درگذشت خانم صغرا بابائیان بالادهی / انالله و انا الیه راجعون / با نهایت تاسف و تاثر با خبر شدیم که خانم صغرا بابائیان بالادهی همسر مرحوم شعبان بابادوست واوسری و مادر آقایان منصور و حسین بابادوست و خاله شهیدان قربان توبه بالادهی و اسماعیل چهاردهی بالادهی به رحمت خدا پیوست. مراسم تشییع جنازه آن مرحومه ساعت ۴ بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۶ تیر  ۱۳۹۱ در روستای دوراب شهرستان نکاء ( محل سکونت شان ) برگزار و در مزار همین روستا بخاک سپرده شده است. خانم بابائیان سحرگاه امروز بر اثر کهولت سن و در سن ۷۸ سالگی در روستای دوراب درگذشت.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تسلیت خود را به خانواده آن مرحومه به ویژه  پسرانش آقایان منصور و حسین بابادوست واوسری تسلیت گفته و برای آن آن مادر تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری از درگاه خداوند بخشنده خواستار هستند. روحش شاد.

یادآوری این نکته ضروری می باشد که مقارن ظهر امروز با اطلاع و درخواست یکی از خواهرزاده های خانم بابائیان، پیامکی از سامانه سادوا برای تشییع جنازه آن مرحومه ارسال شده بود که نام خواهر دیگر آن مرحومه به جای ایشان ذکر گردیده بود و بلافاصله این اشتباه توسط ایشان اصلاح و پیامک دیگری ارسال شده است. از این بابت پوزش می خواهیم.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۶ تیر ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

این مصیبت رابه خانواده این مرحومه به ویژه به پسرانش و خانواده های شهیدان اسماعیل چهاردهی، قربان توبه و سید یحیی ساداتی تسلیت عرض می کنم

انا لله وانا الیه راجعون
خانواده های محترم بابائیان، بابادوست و توبه
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما. از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم.امیدوارم که غم آخرتان باشد.
بزرگ بود
و از اهالی امروز بود
و با تمام افق های باز نسبت داشت
و لحن آب و زمین را چه خوب می فهمید

حاج منصور بابادوست واوسری گفت

از عموم عزیزان به خصوص اهالی شهیدپرور منطقه دوسرشمار و واوسر که در فوت والده بنده ابراز همدردی نمودند کمال تشکر را نموده و امیدوارم بتوانم در شادی های آنها سهیم باشم .
…………………………………..
سادوا: جناب حاج منصور عزیز٫ ما هم این مصیبت را به شما و خانواده داغدار تسلیت می گوییم و برای آن مادر گرامی آرزوی رحمت واسعه از درگاه خداوند بزرگ را داریم.

مصطفی محمدی واوسری گفت

خدایش بیامرزد
ان شاءالله