درگذشت حاج رجب علی سرپرست (توبه) / انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای حاج رجب علی سرپرست فرزند مرحوم عباس توبه (خالق )و پدر بزرگوار شهید یحیی سرپرست بامداد امروز شنبه ۱۳۹۲/۲/۱۴ دار فانی را وداع کرده است. مراسم تشییع جنازه ساعت ۹ صبح فردا یکشنبه از مقابل بیمارستان امام خمینی بهشهر تا محل سکونتش روستای حسین آباد بهشهر برگزار خواهد شد. آقای سرپرست از خاندان توبه بالاده حدود ۷۴ سال سن و به کار کشاورزی در روستای حسین آباد بهشهر مشغول و به علت عارضه قلبی مدتی در بیمارستان بقیه الله تهران بستری  بوده و بامداد امروز در این بیمارستان به رحمت خدا رفت.

زنده یاد حاج رجب علی سرپرست (عکس: عین اله آزموده  ۱۳۹۰/۱/۳ منزلش ) این تصویر چندی پیش در  « چهره مردم بالاده / بخش ششم » سایت سادوا نیز منتشر شده بود.

زنده یاد حاج رجب علی سرپرست در بستر بیماری (عکس: حجت اله فولادی قلعه  ۱۳۹۲/۱/۳) نقل از وبلاگ گالباغ شهدای دوسرشمار

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار به ویژه همسر مکرمه و پسر گرامی اش آقای خالق سرپرست و سایر بستگان تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و هم نشینی با فرزند شهیدش در بهشت برین و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

نقل از وبلاگ گالباغ شهدای منطقه دوسرشمار

ارسال خبر: آقای وحید اسماعیل پور بالادهی / با سپاس از ایشان.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

درگذشت ابوالشهید مرحوم حاج رجب علی سرپرست ( توبه) را به همسر مکرمه و فرزندان داغدارش صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. امید واثق دارم که مشمول عنایات خاصه خدای سبحان و شفاعت فرزند شهیدش قرار گیرند.

کمیل توبه بالادهی گفت

“إنا لله وإنا الیه راجعون” در گذشت پدر بزرگوار شهید سرپرست را تسلیت عرض می کنم و خداوند رحمتش کند و به بازماندگانش طول عمر با عزت بدهد.

با سلام. مصیبت وارده را به خاندان محترم سرپرست و آشنایان تسلیت می‌گویم.
از درگاه احدیت برای آن مرحوم و فرزند شهیدش غفران و رحمت واسعه و برای دوستان، آشنایان و اعضای محترم خانواده سرپرست صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام … مرگ هر موجود زنده بجز خالق یکتا و فنای دنیا؛ خاموش شدن این شمع نورانی را خدمت خانواده محترم شهید یحیی سرپرست تسلیت عرض می کنم. از خداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانم

در گذشت پدر بزرگوار شهید، زنده یاد رجبعلی سرپرست را به خانواده محترمش و بستگان و هم چنین اهالی خوب حسین آباد تسلیت عرض می نمایم.
روحش شاد

هوالباقی / مرگ حرکتی است از دیاری به دیاری دیگر.خوشا به حال آنانکه با توشه ای مناسب از این دنیا رخت بربستند. و چه توشه ای بالاتر و والاتر از اهداءفرزندی در راه انقلاب اسلامی. چنین مرگی هر چند برای بازماندگان مایه اندوه و غم است اما برای چنین پدر شهیدی، جز وصال فرزند دلبند نخواهد بود.
ان شاالله روح آن پدر بزرگوار با سیدو سالار شهیدان محشور باشد.
پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر و برای آن مرحوم آرزوی غفران الهی دارد.
پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده

وحید اسماعیل پور گفت

با سلام. مصیبت وارده را به خاندان محترم سرپرست و آشنایان تسلیت عرض نموده و خداوند ایشان را با شهیدش محشور گرداند. روحش شاد.

سلام تسلیت می گویم .چقدر چهره اش مرا به یاد پدر عزیز من انداخت. مطمئنم مصداق آیه ” والحقنا بهم ذریتهم ” است. از شما هم ممنونم که نمی گذاری در بی خبری باشیم.

از خداوند بزرگ طلب آمرزش و شفاعت شهیدش از ایشان و دیگر رفتگان شان را دارم

انالله واناالیه راجعون
من هم به نوبه ی خودم درگذشت همسری فداکار و پدری دلسوز،مرحوم حاج رجبعلی سرپرست را به خانواده ی آن مرحوم تسلیت عرض میکنم.

خدایش بیامرزد.

ارسلان بابایی تیلکی گفت

با سلام
مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان بخصوص دوست وهمکلاسیم علی اکبرتسلیت عرض نموده ، صبری جمیل برای بازماندگان را از خداوند متعال خواستارم.
روحش قرین شادی.

سلام.
زنده یاد حاج آقا رجب علی سرپرست مردی خوش کلام و زنده دل بود. ایشان در بین دوستان و آشنایان به داستان های شیرین و زیبایشان معروف هستند. من به شخصه در موارد زیادی پای صحبت ایشان نشستم. یکی از ماجراهای شیرینی که ایشان برای من تعریف کردند داستان ازدواج خودشان بود که آن را با هیجان و اشتیاق زیاد تعریف می کردند. خدایش بیامرزد.
……………………………………….
سادوا: سلام بر بالادهی. ضمن سپاس از یادآوری این نکته؛ لطفاً نام و تلفن خود را برای ما بفرستید تا برای ضبط و ثبت این خاطرات با شما هماهنگی کنیم.