درگذشت آقای سیدشعبان موسوی تیله بنی/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای کربلایی سیدشعبان موسوی تیله بنی فرزند مرحوم سیدمرتضی و داماد مرحوم حاج حبیب الله توبه بالادهی امروز سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ درگذشت. مراسم تشییع جنازه ساعت ۱۱ صبح امروزسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ از منزلش در روستای سمسکنده ساری برگزار و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای تیله بن دوسرشمار چهاردانگه ساری منتقل می شود. آقای موسوی بر اثر بیماری شامگاه دیروز ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

ضمناً پیامک تشییع جنازه برای ۵۷۳ نفر از همولایتی های دوسرشماری (مشترکان سامانه پیام رسان سادوا) ارسال شده است.

ارسال خبر: آقای شکرالله آخوندی/  با سپاس و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانش.

 

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار موسوی (فرزندانش آقایان سیدرضا، سیدعباس، سیدعلی و سیدمهدی و دخترانش)، خواهرزاده اش آقای سیدعقیل ساداتی تیله بنی (مدیر وبلاگ آفتاب تیله بن) و خانواده توبه و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۸ مهر ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
نعمت اله طاهری گفت

بازگشت همه به سوی خداست
این مصیبت را به خانواده آن مرحوم و اقوام نسبی و سببی بخصوص برادر داغدارش آقا میررحمان موسوی و خواهرزاده اش آقای سیدعقیل ساداتی تسلیت می گویم. خدایش بیامرزاد

انجمن فرهنگی سادوا گفت

سیداسماعیل ساداتی به سامانه سادوا پیام فرستاد:

خداوند رحمتش کند. انسان زحمتکش و آرامی بود.

نعمت اله چهاردهی گفت

خانواده محترم موسوی
این مصیبت دردناک را خدمت شما و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم. روحش شاد و یادش گرامی باد.
از طرف: خانواده مرحوم عبدالعلی چهاردهی

مرحوم موسوی از خادمان اهل بیت علیهم السلام بویژه حضرت اباعبدالحسین (ع) بودند. خدواند ایشان را رحمت بفرمایند و به بازماندگانش تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

اسماعیل توبه بالادهی گفت

خانواده محترم موسوی
درگذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت گفته و علو درجات برای مرحوم تازه گذشت از خداوند متعال را خواستارم

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما آقای آزموده عزیز و با عرض تسلیت به اطلاع میرسانم که عکس دوم مربوط به اخوی آقای مرحوم کربلایی سید شعبان موسوی میباشد یعنی آقای کربلایی سید رحمان موسوی میباشند که در حال خواندن اشعار می باشند./
…………………………………….
سادوا: با سلام و سپاس٫ عکس مربوطه حذف شد.

خدایش بیامرزد .

سیدعقیل ساداتی تیله بنی گفت

سلام
از اظهار لطف دوستان کمال تشکر را دارم. خداوند به همه شما عمری باعزت عنایت کند، به بازماندگانتان سلامتی و به رفتگانتان مغفرت عطا کند.