فراخوان ارسال عکس مردم بالاده / با توجه به در پیش بودن « همایش نکوداشت بزرگان بالاده » در تابستان ۱۳۹۲ در این روستا که توسط انجمن فرهنگی سادوا برگزار خواهد شد، سایت سادوا از هم اکنون به پیشواز این همایش رفته و در نظر دارد که از اول دی ماه، هر هفته تعدادی عکس از مردم مهربان بالاده را منتشر کند. این مجموعه شامل عکس کهنسالان، جوانان، درگذشتگان، عکس های قدیمی و جدید از اهالی بالاده می باشد. انتشار این عکس ها باعث می شود تا مردم بالاده به ویژه جوانان شناخت بیشتری از بزرگان و همولایتی های بالادهی خود داشته باشند و ما نیز از این عکس ها در مراسم مذکور استفاده خواهیم کرد.

چنانچه با همکاری همه شما بالادهی های عزیز هر هفته ۱۰ عکس در سایت سادوا منتشر کنیم تا زمان برگزاری همایش که حدوداً در مرداد ماه ۱۳۹۲ می باشد، می توانیم بیش از ۳۰۰ عکس را به نمایش بگذاریم.

از عموم همولایتی های بالادهی به ویژه جوانان عزیز درخواست داریم تا عکس های والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، بستگان، دوستان و هم چنین عکس خودشان را با درج مشخصات برای ما ارسال کنند تا با نام آنها در سایت سادوا منتشر شود. همچنین از جوانان بالادهی که در شبکه های اجتماعی (فیس بوک، توئیتر و گوگل پلاس و … ) فعالیت دارند خواهشمندیم در انتشار این فراخوان در صفحه های خود اقدام کنند.

………………………………………………………………..

مشخصات عکس های ارسالی:

۱ . عکس ها با dpi 300 یا بیشتر اسکن شود. عکس هایی که با دوربین دیجیتال گرفته می شود، با کیفیت خوب (fine) باشد.

۲ . عکس ها با فرمت jpg ذخیره گردد.

۳ . عکس از نیم تنه شخص و با نور و کیفیت خوب باشد. ( عکس پرتره)

۴ . عکس مادران و مادربزرگ ها با حجاب کامل باشد.

۵ . در ارسال تعداد عکس از چهره یک نفر محدودیت وجود ندارد.

۶ . هر عکس شماره گذاری شده و مشخصات آن بر اساس شماره اش در فایل Word  نوشته و به همراه عکس ارسال شود. (مشخصات فردی شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر و پدربزرگ ها، نام مادر و مادر بزرگ ها، تاریخ تولد، شغل، محل سکونت، تلفن همراه صاحب عکس، تاریخ وفات و محل دفن برای درگذشتگان، و … )

۷ . نام و نام خانوادگی و مشخصات ارسال کننده عکس و تلفن همراه .

………………………………………………………………..

از همه کسانی که عکس ارسال کنند در آن همایش تقدیر خواهد شد و هم چنین از افرادی که بهترین و بیشترین همکاری را داشته باشند، یا بهترین عکس را ارسال کنند جوایزی اهدا خواهیم کرد.

به کسی که اولین سری عکس ها را برای ما ارسال کند در سایت سادوا تقدیر خواهد شد.

………………………………………………………………..

لطفاً عکس های خود را به نشانی ایمیل سادوا ارسال کنید و یا به نشانی های زیر تحویل دهید تا اسکن گردد و اصل عکس به شما برگردانده شود:

۱٫ روستای یکه توت (و زینوند- زاغمرز – مهدی آباد- آمیراباد) : جناب آقایان عبدالعلی پناهی و رامین آتنی مفرد.

۲ . للـه مرز و حسین آباد : جناب آقای فتاح شیردل ( مغازه اش در للـه مرز )

۳ . زیروان ( و بهشهر و نکا ) : جناب آقای احمد دهبندی ( مغازه حسینیه باب الحوائج زیروان )

۴ . تروجن : جناب آقای علی نظری پایین دهی ۰۹۳۷۲۰۳۶۴۲۴

۵ . سمسکنده : جناب آقای یاور هاشمی ( مغازه عکاسی )

۶ . ساری : جناب آقای کمیل قاسمپور (میدان ساعت، پاساژ سجاد، طبقه زیرین، مغازه پوشاک امپراطور)

………………………………………………………………..

ما منتظر ارسال عکس های شما هستیم و از همکاری شما صمیمانه سپاسگزاریم.

ایمیل سایت سادوا: sadva86@gmail.com

 

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳۰ آذر ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
ساداتی تیله بنی گفت

سلام بعد چند روز دوری وقطع ارتباط با دنیای مجازی خوب شد امروز صبح از راه هلی چال، گردن سر، وش کشه به سادوا رسیدم. خبر در گذشت خانم کاردگر را تسلیت می گویم و می گویم اگر بشود عکس و اسناد قدیمی بالاده و منطقه توسط دوستان جمع آوری شود، کار فرهنگی و اجتماعی بی نظیری انجام خواهدشد. موفق باشید
……………………………………………………
سادوا:‌ خدا رفتگان شما را هم بیامرزد.
ما مدت هاست که از دوستان خواهش کردیم عکس و اسناد قدیمی را برای مان بفرستند و دوستانی لطف کردند و فرستادند.

با سلام و خسته نباشید فراوان خدمت شما هموطنان و هم ریشه های عزیز: اینجانب عاطفه دهبندی فرزند سعداله ساکن زیروان می باشم و از سایت بالاده همواره بازدید می نمایم و از جناب آقای آزموده محترم کمال تشکر را دارم. امیدوارم با عنایت خدا همواره تن سالم و سرای آباد داشته باشید. از اینکه از بزرگان و سروران بالاده بزرگداشت به عمل آوردید بسیار سپاسگزارم.
ما هم تصمیم گرفتیم از بزرگان و پدربزرگان درگذشته مان یاد و قدردانی کنیم. چوایران نباشد تن من مباد.
ایزد منان سایه بان وجودتان.
……………………………………
سادوا: سرکار خانم دهبندی سلام. از ابراز محبت شما به سادوا و بنده سپاسگزارم. در انتهای یادداشت تان نوشته اید که « ما هم تصمیم گرفتیم از بزرگان و پدربزرگان درگذشته مان یاد و قدردانی کنیم. » آیا شما هم قرار است مراسمی برای پدربزرگان درگذشته تان بگیرید و یا منظورتان چیز دیگری است؟ لطفاً بیان بفرمایید تا بتوانیم همکاری و همفکری کنیم.