آخرین مهلت ارسال عکس بزرگان بالاده / اطلاعیه چهارم /  با توجه به اینکه مراسم « همایش نکوداشت بزرگان بالاده » در ساعت ۹ و نیم صبح روز جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۲ ( یک روز پس از مراسم یادواره شهدا ) در بالاده برگزار خواهد شد، لذا بدینوسیله از همه بالادهی های عزیز درخواست می شود که عکس بزرگانخانواده خود و فامیل که بیشتر از ۶۰ سال سن دارند ( زنان و مردانی که به رحمت خدا رفته و یا زنده هستند) را حداکثر تا تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۲ برای ما بفرستید تا در طراحی بنر بزرگ مراسم استفاده گردد. 

با توجه به گستردگی محل سکونت بالادهی ها و نیز نداشتن تلفن و نشانی همه آنها، نیازمند همکاری صمیمانه شما برای ارسال عکس پدران و مادران و پدربزرگ ها و مادربزرگ هایتان هستیم. امیدواریم که در روز همایش هیچ گله و شکایتی نشود که چرا عکس فلانی نیست!

عکس های ارسالی دارای ویژگی های زیر باشند:

۱ . عکس می تواند سیاه و سفید و یا رنگی باشد. اگر می خواهید از چهره کسی عکاسی کنید لطفا عکس نیم تنه و با شرایط نوری و کیفیت خوبی باشد (مثل عکس هایی که هم اینک در سایت سادوا نمایش داده می شود)

۲ . اگر عکسی را می خواهید اسکن کنید با DPI 600  باشد و برای عکس های پرسنلی و قدیمی با DPI 1200

3 . از رتوش عکس های قدیمی جداً پرهیز کنید. این کار را به ما بسپارید.

۴ . همراه با هر عکس مشخصات کامل شخص صاحب عکس و عکاس و فرستنده را به شکل مثال های زیر بفرستید:
صاحب عکس: حاج رضا دهبندی / فرزند مرحوم حسین و مرحومه کبری کاردگر – متولد ۱۳۱۰ وفات ۱۳۹۰- ساکن: نکا – محل دفن: بالاده
عکاس: عکاسی تماشا بهشهر.  تاریخ عکاسی: ۱۳۸۵  ارسال کننده عکس: حمید دهبندی (فرزند حاج رضا) تلفن همراه ۲۵—۰۹۱۱۲۵۵ شغل: دانشجو متولد ۱۳۶۵

۵ . اگر اسکنر و ایمیل ندارید لطفاً به نمایندگان انجمن فرهنگی سادوا برای جمع آوری عکس ها مراجعه کنید.

  • روستای یکه توت بهشهر: آقایان عبدالعلی پناهی و رامین آتنی مفرد
  • روستای زینوند (زاغمرز و امیرآباد) بهشهر: آقای محبوب توبه
  • روستای شهیدآباد (تروجن) بهشهر: آقایان علی نظری پایین دهی و رضا کاردگر ( فرزند آقای جبرئیل کاردگر).
  • روستای للـه مرز و حسین آباد بهشهر: آقایان علی نوبری ( فرزند آقای نادر نوبری)، دانیال تاجی (نوه حاج یونس توبه)
  • بهشهر: آقای وحید اسماعیلپور بالادهی، بلوار شهید هاشمی نژاد، بازار شهروند، نمایندگی بیمه ایران، تلفکس ۵۲۲۷۲۵۹ ۰۱۵۲  همراه ۳۵۶۱ ۱۵۲ ۰۹۱۱۵
  • محله زیروان: آقای کمیل توبه (فرزند آقای اسماعیل توبه)
  • روستای سمسکنده ساری: آقای یاور هاشمی (فرزند آقای سیدرسول هاشمی)

برای دریافت شماره تلفن این افراد، لطفاً نام و مشخصات خود و همچنین عبارت « برای ارسال عکس از روستای … » را به شماره سامانه سادوا  ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ پیامک کنید تا شماره تلفن آن نماینده در اختیار شما قرار گیرد و یا نماینده به شما مراجعه کند.

لطفا عکس ها را حداکثر تا ۵/۴/۱۳۹۲ به نشانی هر دو ایمیل sadva86@gmail.com و info@azmoude.ir بفرستید و با پیامکی ما را مطلع گردانید.

با احترام و سپاس / عین اله آزموده / مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده

۲۸/۱/۱۳۹۲

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳۱ خرداد ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام آقای آزموده. سایت شما هم شده از بالاده فقط مراسم نکوداشت بزرگان بالاده ؟! بابا بسه دیگه.
…………………………………………..
سادوا: سلام. اگر تاکنون عکس بزرگان خانواده ات را برای ما فرستادید که سپاسگزار شما هستیم و اگر نفرستادید پس لطفاً زودتر بفرستید. وگرنه ناراحتی شما بی مورد است.

سلام آقای آزموده. خسته نباشین. من عکس دایی خودم زنده یاد میرشاهب ساداتی رو براتون زمستون پارسال فرستادم ولی شما توی سایت قرار ندادین. خواهش می کنم مد نظر داشته باشین و فراموش نکنین که عکس دایی مرحومم رو بذارین. سپاسگزارم.
……………………………………..
سادوا: با سلام. از زحمت شما بسیار ممنونم. حتماً عکس زنده یاد میرشاهب ساداتی در سایت سادوا قرار داده خواهد شد. اگر هم تاکنون قرار داده نشده به دو دلیل است: ۱٫ در هر نوبت و از هر طایفه، عکس دو نفر منتشر می شود. ۲٫ بخاطر اینکه الویت با بزرگان بالاده می باشد لذا عکس های زیادی از جوانان در نوبت قرار دارد.
امیدوارم دلیل ما باعث قانع شدن شما شده باشد.

جناب آقای آزموده سلام. سیاستی که سایت سادوا داشت بر این بود که سایت هایی که فعال نیستند از لین; سادوا حذف می شوند؛ چگونه سایت « تندیس شهادت » که هر یک ماه یک بار آن هم اگر دیداری با خانواده شهدا داشتند، مطلب می گذارند حذف نشد؟ تازه این خبرها هم در حیطه وظایف سایت تندیس نیست بلکه خبرهای در مورد شهید و شهادت که باید در سایت گالباغ گذاشته شود! چه بسا من در این دو سال که در عید به دیدار خانواده شهدا می رفتیم و عکس می گرفتم، منبع خبر از سایت گالباغ بود. از این رو اگر سایت تندیس هم کوتاهی کرد نام این سایت را از لینک سادوا حذف کنید. سایت « وطنم ایران » که مدیرش یک کودک دوسرشماری بود ارزش آن سایت کمتر از سایت « پیراسیو» یا تندیس نبود که این سایت را از لینک سادوا حذف کردید؟ باآرزوی موفقیت همه اهالی دوسرشمار.
……………………………………………..
سادوا: با سلام. بارها خدمت دوستان عرض کردیم که راه اندازی سایت و وبلاگ فی نفسه کار خوبی هست ولی اگر هر وبلاگ یا سایت هر یک ماه یک بار آپدیت نشوند آن سایت، سایت مرده به حساب می آید. اینکه هر کس یک وبلاگی دایر کرد آن را در لیست لینک خود قرار دهیم، هنر نیست بلکه هنر آن است که ببینیم خروجی این وبلاگ ها چیست؟ چقدر می تواند مفید باشد. یقیناً در باره وبلاگ تندیس شهادت حق با شماست. اگر دوستان بسیج بالاده و بسیج دوسرشمار که هر کدام وبلاگی دارند نتوانند هر ماه یک مطلب در آن قرار دهند حذف خواهند شد. زیرا هر کدام از این لینک ها فضایی را در سادوا اشغال می کنند.
در مورد اینکه چرا وبلاگ گالباغ شهدای دوسرشمار مورد بی مهری قرار می گیرد؛ این موضوع تازه ای نیست. متاسفانه ستادهای یادواره شهدا از جمله قلعه و واوسر بجای اینکه برای انتشار اخبار و عکس به مدیران سایت های گالباغ و سادوا و دوسرشمار و … که سال هاست در عرصه فرهنگی شهدا فعالیت می کنند، توجه نشان دهند و از تجربه آنها استفاده کنند، آنها را مورد بی مهری قرار می دهند. آیا مظلوم تر از شهدا و همسنگران دیروزشان کسی را سراغ دارید؟

شهدا دعا داشتند / ادعا نداشتن
نیایش داشتن / نمایش نداشتند
حیا داشتن / ریا نداشتن
رسم داشتن / اسم نداشتن
و ما تا ابد به انهای که قمقمه های خودشان را دفن میکردند تا هوس اب نکنند

مدیونیم………………….

چرا حرفهای دل ما را سانسور می کنید؟
……………………………………………..
سادوا: سلام. دلیلی ندارد که هر کس هر حرفی زد و در آن به دیگران توهین کرد و نامش را « حرف دل » گذاشت و خود را با ایمیل جعلی فرزند شهید!‌ معرفی کرد، منتشر شود! سیاست ما این است که فقط یادداشت هایی که در آن توهین و تهمت و بدگویی و نام اشخاص حقیقی و حقوقی و موارد مخالف قانون اینترنت و مطبوعات جمهوری اسلامی نباشد، منتشر می شود.
تاکنون هر کدام از فرزندان عزیز شهدای گرانقدر و یا خانواده های مکرم شان یادداشت و نظر و انتقادی نوشتند،‌ حتماً‌نام خود را (‌حتی به صورت محرمانه ) برای مدیر سایت نوشتند. شما خود را فرزند شهید معرفی کردید و ده ها توهین و تهمت در یادداشت قبلی تان نثار همه کردید؛‌ از مدیر سایت سادوا گرفته و مدیر فلان سایت و حتی داماد یکی از شهدا که اصلاً ربطی هم به ایشان ندارد! تا به برگزار کنندگان زحمتکش یادواره های شهدا.
به نظرم این نوع ادبیات در شأن هیچ انسان متشخصی نیست چه رسد به فرزندان عزیز شهدا!
خوشحال می شویم « حرف های دل شما » را با معرفی تان (البته به صورت محرمانه و با شماره تلفن )‌ برای ما بفرستید تا با شما تماس بگیریم و حرف های شما را که در یادداشت قبلی عنوان کرده اید را بشنویم و جواب بدهیم (‌ هر چند همه جوابش به ما مربوط نمی شود ).

رزمنده بی نام و نشان گفت

با سلام خدمت مدیر محترم سایت سادوا و همه فرزندان گرامی شهدا. معلومه که یادداشت این « فرزند شهید » !!! خیلی جالب نبوده که اینقدر براش جواب نوشتی. نمی دونم چی نوشته بودش ولی میدونم که این روزا خیلی ها خودشونو منتسب به شهدا می کنن تا حرف هایی رو در قالب « درد دل » بزنن که همش توهین و تهمته. « فرزند شهید »‌شهامت داره و از اینکه حرفی رو بزنه و یا انتقادی بکنه واهمه ای نداشته باشه. ترسو کسیه که خوشو پشت شهدا قایم می کنه و می خواد با نام شهدا حرفی بزنه که ارزشی هم نداره. شهدای ما شهامت داشتن و هر کسی لیاقت نداره خودشو جای فرزندان عزیز شهدا جا بزنه.
نقد با توهین فرق داره و نمی شه هر حرفی اسمشو نقد گذاشت.
عزت زیاد.

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

ای روشنای خانه امید، ای شهید
ای معنی حماسه جاوید، ای شهید
چشم ستارگان فلک از تو روشن است
ای برتر از سراچه خورشید ای شهید
یاد شهیدان دفاع مقدس گرامی باد!
سلام و خسته نباشید خدمت آقای آزموده عزیز و بزرگوار من تمام مطالب شما را در وبلاگ سادوا تک تک مطالعه میکنم و حتی نظرات را هم میبینم شاید خودم هر چند وقتی یک نظر بی ربط بدهم اما باور کنید همه مطالب شما را مطالعه میکنم خیلی با صبر و حوصله جواب منتقدان را میدهید باور کنید بعضی ها قانع هم میشوند خواهشی داشتم و آن اینکه از مراسم شهدای امسال که مردم ولایتمدار و شهید پرور روستای واوسر میزبان آن هستند گزارشی کامل و جامع ارائه فرمائید./ روزی صدبار با هم خداحافظی کردیم اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم که تو را به خدا سپردم
……………………………………………..
سادوا: جناب آقای موسوی سلام و سپاس از محبت شما. سایت سادوا با همت خوانندگان و دیدگاه هایشان زنده است. ما همواره دعاگوی خوانندگان فهیم این سایت هستیم که هم چون جنابعالی موضوعات سادوا را دنبال می کنند.
انشاء الله گزارش تصویری یادواره شهدا را در سادوا خواهم گذاشت.