درخواست ارسال عکس بزرگان و مردم بالاده / با توجه به اینکه مراسم « همایش نکوداشت بزرگان بالاده » در ساعت ۹ و نیم صبح روز جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۲ ( یک روز پس از مراسم یادواره شهدا ) در بالاده برگزار خواهد شد، لذا بدینوسیله از همه بالادهی های عزیز درخواست می شود که عکس بزرگان خانواده خود و فامیل که بیشتر از ۶۰ سال سن دارند ( زنان و مردانی که به رحمت خدا رفته و یا زنده هستند) را برای ما بفرستید تا ضمن اینکه در سایت سادوا نمایش داده می شود، در طراحی بنر بزرگ مراسم نیز استفاده گردد. هم چنین می توانید عکس سایر افراد بالادهی کمتر از ۶۰ سال را برای انتشار در سایت سادوا برای ما بفرستید.

با توجه به گستردگی محل سکونت بالادهی ها و نیز نداشتن تلفن و نشانی همه آنها، نیازمند همکاری صمیمانه شما برای ارسال عکس پدران و مادران و پدربزرگ ها و مادربزرگ هایتان هستیم. امیدواریم که در روز همایش هیچ گله و شکایتی نشود که چرا عکس فلانی نیست!

عکس های ارسالی دارای ویژگی های زیر باشند:

۱ . عکس می تواند سیاه و سفید و یا رنگی باشد. اگر می خواهید از چهره کسی عکاسی کنید لطفا عکس نیم تنه و با شرایط نوری و کیفیت خوبی باشد (مثل عکس هایی که هم اینک در سایت سادوا نمایش داده می شود)

۲ . اگر عکسی را می خواهید اسکن کنید با DPI 600  باشد و برای عکس های پرسنلی و قدیمی با DPI 1200

3 . از رتوش عکس های قدیمی جداً پرهیز کنید. این کار را به ما بسپارید.

۴ . همراه با هر عکس مشخصات کامل شخص صاحب عکس و عکاس و فرستنده را به شکل مثال های زیر بفرستید:
صاحب عکس: حاج رضا دهبندی / فرزند مرحوم حسین و مرحومه کبری کاردگر – متولد ۱۳۱۰ وفات ۱۳۹۰- ساکن: نکا – محل دفن: بالاده
عکاس یا ارسال کننده عکس: حمید دهبندی (فرزند حاج رضا) تلفن همراه ۲۵—۰۹۱۱۲۵۵ شغل: دانشجو متولد ۱۳۶۵ / تاریخ عکاسی: ۱۳۸۵ بالاده

۵ . اگر اسکنر و ایمیل ندارید لطفاً به نمایندگان انجمن فرهنگی سادوا برای جمع آوری عکس ها مراجعه کنید.

  • روستای یکه توت بهشهر: آقایان عبدالعلی پناهی و رامین آتنی مفرد
  • روستای زینوند (زاغمرز و امیرآباد) بهشهر: آقای محبوب توبه
  • روستای شهیدآباد (تروجن) بهشهر: آقایان علی نظری پایین دهی و رضا کاردگر ( فرزند آقای جبرئیل کاردگر).
  • روستای للـه مرز و حسین آباد بهشهر: آقایان علی نوبری ( فرزند آقای نادر نوبری)، دانیال تاجی (نوه حاج یونس توبه) و محمد بزرگزاده (نوه حاج جبار خاسب)
  • بهشهر و محله زیروان: آقای کمیل توبه (فرزند آقای اسماعیل توبه)
  • روستای سمسکنده ساری: آقای یاور هاشمی (فرزند آقای سیدرسول هاشمی)

برای دریافت شماره تلفن این افراد، لطفاً نام و مشخصات خود و همچنین عبارت « برای ارسال عکس از روستای … » را به شماره سامانه سادوا  ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ پیامک کنید تا شماره تلفن آن نماینده در اختیار شما قرار گیرد و یا نماینده به شما مراجعه کند.

لطفا عکس ها را حداکثر تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۲ به نشانی ایمیل info@azmoude.ir برای ما ارسال کرده و با پیامکی ما را مطلع گردانید. (با توجه به اختلال در سایت گوگل و سرویس جیمیل آن، این ایمیل فعلاً جایگزین جیمیل سایت سادوا به نشانی sadva86@gmail.com شده است).

با احترام و سپاس / عین اله آزموده / مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده

۲۸/۱/۱۳۹۲

……………………………………………………………………………………..

لازم به یادآوری است که در تاریخ ۱۳۹۲/۱/۱۷ ، درخواست عکس از طریق سامانه سادوا به ۴۰۰ نفر از بالادهی ها پیامک شد و امروز نیز این یادداشت برای ۱۱۰ نفر از بالادهی ها ایمیل شده است.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۸ فروردین ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام. خواستم بپرسم میشه یه عکس ۳×۴ به یکی از نماینده ها که گفتین برسونیم؟ یا اینکه خودمون حتما باید عکس رو درست کنیم بهشون بدیم؟
……………………………………….
سلام. اگر اسکنر دارید خودتان عکس ۳×۴ را با ۱۲۰۰ dpi اسکن کنید و برای ما ایمیل کنید. اگر اسکنر ندارید زحمت بکشید عکس و اطلاعات خواسته شده را به نمایندگان ما بدهید تا ایشان این کار را انجام بدهد. با سپاس٫

با سلام خدمت جناب آقای آزموده
متاسفانه بعضی از دوستان نسبت به این قضیه بی تفاوت هستند…
هر کدام حرفها و بهانه های جالبی نسبت به این کار داشتن که انشالله حضوراً خدمت تان عرض میکنم…
……………………………………….
سادوا: سلام جناب بابائیان عزیز و سپاس از محبت و همکاری شما. بنده هم دلیل این کار را نمی دانم که چرا بعضی ها نسبت به نکوداشت بزرگان خانواده خود _ و البته بدون هیچ هزینه ای برای آنها _ تا این حد بی تفاوت هستند؟ مگر نه این است که با برگزاری این همایش، ذره ای قدردان پدران و مادران و مادربزرگ ها و پدربزرگ های خود خواهیم شد که عمری برای ما زحمت کشیدند؟
باقی درد دل ها باشد تا من هم حضوری خدمت تان بگویم.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای آزموده. خیلی وقت بود که بعلت مشغله های درسی نتونستم به سایت سادوا سر بزنم و چند بار هم خواستم عکسی بفرستم اما…. خواستم بدونم الانم میشه عکسی فرستاد یا…
…………………………………………………………………….
سادوا: سلام جناب ساداتی. شما و همه عزیزان بالادهی تا هر موقع که دلشان خواست می توانند عکس بفرستند. فقط یک کمی زودتر.