درگذشت سیدیحیی ساداتی بالادهی + تکمیلی مجلس ترحیم/ انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای سیدیحیی ساداتی بالادهی فرزند سید علی (نوه حاج سیدمحمد و برادرزاده شهید سیدیحیی ساداتی) دارفانی را وداع کرد. مراسم تشییع جنازه ساعت ۲ بعدازظهر امروز یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ از منزلشان واقع در روستای شهیدآباد (تروجن) بهشهر برگزار می شود. زنده یاد سیدیحیی ساداتی متولد سوم دی ماه ۱۳۷۱  (۲۲ ساله) و دانشجوی رشته مهندسی صنایع فلزی بودند که بر اثر تصادف اتومبیل جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

تکمیلی: مراسم عزاداری و دسته روی ازساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۳ از منزل آقای سیدعلی ساداتی تا مزار امامزاده حسن روستای تروجن و سپس مجلس ترحیم مردانه و زنانه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد جامع النبی این روستا برگزار می شود.

پیامک تشییع جنازه نیز از طریق سامانه پیام کوتاه سادوا برای ۵۸۵ نفر از اهالی بالاده و دوسرشمار ارسال شد که بعلت نرسیدن پیام به پیامگیران سامانه و پیگیری موضوع از سِرور مرکزی در مشهد، اعلام کردند که به علت مشکل در سیستم مخابرات کشور، پیامهای گروهی ارسال نمی شود و مشخص هم نیست چه موقع این اشکال فنی رفع گردد؛ هم چنین اعلام کردند که امکان لغو ارسال پیام پس از ساعت تشییع جنازه نیز وجود ندارد.

از اینکه پیامک تشییع جنازه به موقع ارسال نشده است، از خانواده محترم شهید ساداتی و نیز از پیامگیران سامانه سادوا بخاطردریافت پیامک بی هنگام که ممکن است پس از مراسم تشییع جنازه باشد، صمیمانه پوزش می خواهیم.

با سپاس از آقای کمیل توبه ( پسر عمه زنده یاد سیدیحیی ساداتی برای ارسال عکس)

 …………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار شهید سیدیحیی ساداتی، خانواده شهید اسماعیل چهاردهی (که این جوان تازه درگذشته نوه خواهر آن شهید بودند)، پدر بزرگش آقای حاج سیدمحمد ساداتی و مادربزرگش حاجیه خانم زهره چهاردهی، پدر گرامی اش جناب آقای سیدعلی ساداتی و مادر داغدارش، دامادهای گرامی خانواده شهید ساداتی آقایان احمد نظری، اسماعیل توبه، علیرضا شهابی و مسیب محمدزاده (کاردگر) و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. امیدواریم روح آقا سیدیحیی عزیز با عموی شهیدش در بهشت برین هم نشین باشد. یادش گرامی.


authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۴ دی ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
ساداتی سمسکنده گفت

انالله وانا الیه راجعون
خدا رحمتش کند؛ واقعاً درناک است
انشالله خداوند صبر جزیل به خانواده محترم سادتی عطا بدهد و در بهشت برین در سایه عموی شهید و گرانقدرش آرام گیرد.

درگذشت نابهنگام جوان عزیز مرحوم آقاسیدیحیی را به پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ داغدارش صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم واز ذات اقدس الهی غفران الهی و برای تمام بازماندگاه و صاحبان مصیبت صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارم

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت آقای آزموده عزیز
بنده هم درگذشت نابهنگام این جوان عزیز را خدمت خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر را خواستاریم

انگار ملائک تو را میان بوسه هایی که برای خدا فرستادم دزدیدند. عطر برگ های لیمو، درخت توت، کنار زیتون و میوه های کال درخت انبه باغ ها را چه زود به فراموشی سپردی؟!
چگونه توانستی آن همه خاطره را در یک لحظه تمام کنی.
همه را می بینم اما جزء تو را که خاطره ای شدی ماندگار برای قلب هایی که منتظرت هستند.
گناه آسمانی که تو را به آغوش کشید و با خود برد را هرگز نخواهیم بخشید! تو میان بودنت و یادت، یادت را برایمان گذاشتی و بودنت را افسانه ساختی.

این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم ساداتی تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر را خواستاریم.

ساداتی تیله بنی سیدعقیل گفت

واقعاً حادثه ای بسیار ناخوشایندی بوده است. سیلی عظیم تشیع کنندگان، حاکی از درد فاجعه و اعلام همدردی و ارادت به این دو عزیز و خانواده هایشان بوده است.
ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ساداتی و بالویی، امید است که خداوند متعال روح این عزیزان را با شهدا محشور گرداند و به بازماندگان مخصوصاً والدین آنها صبر و اجر جمیل عنایت فرماید.

سید محمد موسوی گفت

کاش آن شب را نمی آمد سحر
کاش گم در راه پیکِ بد خبر
ای عجب کان شب، سحر اما به ما
تیره روزی آمد و شام دگر
دیده، پر خون از غم هجران و او
با لبِ خندان چه آسان بر سفر
ای دریغ از مهربانی های او
دستِ پر مهر، آن کلام پرشکر
غصه ها پنهان به دل بودش ولی
شاد و خرم چهره اش بر رهگذر
درِ ارزان زانِ ما بود ای دریغ
گنج پنهان شد به خاک و بی ثمر
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خداوند به خانواده بزرگوارشان صبر و برای آن عزیز از دست رفته بهشت برین عنایت فرماید

محسن خان پور - بابل گفت

با سلام به همه بالادهی های عزیز٫ من هم به نوبه خود این ضایعه اسفناک را به خانواده محترم ساداتی تسلیت عرض میکنم. برایم دردناکتر اینکه ایشان همنام عموی شهیدش بود که متاسفانه نماند و رفت و بار دیگر این خانواده، یحیی دیگری را از دست دادند. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.

امیدواریم خداوند به بازماندگان صبری عظیم و عزیز از دست رفته را قرین رحمت فرماید. روحش شاد ویادش گرامی.

لیلا کاردگر بالادهی گفت

ضمن عرض سلام خدمت مردم فهیم بالاده، من هم به نوبه ی خود این ضایعه ی غمناک را خدمت خانواده ی محترم ساداتی تسلیت عرض کرده و شادی روح این عزیز از دست رفته را از خداوند منان خواستارم.

من هم به نوبه خودم این واقعه دردناک را به مردم شریف بالاده و همچنین خانواده شهید ساداتی تسلیت عرض میکنم

حسین امیدوند از جویبار گفت

سلام بر همولایتها
این جانب این ضایعه دردناک را به پدربزرگم حاج سیدمحمد ساداتی و مادربزرگ عزیزم و دایی بزرگوارم کربلایی سیدعلی ساداتی و زن دایی عزیزم و همچنین به پدر خانم آقای اسماعیل توبه و مادر خانمم تسلیت گفته و تسلیت خانواده شهیدجعفر امیدوند را پذیرا باشید و انشاالله به عموی شهیدش همنشین گردد.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام توسط آقای محمدعلی محمدی واوسری در سامانه سادوا نوشته شد:

غفران الهی برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان را مسئلت می نمایم