چهره مردم بالاده / بخش ۲۹ – گاهی دل مان می خواهد یکی از افراد فامیل و یا دوستان قدیمی و یا همولایتی های بالادهی خود که سالها ندیده ایم را دوباره ببینیم، اما نمی دانیم که طرف الآن کجاست و آیا اصلاً در قید حیات هست یا نه؟ سایت سادوا این امکان را برای همه بالادهی ها فراهم آورده تا با انتشار عکس مردم بالاده بار دیگر چهره یکدیگر را ببنیم و یادی از خاطرات گذشته بکنیم. شاید اینگونه بیشتر بیاد هم باشیم و محبت های خود را بیشتر نثار یکدیگر کنیم.

از شما فرزندان بالاده انتظار داریم که برای دیدار دائمی اهالی مهربان بالاده با یکدیگر در فضای مجازی، برای ما عکس بفرستند. عکس افراد خانوداه، عکس بزرگان فامیل و هر بالادهی (چه زنده باشد و چه به رحمت خدا رفته باشد) را برای ما ارسال کنید تا عکس بزرگان برای مجموعه بنر دوم و همه عکس ها نیز در سایت سادوا منتشر شود.

سخن سادوا: « دیدن عکس افراد فامیل و هم محلی، راهی برای بیاد آوردن همیشگی آنهاست »

حاج سیدعلی اکبر رضوی فرزند مرحوم عبدالله (معروف به آق نصول) و مرحومه صغری توبه، متولد ۱۳۲۹، محل سکونت: زیروان بهشهر (عکس و اطلاعات: آقای محسن سیرداقی/ داماد آقای رضوی)

آقای سیدمحمد ساداتی، فرزند مرحوم میرمسیب و مرحومه سیده زهرا ساداتی، تولد ….، ساکن روستای سمسکنده ساری (عکس: عین اله آزموده- ۱۱/۵/۱۳۸۶ چمازی بالاده)

آقای اسماعیل اسماعیلی، فرزند مرحوم خلیل و مرحومه خدیجه، متولد ….، ساکن زیروان بهشهر (عکس: عین اله آزموده، ۵ فروردین ۱۳۸۸ بُنه بَسو. بهشهر)

آقای فتخ الله دهبندی فرزند مرحوم حاج گلبرار، تولد …. ساکن بهشهر، (عکس: عین اله آزموده. مرداد ۱۳۸۶ بالاده)

آقای رمضان دهبندی، فرزند مرحوم عبدالله، تولد ۱۳۴۵ ساکن زیروان بهشهر (عکس: عین اله آزموده، ۲۴ دی ۱۳۹۱ زیروان)

آقای یدالله چهاردهی، فرزند مرحوم اسدالله و مرحومه امه هانی عباسی، متولد ۱۳۴۵، ساکن زیروان بهشهر، (عکس: عین اله آزموده، خرداد ۱۳۸۹ بالاده )

آقای رضاعلی خاسب، فرزند حاج رمضان و حاجیه خانم طاهره حسینیان، (برادر گرامی شهید عبدالخالق خاسب)، تولد ….، ساکن حسین آباد بهشهر (عکس: عین اله آزموده – ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ قله شاهدژ)

آقای احمد جعفرپور، فرزند مرحوم یدالله و خانم صغرا عبدی، تولد …. ساکن: روستای بالاده ساری، (عکس: عین اله آزموده – ۴ آذر ۱۳۹۱ بالاده)

آقای مهران توبه فرزند مرحوم محمدرضا (نوه مرحوم حاج اکبر روحانی)، تولد …. ساکن بهشهر، (عکس: عین اله آزموده – ۴ آذر ۱۳۹۱ بالاده)

آقای مهدی علامه قاسمی، فرزند مرحوم علی اکبر و مرحومه فرنگیس دهبندی، تولد …. محل سکونت: ساری (عکس: عین اله آزموده، ۲۵ آذر ۱۳۸۹)

برای این عزیزان که از نعمت وجودشان برخوردار هستیم تندرستی آرزو داریم.

ما چشم براه فرستادن عکس های شما و هم چنین اطلاعات تکمیلی در باره عکس های این مجموعه هستیم. لطفاً در هنگام فرستادن اطلاعات تکمیلی، نام و شماره تلفن خود را نیز بنویسید.

…………………………………………………………………………………………

برای آگاهی از ویژگی عکس ها و نحوه ارسال بر روی لینک « درخواست ارسال عکس بزرگان و مردم بالاده » کلیک کنید و یا با نمایندگان انجمن فرهنگی سادوا برای جمع آوری عکس ها مراجعه کنید. لطفا عکسها را به هر دو نشانی sadva86@gmail.com و  info@azmoude.ir ایمیل نمایید.

  • روستای یکه توت بهشهر: آقایان عبدالعلی پناهی و رامین آتنی مفرد
  • روستای زینوند (زاغمرز و امیرآباد) بهشهر: آقای محبوب توبه
  • روستای شهیدآباد (تروجن) بهشهر: آقایان علی نظری پایین دهی و رضا کاردگر ( فرزند آقای جبرئیل کاردگر).
  • روستای للـه مرز و حسین آباد بهشهر: آقایان علی نوبری ( فرزند آقای نادر نوبری)، دانیال تاجی (نوه حاج یونس توبه)
  • بهشهر: آقای وحید اسماعیلپور بالادهی، بلوار شهید هاشمی نژاد، بازار شهروند، نمایندگی بیمه ایران، تلفکس ۵۲۲۷۲۵۹ ۰۱۵۲  همراه ۳۵۶۱ ۱۵۲ ۰۹۱۱۵
  • محله زیروان: آقای کمیل توبه (فرزند آقای اسماعیل توبه)
  • روستای سمسکنده ساری: آقای یاور هاشمی (فرزند آقای سیدرسول هاشمی)

برای دریافت شماره تلفن این افراد، لطفاً نام و مشخصات خود و همچنین عبارت « برای ارسال عکس از روستای … » را به شماره سامانه پیامگیر سادوا  ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ پیامک کنید تا شماره تلفن آن نماینده در اختیار شما قرار گیرد.

لینک های مرتبط ………………………………………………………………………………

چهره مردم بالاده  ۱   ۲   ۳   ۴   ۵   ۶   ۷   ۸   ۹   ۱۰  ۱۱   ۱۲   ۱۳   ۱۴   ۱۵   ۱۶   ۱۷   ۱۸   ۱۹   ۲۰   ۲۱   ۲۲   ۲۳   ۲۴   ۲۵   ۲۶   ۲۷   ۲۸

فراخوان ارسال عکس بزرگان و مردم بالاده ۲   فراخوان ارسال عکس بزرگان و مردم بالاده ۱

گزارش اولین نشست انجمن فرهنگی سادوای بالاده پیرامون همایش نکوداشت بزرگان بالاده / زیروان

گزارش دومین نشست انجمن فرهنگی سادوای بالاده پیرامون همایش نکوداشت بزرگان بالاده / للـه مرز

گزارش تصویری همایش نکوداشت بزرگان بالاده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۰ مهر ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

پدر آقای (….) اهل … / در این سایت بیشتر از همه از طایفه (….) ها صحبت و تصویر نشان داده می شود. خواهشمندم رعایت شود. با تشکر.
………………………………………..
سادوا: داخل (….) حذف گردید، چون از شخص و طایفه خاصی نام برده شده بود. این مطلب با سیاست های سایت سادوا مغایرت دارد. زیرا:
الف: هر شخص که چند سال ساکن بالاده باشد بالادهی به حساب می آید خواه پدر، مادر و یا خودش بالادهی نباشند.
ب. در باره اینکه گفتید «در این سایت بیشتر از همه از طایفه …. ها صحبت و تصویر نشان داده می شود» باید عرض کنم که این برداشت شما کاملاً اشتباه است. زیرا در هیچ جایی از سایت سادوا از یک طایفه بیشتر از طایفه های دیگر بالاده نام برده نشده و عکس آنها نیز بیشتر از بقیه نشان داده نشده است. جهت اثبات ادعای سادوا می توانید از شماره ۱ چهره مردم بالاده تا شماره ۲۹ را بر اساس طایفه ها رصد کنید و ببینید نسبت عکس ها با نسبت طایفه تقریباً تناسب مساوی دارد. ممکن است از طایفه «توبه» کمتر عکس منتشر شده باشد که بارها اعلام کرده ایم که از این طایفه برای ما عکس بفرستید که تاکنون نیز جوابی نگرفته ایم.
البته این بار اول نیست که بعضی از دوستان ما را به چنین ادعاهای واهی متهم می کنند. یادداشت های توهین آمیز و کنایه آمیز فراوانی برای ما ارسال می شود که از عدم انتشار آنها متاسفیم. جا دارد دوستان گرامی در نوشتن یادداشت از گمانه زنی های بی سند و مدرک خودداری نمایند؛ زیرا سایت و انجمن فرهنگی سادوا متعلق به همه مردم بالاده بوده و افراد فرهیخته از هر طایفه ای نیز عضو آن هستند و ما اخلاقاً و بر طبق اساسنامه این انجمن مجاز به جانبداری از طایفه ای خاص نیستیم.

ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه امام باقر(ع). آنحضرت می فرمایند: «ان هذا اللسان مفتاح کل خیر و شر فینبغی للمومن ان یختم علی لسانه کما یختم علی ذهبه وفضته» براستی که این زبان کلید همه خوبیها و بدیهاست پس شایسته است که مومن زبان خودرا مهر و موم کند همان گونه که (صندوق) طلا و نقره خود را مهر و موم می کند.
از آقا یا خانم بالادهی غریبه انتظار می رفت قبل نوشتن یاددشت، یک نیم نگاهی به کلیه عکسهایی که تاکنون از طریق سایت به نمایش گذاشته شده یقیناً به نتیجه ایی میرسید که الان به آن نرسیده. از دوستان استدعا دارم در بیان مطالب و انعکاس نظراتشان از انصاف و حق گویی فاصله نگیرند. برای همه شما آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری را از درگاه خدای سبحان مسئلت دارم.

با سلام خدمت شما و همه ی کوه دویگارا. سپاس و درود خود را از طریق این سایت به دایی عزیزم آقای احمد جعفرپور ابراز میدارم و صحت و سلامتی ایشان و همه ی سادوانشینان و دوسرشماری های با تعصب را از درگاه ایزد منان خواستارم. از جناب آزموده ی عزیز نیز به جهت انتشار عکس های فوق تشکر کرده و دوام توفیقات روز افزون شان را از درگاه باری تعالی خواهانم.سپاس

امیر چهاردهی بالادهی گفت

باسلام خدمت عموی عزیز آقای آزموده
بسیار عکس های زیبایی بود و من از طرف خودم و دیگر بالادهی از شما تقدیر و تشکر میکنم و امیدوارم بتونم از روزهای آینده در جمع آوری اطلاعات و عکس و … با شما همکاری کنم.التماس دعا
…………………………………….
سادوا: سلام. ما هم منتظر دریافت عکسها و همکاری شما هستیم. لطفا تلفن خود را برایم بفرستید. با سپاس٫

امیر چهاردهی بالادهی گفت

باسلام. میشه عکس های خودم رو هم براتون بفرستم تا بزارین تو سایت؟
……………………………
سادوا: سلام. لطفا عکس تان را با مشخصات کامل مثل بقیه عکس هایی که منتشر کردیم برای ما بفرستید.

سیدرضاحسینی(ساداتی) گفت

سلام جناب آزموده. قرار بود عکسهای ارسالی را در سایت بگذارید یا آنها را خودتان زحمت اسکن بکشید. منتظر تماس شما هستم. سپاس٫
…………………………………………..
سادوا: جناب حسینی عزیز سلام. عکس های ارسالی شما کیفیت لازم را نداشتند و تلفنی هم درخواست کردم عکسها را برایم بفرستید تا اسکن کنم. ما هم منتظر ارسال عکسهای با کیفیت شما هستیم تا هر چه زودتر در سایت قرار دهیم.

حسین دهبندی بالادهی گفت

آقای آزموده سلام خسته نباشید. واقعاًعکسهای زیبایی بوددستتون درد نکنه.آقای آزموده ماعکسی را به آقای پناهی تقدیم کردیم اما عکس داخل سایت نیست.
………………………………………
سادوا: سلام. منظورتان کدام عکس است؟ آیا امکان ارسال دوباره آن برایستان وجود دارد تا بتوانیم در سری های بعدی در سادوا قرار دهیم؟ سپاس از محبت شما.

حسین دهبندی بالادهی گفت

سلام مجددآقای آزموده. عکس عموی بنده مرحوم کربلایی رمضانعلی دهبندی بود. چشم دوباره میفرستم. اگر عکس خودم و خانواده ام را بفرستم داخل سایت میذارین؟
……………………………………………..
سادوا: لطفاً عکسها را با کیفیت عالی و با ذکر کامل مشخصات خواسته شده برای ما بفرستید. حتمن همه عکس ها را در سادوا قرار خواهیم داد. سپاس از محبت شما.