درگذشت سیدجعفر ساداتی بالادهی فرزند مرحوم کربلایی سیدحسین + عکس های تشییع جنازه / انا لله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای سیدجعفر ساداتی بالادهی فرزند مرحوم کربلایی سیدحسین عصر امروز جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ دارفانی را وداع کرده و به دیار باقی شتافته است. مراسم تشییع جنازه ساعت ۱۰ و نیم صبح فردا شنبه اول مهر در روستای بالاده شهرستان ساری ( از منزل آن مرحوم ) برگزار می شود.

مرحوم سیدجعفر ساداتی متولد سال ۱۳۱۴ در روستای بالاده و دارای ۷ فرزند ( ۵ پسر و ۲ دختر ) بوده و عصر امروز هنگام چیدن گردو از درخت باغ خود به زمین سقوط کرده و در حین رساندن توسط فرزندانش به درمانگاه فولادمحله ( واقع در ۲۰ کیلومتری بالاده ) جان به جان آفرین تسلیم کرد. مرحوم ساداتی از زحمتکشان بومی روستای بالاده ( دَویگار ) می باشند که کارهای خداپسندانه و مشارکت ایشان در فعالیت های عمرانی روستا و هم چنین لایروبی مسیر قنات چشمه و منبع چشمه سر بالاده به همراه مرحوم عباسقلی چهاردهی که در سال های قبل و بعد از انقلاب انجام می شد همواره در یاد و خاطره مردم قدرشناس بالاده باقی خواهد ماند و با دعای خیر همراه بوده و خواهد بود.

مرحوم سیدجعفر ساداتی / ۳ دی ۱۳۸۸ / عکس از عین اله آزموده

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدری خود را با خانواده های داغدار ساداتی به ویژه همسر، فرزندانش آقایان سیداسماعیل (عضو انجمن فرهنگی سادوای بالاده)، سیدشعبان، سیدقربان، سیدحمزه و سیدداریوش و دخترانش، هم چنین برادرش آقای سیدحسن ساداتی و نیز خواهرش و سایر بستگان اعلام داشته و صمیمانه تسلیت عرض می کنند و از خداوند بزرگ برای روح آن تازه درگذشته عزیز آمرزش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارند. روحش شاد.

مرحوم سیدجعفر ساداتی / ۳ دی ۱۳۸۸ در میان عزاداران حسینی بالاده در حیاط مسجد روستای قلعه / عکس از عین اله آزموده

…………………………………………………………………………………….

عکس های مراسم تشییع جنازه که توسط آقای هادی کاردگر خواهرزاده آقا سیدجعفر برای سایت سادوا ارسال شده است. با سپاس از آقا هادی و تسلیت به ایشان .

تشییع جنازه در قبرستان عمومی بالاده/ جایی که نیاکان آقای ساداتی و مردم بالاده در آن آرمیده اند

نماز میت به امامت حجت الاسلام سیدرسول ساداتی بالادهی در بارگاه شهید سیدیحیی ساداتی

حافظ می فرماید: هر که را منزل آخر دو مشتی خاک است

دوستان آن مرحوم از روستاهای همجوار نیز آمده بودند

نگاه ها در حال بدرقه آقا سیدجعفر از این دنیای خاکی

تشییع کنندکان به سوی تکیه بالاده بر می گردند تا به خانواده عزادار ساداتی تسلیت بگویند.

خدایش بیامرزاد

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

((بازگشت همه به سوی خداست )) مصیبت وارده را به خانواده عزیز آقای ساداتی به ویژه همسر و فرزندان داغدار ایشان و همچنین به بستگان داغدارش تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان طلب مغفرت و آمرزش می کنم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام های تسلیت از سایت دوسرشمار نقل شده است:

صادقعلی توبه بالادهی: مصیبت وارده را به تمامی بستگان خاصه فرزندان داغدار و همولایتی ها تسلیت عرض می نمایم.

سیدعقیل ساداتی تیله بنی : ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم و اهالی بالاده مخصوصا فرزندان به وی‍ژه همکار و برادر صمیمی آقای سید اسماعیل ساداتی، از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب آمرزش و برای بازماندگان صبر و اجر خواهانم .

رضا نظری / پایین ده: مصیبت وارده را به فرزندان ان مرحوم به خصوص همکار گرامی جناب آقای سید اسماعیل ساداتی تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم از خداوند طلب آمرزش و برای بازماندگان صبر و اجر خواهانیم.

مسعود قاسمی : ضمن عرض تسلیت به هم محلی های عزیز مصیبت وارده را به تمامی بستگان و فرزندان داغدار تسلیت عرض می نمایم.

هادی کاردگر گفت

دایی جان من رفت چه دایی بود. لنگه نداشت مظلوم، با آبرو، با خدا، بی آزار
خدا رحمتش کنه. تسلیت میگم به خانواده اش و همچنین به خواهرش سیده فاطمه ساداتی و برادرش جناب آقای سیدحسن ساداتی و پسر بزرگش آقا سید اسماعیل. خدا صبر بده به همه این عزیزان
……………………………………..
سادوا: خدا رحمتش کند و تسلیت می گوییم. آقا سیدجعفر مردی بسیار آرام و متین بود. از زمان کودکی ام تاکنون با او سلام و علیک گرمی داشتم. بسیار خونگرم و دوست داشتنی بود. جایش در بهشت پیش جدش رسول الله باشد.
با احترام/ آزموده

سید محمد موسوی بالادهی گفت

(( انا لله و انا الیه راجعون ))
بنام حق..
مرا کسی نساخت, خدا ساخت نه آنچنان که ” کسی می خواست. همه چیز را با خود می برد … جز … حس دوست داشتن را…!
واقعا انسانی دوست داشتنی بود خدایش بیامرزد. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم.

سید اسماعیل ساداتی گفت

از تمام دوستان و آشنایان و هم ولایتی های محترم که در مراسم تشیع جنازه و سایر مراسم پدرم شرکت کرده و با ما ابراز همدردی نموده اند صمیمانه تشکر مینمایم و دست همه شما را میبوسم.
………………………………………………
سادوا: جناب آقای ساداتی. امیدواریم خداوند پدر بزرگوار شما را بیامرزد و به شما بردباری بدهد.

سید محمد ساداتی تیله بنی گفت

انا لله وانا الیه راجعون
درگذشت سیدی از سلاله حضرت زهرا (س) را به خانواده محترمشان و نزدیکان ایشان تسلیت عرض میکنم.