بالاده (این عکس در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۱ در سایت سادوا منتشر شده بود) یادش گرامی

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده  داغدار شهید ساد اتی، همسر گرامی اش، فرزندانش به ویژه حجت الاسلام سیدیوسف ساداتی، نوه هایش به ویژه آقای سیدفخرالدین ساداتی عضو شورای اسلامی بالاده و عضو انجمن فرهنگی سادوا و آقای سیداسماعیل ساداتی، و سایر نوه ها و دیگر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته آمرزش و همنشینی با فرزند شهیدش در بهشت، و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد و یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۷ مهر ۱۳۹۶
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
عادل قاسمی سمسکنده گفت

خانواده محترم ساداتی
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.درگذشت پدرگرامیتان مرحوم حاج میر عباس ساداتی را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برای این مرحوم وشهیدسیدخلیل ومرحوم سیدعبدالله از درگاه خداوند متعال مغفرت ،برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل راازخداوند منان خواهانم .

درگذشت ابوالشهید مرحوم مغفور حاج میرعباس ساداتی را به بازماندگان و تمام بستگان تسلیت و تعزیت عرض می کنم واز درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای صاحبان مصیبت صبر جمیل واجر جزیل را مسِلت دارم.