درگذشت بانو حاجیه آمنه عالی مادر بزرگوار شهید عبدالله نظری

انا لله و انا الیه راجعون . متاسفانه مطلع شدیم که بانو حاجیه آمنه عالی، مادر بزرگوار شهید عبدالله نظری به رحمت خدا رفته است. این مادر گرامی در شامگاه دوشنبه ( ۹/۸/۱۳۹۰ ) و در ساعت ۲۰:۳۰ دچار سکته مغزی شده و پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بهشهر ندای حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافت. مراسم تشییع جنازه فردا سه شنبه ( ۱۰/۸/۱۳۹۰ ) از ساعت ۱۴ از منزلشان واقع در روستای شهیدآباد برگزار خواهد شد. ان شاء الله با حضور خود موجب شادی روح آن مرحوم و فرزند شهیدش و نیز تسلی خاطر برای بازماندگان باشیم.

حاجیه آمنه فرزند مرحوم ذبیح الله و همسر آقای حاجی محمد علی نظری از روستای قلعه بخش دوسرشمار چهاردانگه ساری و ساکن روستای شهیدآباد ( تروجن ) شهرستان بهشهر بودند. ایشان در طول زندگی مصیبت های فراوانی را متحمل شده اند. در سال ۱۳۵۹ یکی از پسران خود، به نام رمضان علی را در جوانی از دست داده و همینطور در سال ۱۳۶۰ فرزند نوجوانش عبدالله نظری در جنگ تحمیلی به شهادت رسیده و پیکرش چند ماه مفقودالاثر بود.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده این مصیبت را به همسر آن مرحومه و فرزندانش به ویژه آقا شکرالله تسلیت گفته و برای آن مادر از دست رفته آمرزش و همجواری با فرزند شهیدش در بهشت و برای بازماندگان صبر و بردباری را از خداوند متعال خواستاریم.

اصل خبر از سایت چهل چنته

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ آبان ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
ساداتی تیله بنی گفت

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهید نظری و بستگان سببی و نسبی و اهالی روستای قلعه و پایین ده ، امیدواریم خداوند متعال این مادر شهید را با دیگر مادران شهید ، در بهشت برین با مادر سیدالشهدا (ع) همنشین بفرماید ، مادری مهربان و دلسوز و رنج کشیده و مصیبت دیده بوده است ، مصیبتی که فقط مادران با نیروی مادرانه قادر به تحمل آن هستند ، به یاد شهید عبدالله و مرحوم رمضانعلی و این مادر شهید صلوات بر محمد و آل محمد .

مصیبت وارده به پدر بزرگوار آقای حاج محمدعلی نظری و تمام بستگان آن مرحومه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه غفران الهی و همجواری با فرزند شهیدش دوست عزیزم شهید عبدالله نظری و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارم