چهره مردم بالاده / بخش نهم – در مدت زمان کوتاه یک ماهه که از انتشار عکس چهره مردم بالاده می گذرد، دوستان زیادی با فرستادن عکس و اطلاعات ما را یاری کرده اند و این امید می رود که تا زمان برگزاری همایش « نکوداشت بزرگان بالاده » در تابستان ۱۳۹۲ که در بالاده برگزار خواهد شد، تعداد بیشتر و بهتری از این مجموعه را فراهم نماییم. یک بار دیگر از دوستان گرامی و بالادهی های عزیز درخواست می کنیم که بخاطر گستردگی محل سکونت اهالی این روستا و نداشتن نشانی همه آنها، عکس پدران و مادران، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، خود و بستگان و نزدیکان و سایر اهالی « به ویژه مادران و مادربزرگ ها که تعدادی کم از آنها عکس داریم » را برای ما ارسال کنند. از دوستان گرامی آقایان هادی کاردگر، عبدالعلی پناهی و سیدربیع صباغ که تعدادی از عکس های این مجموعه را برای ما فرستاده اند، صمیمانه سپاسگزاریم.

برای اطلاع از ویژگی عکس ها و نحوه ارسال بر روی لینک « فراخوان ارسال عکس مردم بالاده » کلیک کنید.

سخن سادوا:« اگر ما امروز با بزرگان خود با مهربانی و احترام رفتار کنیم، در آینده نیز با ما با مهربانی احترام رفتار خواهند کرد.».

………………………………………………………………………………..

استفاده از عکس ها با ذکر نام عکاس و لینک سایت سادوا آزاد است.

 

زنده یاد فتح الله توبه فرزند مرحوم احمد. متولد ۱۳۱۸/۶/۳ وفات ۱۳۵۵ ساکن روستای یکه توت بهشهر.  محل دفن روستای حسین آباد بهشهر ( عکس: ارسالی از آقای عبدالعلی پناهی – یکه توت )

آقای عبد الله توبه فرزند مرحوم حاج یحیی و مرحومه زهرا بابائیان و برادر بزرگوار شهید قربان توبه – متولد ۱۳۳۵ ساکن محله زیروان بهشهر ( عکس: عین اله آزموده  ۲۳/۱۰/۱۳۹۱ زیروان)

آقای قاسمعلی چهاردهی فرزند مرحوم قاسم ( معروف به قاسم میر اِشکار) متولد …. ساکن نکا  ( عکس: عین اله آزموده / مرداد ۱۳۸۷ بالاده )

آقای نصرالله چهاردهی فرزند مرحوم اسدالله متولد ۱۳۲۹ ساکن محله زیروان بهشهر ( عکس: عین اله آزموده / مرداد ۱۳۸۷ بالاده )

دانشجو – معلم شهید اصغر دهبندی

حاج اسکندر دهبندی فرزند مرحوم حاج اکبر – پدر بزرگوار شهید اصغر دهبندی – متولد ….  ساکن محله زیروان بهشهر ( عکس: عین اله آزموده / آبان ۱۳۹۱ زیروان )

زنده یاد میررحیم ساداتی فرزند مرحوم حاج میرقربان و مرحومه خانم جان – متولد … ساکن روستای یکه توت بهشهر – وفات …. محل دفن روستای بالاده ساری – ( عکس: سال ۱۳۵۴ ارسالی از آقای عبدالعلی پناهی – یکه توت )

زنده یاد سیدمحمد صباغ فرزند مرحوم مرحوم کربلایی حسین-  متولد ۱۲۹۸ ساکن روستای بالاده ساری – وفات ۱/۱۰/۱۳۷۲ محل دفن روستای بالاده ساری – ( عکس: ارسالی از آقای سیدربیع صباغ – بهشهر )

آقای علی کاردگر فرزند مرحوم حسن و مرحومه شهربانو – متولد ۱۳۲۴ – ساکن روستای للـه مرز بهشهر ( عکس: ارسالی از آقای هادی کاردگر )

آقای خلیل کاردگر فرزند مرحوم ابراهیم و مرحومه حوریه اسکندری – برادر بزرگوار شهید ولی الله کاردگر – متولد ۱۳۲۸ ساکن ساری ( عکس: عین اله آزموده . اردیبهشت ۱۳۸۸ بالاده )

…………………………………………………………………………………………

برای آنانی که روی در نقاب خاک کشیده اند آمرزش و برای آنانی که از نعمت وجودشان برخوردار هستیم تندرستی آرزو داریم.

ما چشم براه فرستادن اطلاعات تکمیلی در باره عکس های این مجموعه هستیم. لطفاً در هنگام فرستادن اطلاعات تکمیلی، نام و شماره تلفن خود را نیز بنویسید.

لینک های مرتبط ……………………………………………………………………………….

چهره مردم بالاده / بخش نخست

چهره مردم بالاده / بخش دوم

چهره مردم بالاده / بخش سوم

چهره مردم بالاده / بخش چهارم

چهره مردم بالاده / بخش پنجم

چهره مردم بالاده / بخش ششم

چهره مردم بالاده / بخش هفتم

چهره مردم بالاده / بخش هشتم

فراخوان برگزاری همایش نکوداشت بزرگان بالاده

فراخوان ارسال عکس مردم بالاده

نشست انجمن فرهنگی سادوای بالاده پیرامون همایش نکوداشت بزرگان بالاده

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲ اسفند ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
کمیل توبه بالادهی گفت

با سلام خدمت مدیریت سایت وزین سادوا آقای آزموده؛
دست شمادرد نکند، عکس یک سری خاندان ساداتی از فامیل های خودم را به رابط شما در شهیدآباد داده ام، و در حال جمع آوری عکس های خاندان توبه هستم إن شاءالله بزودی دست شما می رسد.
…………………………………………
سادوا: سلام آقا کمیل عزیز٫ از محبت شما سپاسگزاریم. انشاء الله آن عکس های که زحمتش را کشیده اید به همراه عکس های دیگران به زودی بدستم خواهد رسید.

با سلام خدمت جناب آقای آزموده عزیز مدیر موفق سایت به روز سادوا. از زحمات بی نظیرتان بسیار سپاسگزارم. به امید همکاری هر چه بیشتر هم ولایتی های گرامی….
……………………………………..
سادوا: با سلام . ما هم از تک تک اهالی محترم بالاده و سایر عزیزانی که با ما همکاری کرده اند از جمله شما بزرگوار، سپاسگزاری کنیم.

سید مصطفی ساداتی بالادهی گفت

سلام آقای آزموده ی عزیز
از اینکه عکس پدربزرگ بنده را در سایت گذاشتید بسیار متشکرم. چون من در زمان حیات شان،ایشان را ندیده بودم…باز هم متشکـــــــــرمـــــ♥ـــ
…………………………………………..
سادوا: سلام آقا مصطفی عزیز٫ خدایش رحمت کند. مرد بزرگواری بود.
ما همچنان منتظر عکس هایی از سایر بزرگان و افراد خاندان شما ( پدری و مادری ) هستیم.

سلام بر آقای آزموده مدیر توانای سایت وزین سادوا.
امروز وقتی به آمار “بازدید کل” سایت سادوا نگاه کردم دیدم که داریم به ۱۰۰۰۰۰ بازدید نزدیک می شویم. این بود که با خودم فکر کردم که چه کسی تا حالا بیشترین بازدید را از سایت سادوا داشته است؟ بعد دیدم که بدون شک من بیشترین بازدید را از سایت سادوا داشته ام. البته آقای آزموده شما براحتی می توانید با چک کردن “آی پی” من این واقعیت را تایید کنید. به امید ۱۰۰ میلیون بازدید کل. با تشکر.
……………………………………..
سادوا: سلام جناب ساداتی عزیز٫ از یادآوری این موضوع سپاسگزاریم و شاید برای صدهزارمین بازدید و بازدیدکننده طرحی نو در اندازیم.
شما و همه خوانندگان گرامی همیشه به سادوا لطف داشته اید و ما سپاسگزار شما هستیم.

مرضیه رضوی بالادهی گفت

با سلام خدمت همه بالادهی ها بخصوص خدمت آقای آزموده
از اینکه عکس پدربزرگم (کربلایی میر مسیب ساداتی ) را در سایت گذاشتید بسیار بسیار سپاسگزارم. در حال جمع آوری عکس برخی از عزیزان هستم به زودی براتون ایمیل می کنم.
……………………………………………….
سادوا: سلام بر شما / ضمن سپاس، ما هم منتظر ارسال عکس های شما هستیم.