در پی فراخوان سال گذشته سایت سادوا با عنوان «درخواست برای پیدا کردن اصل و نسب یک خانواده بالادهی – بخش نخست» برای یافتن خانواده ای که از دهه ها قبل در ساری ساکن بوده و به دنبال پیدا کردن اقوام و بستگان بالادهی خود هستند، و در این بین دوستان زیادی حتی در خارج از کشور تلاش و کمک نمودند تا خانواده آقای میدانی بستگان خویش را پیدا کنند؛ اکنون آقای احمد میدانی طی نامه ای به مدیر سایت سادوا اعلام کرده اند که تاکنون پیگیری هایشان به نتیجه ای نرسیده و تقاضا کرده اند تا دوباره در سایت سادوا اعلام کنیم. متن نامه آقای میدانی بدین شرح است:

«با سلام.  ضمن تشکر از کمکهای شما در خصوص پیدا کردن اقوامم در بالاده، به اطلاع میرسانم من و برادرم و پسرعمویم به لـله مرزو حسین آباد و سمسکنده هم رفتیم اما تا کنون سرنخی بدست نیاوردیم. اما خواهش من: اگر ممکن است در سایت سادوا یک فراخوان عمومی بزنید هر کسی که شناسنامه خودش، یا پدر یا مادر و پدربزرگ و مادربزرگش نام پدر قاسم و نام مادر فاطمه درج شده با من تماس بگیرند. چون نام پدربزرگم که اهل بالاده بود، قاسم و نام مادربزرگم فاطمه معروف به گل عروس بوده است. خواهشمندم کمکم کنید. این تنها سرنخهای من است».

***

سایت سادوا از تمامی بالادهی های عزیز درخواست دارد تا از بزرگان خانواده خود در این باره پرس و جو نموده و ما را از اطلاعات دریافتی خود با خبر سازند تا در اختیار آقای میدانی قرار دهیم.

آیا به این اندیشده اید که «شاید خانواده میدانی از بستگان ما باشند؟». پس ما هم یاری شان کنیم تا با پیدا کردن بستگان شان بار دیگر به آغوش بالاده باز گردند.

ایمیل سایت سادوا:  sadva86@gmail.com

ایمیل آقای میدانی:  elherd2003@yahoo.com

…………………………………………………..

برای  اطلاعات بیشتر و دیدن عکس خانواده میدانی به لینک زیر بروید:

درخواست برای پیدا کردن اصل و نسب یک خانواده بالادهی – بخش نخست

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۲ دی ۱۳۹۴
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام خدمت مدیر محترم سایت
ضمن تشکر از زحمات و توجه جنابعالی که انگیزه مرا برای یافتن خانواده ام دو چندان میکند .
طی سفری با جناب آقای قاسمپور آشنا شدم و ایشان تائید فرمودند شخصی بنام قاسم در بالاده زندگی میکرده که از خاندان توبه بوده اند و اساس انتخاب فامیلی قاسمپور همان پسران قاسم بوده است .
لذا از کلیه خانواده های قاسمپور و به خصوص توبه که عزیز کهنسالی را میشناسند که در خصوص قاسم اطلاعات داشته باشد را به اینجانب معرفی نمایند تا بنده ضمن دست بوسی و کسب اطلاعات خدمت مبارکشان برسم
با تشکر: احمد میدانی
شماره همراه: ۰۹۱۱۲۵۳۳۸۴۵