درگذشت بانو کربلایی شوکت دهبندی / انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که خانم کربلایی شوکت دهبندی فرزند مرحوم مسیب، دار فانی را وداع کرده است. مراسم تشییع جنازه ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ از چهارراه روستای شهیدآباد ( تروجن) بهشهر ( محل سکونتش) تشییع و در مزار امام زاده حسن همین روستا بخاک سپرده خواهدشد. خانم دهبندی عصر روز پنجشنبه ۱۰/۱۲/۱۳۹۱ بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار و بستگان تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

برای درگذشتگان آقای علی اصغر کاردگر فرزند مرحوم کربلایی حسن و برادر شهید حبیب الله کاردگر که این خبر را به سایت سادوا اطلاع داده اند، طلب آمرزش الهی را داریم.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می نمایم

کمیل توبه بالادهی گفت

باسلام خدمت مدیریت سایت وزین سادوا آقای آزموده؛
“إنالله وإناإلیه راجعون”مصیبت وارده را به بازمادگان تسلیت عرض منمایم.

یاسر توبه بالادهی گفت

خدایش بیامورزد.

فائزه نصرتی(بالادهی) گفت

با تشکر از مدیریت سایت پر بار و به روز سادوا، خیلی متاثر شدم وقتی این خبر رو خوندم، سرکار خانم کربلائی شوکت دهبندی همیشه منو به یاد امامزاده اسماعیل مینداخت ، همیشه یادم میاد موقع نماز ظهر و عصر در روزهائی که اکثریت ریش سفیدان این خاک پر جاذبه در قید حیات بودند و امامزاده اسماعیل قدیمی زیبا ، روز های گرم تابستان خنکای بهشتی اش هر نمازگزار بالادی را به آغوش خودش می خواند و خانم کربلائی شوکت با سجاده ی مخملی خوشگل خود واسه نماز به اونجا می رفت و من نوجوانی بودم که به همراه دوستام عشق شستن ظرف و ظروف امامزاده را داشتیم کمین می کردیم خادم بره و ما به داخل امامزاده بریم. خدا همه رو غریق رحمت رحمانیه و رحیمیه اش کند و سالم باشن همه اون کسانی که دلشان برای خاک بالاده و رنج مردمش می تپد . برای بازماندگان صبر و برای آن عزیز طلب مغفرت از یزدان پاک خواستارم. الهی نمازهاش نور همراهش باشد. از مدیریت سایت خواهش میکنم سعی کنن برای همه ی همولایتی هایی که بدون فرزند از دنیا رفتند چه مجرد، چه متاهل هر پنج شنبه با ذکر نامشان یادی و قرائت فاتحه یادی شود و مطمئنا راهگشای مسیر زندگی همه ی متولیان خواهد شد. الهی گرد غم به روی همولایتی هایم نریزد.
……………………………………………………
سادوا: سلام خانم نصرتی. ما هم از درگذشت « شاکت خاله » عزیز ناراحت شدیم. همه ما فرزندان خاله شوکت هستیم و همیشه به یاد مهربانی اش خواهیم بود. او صدها فرزند در بالاده دارد که یقیناً یکی از آنها هم « من » و « شما » هستم. خدایش بیامرزاد.
اگر اسامی آنانی که فرزندی ندارند و از دنیا رفته اند را به ما بدهید حتماً از آنها خصوصاً برای آخرین پنجشنبه سال ۱۳۹۱ به نیکی یاد خواهیم کرد. با احترام: عین اله آزموده

مصیبت وارده را به بستگان مرحومه کربلایی شوکت دهبندی و اهالی بالاده تسلیت عرض می نمایم.

سیدمهدی موسوی تیله بنی گفت

سلام مرسی از تلاش ویژه شما دایی
تسلیت عرض میکنم به خاندان دهبندی ها. غم آخرشان باشد

جواد بابائیان گفت

از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و برای سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم

سید عبدالله ساداتی گفت

خداوند انشاالله ایشان و تمام مومنین و مومناتی که از دار دنیا رفته اند را بیامرزد، علی الخصوص هم ولایتی های عزیزم، و برای همه آرزوی طول عمر همراه با سلامتی و تندرستی و یک زندگی با خیر و خوشی کامل دارم و امیدوارم به لطف خدا همه ما عاقبت بخیر بشویم