درگذشت مادر مکرمه شهید باقرعلی کاردگر بالادهی

نقل از سایت گالباغ شهدای منطقه دوسرشمار

انا لله و انا الیه راجعون / با خبر شدیم که مادر مکرمه  شهید باقرعلی کاردگر بالادهی سحرگاه امروز چهارشنبه ۹/۹/۱۳۹۰ دارفانی را وداع گفته و به جوار رحمت حق پیوست. مراسم تشییع جنازه ساعت ۹ صبح فردا پنج شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۰ از مقابل منزل شان واقع در محله زیروان بهشهر انجام می گیرد و در مزار امامزاده فضل و فاضل و عباس زیروان بخاک سپرده

می شود.

حاجیه خانم زینب عباسپور زیروانی مادر شهید کاردگر و همسر حاج برارقلی کاردگر مدتی دچار بیماری ریوی بوده و دو روز پیش بر اثر سکته قلبی در بیمارستان امام خمینی بهشهر بستری شده بود که متاسفانه معالجه پزشکان اثربخش نبوده و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

خانواده شهید کاردگر و به ویژه مادر مکرمه اش مدت ۱۲ سال ( از سال ۱۳۶۵ تا سال ۱۳۷۶ ) چشم براه فرزندشان باقرعلی بودند که در جبهه های جنگ مفقودالاثر گشته بود و همواره انتظار داشتند تا روزی بار دیگر چهره نورانی او را ببینند و سرانجام بدن توتیای شهید را در آغوش گرفتند.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب تسلیت و همدردی خود را بخانواده داغدار شهید کاردگر ، جناب حاج برارقلی پدر بزرگوار شهید و فرزندانش آقایان نادعلی، محمدعلی، رضاعلی و غلامعلی و سایر بازماندگان نسبی و سببی اعلام داشته و برای شان صبر و اجر از درگاه خداوند بزرگ را مسئلت داشته و برای آن مادر مکرمه غفران الهی و هم نشینی با فرزند شهیدش در بهشت برین را مسئلت دارند.

روحش شاد.

نقل از سایت گالباغ شهدا

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ آذر ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
سیدعلی موسوی تیله بنی گفت

مصیبت وارده را تسلیت عرض می کنم