درگذشت آقای سیدمحمد ساداتی بالادهی/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای سیدمحمد ساداتی بالادهی فرزند مرحوم میرمسیب دیروز پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ بر اثر بیماری به رحمت خدا رفت. مراسم تشییع جنازه اش ساعت ۳ بعدازظهر امروز جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ در روستای سمسکنده ساری (محل سکونتش) بخاک سپرده خواهد شد.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های عزادار ساداتی به ویژه همسر و فرزندان داغدارش و سایر بستگان تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

 

زنده سیدمحمد ساداتی، فرزند مرحوم میرمسیب که این عکس هفته گذشته در سایت سادوای بالاده قرار داده شده بود.  (عکس: عین اله آزموده- ۱۳۸۶/۵/۱۱ چمازی بالاده)

……………………………………………………………………………..

ارسال خبر: آقای سیدمصطفی ساداتی و اسماعیل توبه/ با سپاس از ایشان و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانش.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۶ مهر ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
کمیل‏ ‏توبه‏ ‏بالادهی گفت

انا لله و انا الیه راجعون/ این مصیبت دردناک را خدمت خانواده و دیگر بستگان آن عزیز تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم. روحش شاد و یادش گرامی باد

سلام مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض مینمایم. انشاالله ک غم آخرشان باشد. خدایش بیامرزد. خیلی مرد خوبی بود.
آقای ازموده دست شما هم درد نکنه. خدا خیرتون بده.

صادقعلی توبه گفت

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم غفران الهی را مسئلت دارم

سید مجید موسوی گفت

انا لله و انا الیه راجعون
سلام مصیبت وارده را به خانواده آقای ساداتی به ویژه به خانم وفرزندان آن مرحوم تسلیت عرض نموده وهمچنین از خداوند علو درجات رابرای آن مرحوم خواستارم

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

بنده هم به سهم خودم این مصیبت بزرگ را اولا خدمت همسر آن مرحوم و دوما خدمت آقا زاده های آن عزیز سفر کرده آقا رشید و علی آقای عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن مرحوم غفران الهی را مسئلت دارم

با سلام و آرزوی طول عمر با عزت برای تمامی هموطنان خاصه مدیریت محترم سایت سادوا و تمامی سادوانشینان.
من هم به نوبه خودم با اعلام مراتب همدری به خانواده محزون ساداتی در غم عزیز از دست رفته شان آمرزش آن مرحوم و همچنین صبر بیکران برای بازماندگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
……………………………………….
سادوا: حداوند به شما تندرستی و بهروزی عطا بفرماید.

سیدمحمدموسوی بالادهی گفت

خانواده محترم ساداتی/ اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست مصیبت وارده را به شما تسلیت عرض مینمایم
درگذشت ان سید بزرگوار چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به خاندان ساداتی صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنم.

سیدمصطفی ساداتی گفت

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز و جناب آقای آزموده. جا داره از همینجا از تمامی کسانی که با ما (خانواده ی ساداتی) ابراز همدردی کردند، تشکر کنیم (چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی و …) و امیدواریم که بتوانیم در شادی های آنها، لطف و محبتشان را جبران کنیم و در آخر جا داره از کسانیکه در تشییع جنازه ی آنمرحوم شرکت کردند، تشکر کنیم.

سیداسماعیل ساداتی گفت

مردان خدا را در گمنامی بشناسید.(میرزا رجبعلی خیاط). ایشان از افرادی بود که کمتر کسی خاطره تلخی از او به یاد دارد. غیبت و تهمت از خطوط قرمز زندگی ایشان بود. ان شاالله همنشین اجداد طاهرینش باشد.

امیر چهاردهی بالادهی گفت

باسلام
روحش شاد و یاد و نامش گرامی
و به خانواده داغ دیده اش تسلیت عرض میکنم