درگذشت علی چهاردهی بالادهی فرزند مرحوم یدالله + عکس های تشییع جنازه / انا لله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای علی چهاردهی بالادهی فرزند مرحوم یدالله صبح امروز جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ دارفانی را وداع کرده و به دیار باقی شتافته است. مراسم تشییع جنازه امروز ساعت ۳ بعدازظهر در شهر نکاء ، بعد از پمپ بنزین، کوچه شهید خلیلی ( از منزل آن مرحوم ) برگزار می شود.

مرحوم علی چهاردهی ایشان متولد سال ۱۳۱۵ در روستای بالاده و دارای ۴ فرزند ( ۳ پسر و ۱ دختر ) و از فرهنگ دوستان این روستا بوده و در جلسات انجمن فرهنگی سادوای بالاده حضوری صمیمی داشته و همواره مشوق اعضای این انجمن در اجرای برنامه های فرهنگی در روستای بالاده بوده اند.


مرحوم علی چهاردهی/ مرداد ۱۳۸۷ بالاده / عکس از : عین اله آزموده چهاردِه

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدری خود را با خانواده های داغدار چهاردهی به ویژه همسر، فرزندانش آقایان عیسی، اصغر و حسین چهاردهی، هم چنین برادرانش آقایان نصرت الله و بهرام چهاردهی و سایر بستگان اعلام داشته و صمیمانه تسلیت عرض می کنند و از خداوند بزرگ برای روح آن تازه درگذشته عزیز آمرزش و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارند. روحش شاد.

عکس های زیر از مراسم تشییع جنازه توسط آقای سیدفخرالدین ساداتی بالادهی گرفته شده و در سایت وزین  تندیس شهادت ( بسیج شهدای بالاده ) منتشر شده است.

عکس های زیر از مراسم تشییع جنازه توسط آقای احمد نظری پایین دهی گرفته شده و در سایت وزین دوسرشمار منتشر شده است.

روحش شاد

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۴ شهریور ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

((بازگشت همه به سوی خداست )) مصیبت وارده را به خانواده و برادران و خواهران وبستگان داغدارش تسلیت عرض می نمایم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

بنده هم مصیبت وارده را به خانواده داغدار این عزیز تازه سفر کرده و همچینین انجمن فزهنگی سادوا تسلیت عرض می نمایم.

باعرض سلام و تسلیت
این مصیبت وارده را به خانواده محترم مرحوم چهاردهی تسلیت گفته و از ایزد منان رحمت و مغفرت برای این مرحوم و صبر و اجر برای خانواده محترمشان خواستارم

این مصیبت را به خاندان بزرگ چهاردهی تسلیت عرض می نمایم.

با سلام / این مصیبت را به خانواده ایشان و همۀ بالادهی ها تسلیت عرض میکنم و برای ایشان طلب مغفرت و آمرزش میکنم.

انا لله و انا الیه راجعون.
این ضایعه دردناک را به خانواده محترم آن مرحوم و همه همولایتی ها تسلیت می گویم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

احمدرضا چهاردهی گفت

مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و خاندان بزرگ چهاردهی تسلیت عرض می نمایم

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

((بازگشت همه به سوی خداست )) مصیبت وارده را به خانواده های عزیز چهاردهی و بستگان داغدارش تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان طلب مغفرت و آمرزش می کنم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

سید محمد موسوی بالادهی گفت

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم.

این مصیبت را به همه اهالی منطقه دوسرشمار تسلیت عرض می کنم

درگذشت برادر محترم جناب آقای علی چهاردهی را به همسر و فرزندان داغدار و تمامی بستگان و همولایتی های گرامی تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند برای آن مرحوم غفران الهی را مسئلت دارم

انجمن فرهنگی سادوا گفت

پیام های زیر از سایت بسیج بالاده آورده شده است:

اسماعیل توبه بالادهی فرزند حاج یحیی: این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم چهاردهی و تمامی مصیبت دیدگان تسلیت عرض می نمایم . صبر و شکیبایی برای خانواده و غفران و رحمت واسعه الهی برای آن عزیز در گذشته را خواستارم / روحش شاد

ولی اکبرزاده بالادهی : این ماتم جانگداز را به خانواده محترم چهاردهی صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم / روحش شاد.