چهره مردم بالاده / بخش هفدهم – مدت زمان زیادی تا روز ۱۴ تیر ۱۳۹۲ و برگزاری « همایش نکوداشت بزرگان بالاده » باقی نمانده است و در این فرصت کوتاه دو ماهه، تلاش ما بر این است تا جایی که می توانیم عکس بزرگان بالاده را جمع آوری کنیم و در روز برگزاری مراسم شاهد تماشای چهره های دوست داشتنی پدربزرگ ها و مادربزرگ های خود بر روی بنر بزرگی باشیم که در بالاده نصب خواهد شد. همکاری خوب فرزندان بالاده باعث شده تا روز به روز چهره های بیشتری از بزرگان را منتشر کنیم و بار دیگراز همه اهالی محترم بالاده  به ویژه جوانان عزیز درخواست داریم عکس و مشخصات مادر و مادربزرگ ها، پدر و پدربزرگ ها و بستگان خود را برای ما بفرستند. ( به ویژه از طایفه توبه و هم چنین مادران بالاده که عکس بسیار کمی از آنها داریم ).

برای آگاهی از ویژگی عکس ها و نحوه ارسال بر روی لینک « درخواست ارسال عکس بزرگان و مردم بالاده » کلیک کنید. و یا با نمایندگان انجمن فرهنگی سادوا برای جمع آوری عکس ها مراجعه کنید و یا به هر دو نشانی sadva86@gmail.com و  info@azmoude.ir ایمیل نمایید.

  • روستای یکه توت بهشهر: آقایان عبدالعلی پناهی و رامین آتنی مفرد
  • روستای زینوند (زاغمرز و امیرآباد) بهشهر: آقای محبوب توبه
  • روستای شهیدآباد (تروجن) بهشهر: آقایان علی نظری پایین دهی و رضا کاردگر ( فرزند آقای جبرئیل کاردگر).
  • روستای للـه مرز و حسین آباد بهشهر: آقایان علی نوبری ( فرزند آقای نادر نوبری)، دانیال تاجی (نوه حاج یونس توبه) و محمد بزرگزاده (نوه حاج جبار خاسب)
  • بهشهر و محله زیروان: آقای کمیل توبه (فرزند آقای اسماعیل توبه)
  • روستای سمسکنده ساری: آقای یاور هاشمی (فرزند آقای سیدرسول هاشمی)

برای دریافت شماره تلفن این افراد، لطفاً نام و مشخصات خود و همچنین عبارت « برای ارسال عکس از روستای … » را به شماره سامانه پیامگیر سادوا  ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ پیامک کنید تا شماره تلفن آن نماینده در اختیار شما قرار گیرد.

از خانم سهیلا چهاردهی (فرزند نصراله ساکن زیروان بهشهر) و آقایان دانیال تاجی (حسین آباد بهشهر)، یوسف چهاردهی (زیروان بهشهر)، کمیل توبه (زیروان بهشهر)، نعمت اله آزموده (ساری)، علی نظری ( روستای پایین ده)، جواد بابائیان (شهیدآباد بهشهر) و سیدیاور هاشمی (سمسکنده ساری) برای همکاری شان در تهیه این مجموعه صمیمانه سپاسگزاریم.

سخن سادوا: « هر کس به پیران و کهنسالان احترام بگذارد و به آنها کمک کند در حقیقت به خودش احترام گذاشته است »

………………………………………………………………………………

استفاده از عکس ها با ذکر نام عکاس و لینک سایت سادوا آزاد است.


زنده یاد مشهدی اسدالله چهاردهی فرزند مرحوم ولی و مرحومه نساء – متولد  … وفات  ۱۱/۳۰/ ۱۳۵۵ – محل سکونت و دفن: محله زیروان بهشهر / (عکس: از برادرزاده اش نعمت اله آزموده چهاردِه – اطلاعات: از نوه اش سهیلا چهاردهی فرزند نصرالله)

زنده یاد اصغر چهاردهی فرزند مرحوم مرتضی – متولد ۱۳۴۱ وفات ۱۳۸۵ محل سکونت: محله زیروان بهشهر – محل دفن: روستای شهیدآباد (تروجن) بهشهر / (عکس و اطلاعات: برادرش یوسف چهاردهی)

شهید قربانعلی توبه فرزند مرحوم حاج یحیی

حاج یحیی توبه فرزند مرحوم محمد (و نوه مرحوم عبدالله)  و مرحومه معصومه – پدر بزرگوار شهید قربان توبه – تولد: ۱۳۱۱/۱۰/۱۷ – وفات: ۱۳۸۶/۳/۲۶ – محل سکونت: محله زیروان بهشهر – محل دفن: قبرستان بقیع در مدینه منوره کشور عربستان (عکس و اطلاعات: نوه اش کمیل توبه و علی نظری)


آقای قربان شاکری فرزند مرحوم شُکر – عموی بزرگوار شهید ولی شاکری – تولد: … – محل سکونت: روستای للـه مرز بهشهر -  (عکس: عین اله آزموده مرداد ۱۳۹۰ بالاده)

آقای نورالله اسکندری (دهبندی) فرزند مرحوم طالب و مرحومه فاطمه دهبندی (پسر عمه شهید یدالله دهبندی) – متولد …. محل سکونت: روستای یکه توت بهشهر / (عکس: عین اله آزموده – نوروز ۱۳۹۰ یکه توت)

زنده یاد کربلایی میرشعبان رضوی فرزند مرحوم میرزمان – متولد سال …. – وفات: …. – محل سکونت: روستای سمسکنده ساری – محل دفن: … (عکس و اطلاعات: سیدیاور هاشمی)

آقای حاج شاهمیر موسوی – فرزند … – متولد سال … ساکن نکا (عکس: عین اله آزموده تیر ۱۳۹۱ بالاده)

آقای عباس کاردگر فرزند مرحوم حاج روح الله (معروف به روحل پهلوان) -تاریخ تولد ۱۳۱۰ – ساکن روستای شهید آباد (تروجن) بهشهر (عکس و اطلاعات: جواد بابائیان و علی نظری)

آقای ابراهیم (محمود) کاردگر – فرزند مرحوم اسماعیل – متولد ۱۳۲۷ – ساکن روستای یکه توت بهشهر (عکس و اطلاعات: دانیال تاجی)

 …………………………………………………………………………………………

برای آنانی که روی در نقاب خاک کشیده اند آمرزش و برای آنانی که از نعمت وجودشان برخوردار هستیم تندرستی آرزو داریم.

ما چشم براه فرستادن عکس های شما و هم چنین اطلاعات تکمیلی در باره عکس های این مجموعه هستیم. لطفاً در هنگام فرستادن اطلاعات تکمیلی، نام و شماره تلفن خود را نیز بنویسید.

لینک های مرتبط ………………………………………………………………………………

چهره مردم بالاده / بخش نخست     چهره مردم بالاده / بخش دوم

چهره مردم بالاده / بخش سوم       چهره مردم بالاده / بخش چهارم

چهره مردم بالاده / بخش پنجم ( مادران و مادربزرگ ها )

چهره مردم بالاده / بخش ششم      چهره مردم بالاده / بخش هفتم

چهره مردم بالاده / بخش هشتم      چهره مردم بالاده / بخش نهم

چهره مردم بالاده / بخش دهم ( مادران و مادربزرگ ها )

چهره مردم بالاده/ بخش یازدهم        چهره مردم بالاده / بخش دوازدهم

چهره مردم بالاده/ بخش سیزدهم      چهره مردم بالاده / بخش چهاردهم

چهره مردم بالاده / بخش پانزدهم ( مادران و مادربزرگ ها )

چهره مردم بالاده / بخش شانزدهم

فراخوان ارسال عکس بزرگان و مردم بالاده ۲    فراخوان ارسال عکس بزرگان و مردم بالاده ۱

فراخوان برگزاری همایش نکوداشت بزرگان بالاده

گزارش اولین نشست انجمن فرهنگی سادوای بالاده پیرامون همایش نکوداشت بزرگان بالاده / زیروان

گزارش دومین نشست انجمن فرهنگی سادوای بالاده پیرامون همایش نکوداشت بزرگان بالاده / للـه مرز

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
حاتمه توبه بالادهی گفت

عمو سادوا سلام از اینکه عکس عموی شهیدم و بابا بزرگم را در سایت وزین سادوا گذاشتین از حضرتعالى سپاسگزاریم. البته قابل ذکره که اسم مادر بابابزرگ مرحوم معصومه و محل دفنش بالاده و قبر پدرش زیروان می باشد و اسم بابابزرگ بابابزرگ عبدالله مى باشد.
………………………………………………
سادوا: سلام. خدایشان بیامرزد.

دادا سلام هنرت را می ستایم و امیدوارم ذهنت همیشه مثل چشمه بجوشد
………………………………………..
سادوا: سلام و صد سپاس از لطف همیشگی شما که همچون آب زلال چشمه های دیارمان به سوی ما جاریست.

با سلام خدمت مدیر توانمند سادوا جناب آقای آزموده عزیز
دلم برای سایت زیبایتان با مطالب پربارش تنگ شده بود. از زحمات تان صمیمانه سپاسگزارم
خداوند این بزرگواران را بیامرزد و آنهایی که در قید حیاتند سلامتی و عمر طولانی عنایت فرماید
……………………………………….
سادوا: جناب بابائیان. سلام و سپاس از محبت شما. ما هم دل مان برای یادداشت های شما تنگ می شود که همیشه به سادوا و بالاده لطف دارید.

جناب آقای آزموده عزیز
از اینکه تصاویری از بزرگان بالاده در سایت می گذارید بسیار متشکرم…این کار شما باعث میشود که من یا همه هم سن و سال های من بتوانند با بزرگان بالاده بیشتر آشنا شوند. باتشکر
…………………………………..
سادوا: ضمن سپاس از محبت شما، هر روز چشم براه ارسال عکس بزرگان از سوی جوانان عزیز بالادهی چون شما هستیم.

با سلام خدمت مدیر محترم سایت.
احتراماً بنده از شما گلایه دارم:
چرا شما مدیر محترم در معرفی از روستای یکه توت که نوشته مهندس اسکندری بود اعتراضی نکردید که در این روستا بجز بالادهی های محترم اقوام دیگری هم (سیستانی ها و بلوچ های عزیز) زندگی می کنند و نامی از آنها برده نشده است؟ مگر از جمعیت ۲۰۰۰ نفری که ایشان فرمودند قوم های دیگر سرشماری نشده اند؟ لذا از شما خواهشمندم این عزیزان را که به خوبی و خوشی در کنار برادران شان زندگی می کنند یاد کنید.
بنده هر چند از روستای عزیزم دور هستم ولی همه عزیزان بالادهی و سیستانی و بلوچ های محترم را صمیمانه دوست دارم. به امیدروزی آبادتر از روز گذشته.
……………………………………..
سادوا:‌با سلام و احترام. سپاسگزار شما می شویم چنانچه لینک مطلب مورد نظرتان که به قلم آقای اسکندری هست را برای ما بفرستید تا پس از مطالعه آن به گلایه شما پاسخ بدهیم. با سپاس٫