درگذشت آقای خسرو دهبندی بالادهی/ انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای خسرو دهبندی بالادهی فرزند مرحوم عباس (معروف به طالب عباس)، دیشب دارفانی را وداع کرده است. مراسم تشییع جنازه ساعت ۱۱ صبح امروز اعلام شده که پیامکی از طریق سامانه سادوا برای اهالی محترم بالاده و روستاهای منطقه دوسرشمار جهت شرکت در  این مراسم ارسال شد. آقای خسرو دهبندی دبیر بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان بهشهر هستند که مدتی بود در بستر بیماری قرار داشتند.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به همسر گرامی و دخترش، آقا مجتبی پسرش، برادرانش آقایان حاج منصور، پرویز، عبدالعلی و احمد، خواهران داغدار و خواهرزاده ها به ویژه آقای وحید اسماعیل پور و سایر بستگان تسلیت گفته و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۵ دی ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می نمایم

درگذشت آقای خسرو دهبندی یکی از دبیران زحمت کش حسین آباد رو به خانواده ایشان و همه دوستان تسلیت می گویم. روحش شاد

جواد بابائیان گفت

سلام
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت پدری مهربان و مومن را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید

انالله وانا الیه راجعون
با قلبی آکنده از غم و اندوه درگذشت ناگهانی پدر عزیز و همسر زحمتکش”مرحوم خسرو دهبندی” را به خانواده ی دهبندی تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان برای بازماندگان آن مرحوم صبر و مسئلت خواستارم… .

رجعت این معلم بزرگ زا به خانواده آن مرحوم و همچنین به تمامی افرادی که از چشمه جوشان معرفت ایشان استفاده کردند تسلیت می گویم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام توسط آقای اسماعیل توبه فرزند مرحوم حاج یحیی در سامانه سادوا نوشته شد:
« درگذشت خسرو عزیز را به برادران و خانواده محترمش تسیلیت گفته و براى بازماندگان صبر را خواهانم »

عمو خسرو عزیز معلم اول ابتدایی ام بود, وای که چقدر آدم سر زنده و خندونی بود. به اندازه عموی خودم دوستش داشتم و دارم. خدا رحمتش کنه. مطمئنا جاش توی بهشته. ای کاش دوباره سال ۷۳ می شد و دوباره اولین روز مدرسه و دوباره مرور اون همه خاطرات خوب… برای خانواده عزیزشان هم از درگاه الهی صبر جزیل را خواستارم. روحش شاد

من هم به نوبه ی خود درگذشت این پدر مهربان و معلم فداکار را به خانواده ی ایشان و جامعه ی فرهنگیان تسلیت عرض می نمایم

خانواده ی محترم دهبندی ما را در غم خود شریک بدانید . خدایش رحمت کند

یاد آن آموزگار ساده پوش
یاد آن گچ ها که بودش روی دوش
ای معلم نام و هم یادت بخیر
یاد درس آب و بابایت بخیر
ای دبستانی ترین احساس من
بازگرد این مشق ها را خط بزن

روحش شاد و یادش گرامی

انا لله و انا الیه راجعون
معلمان همانند شمع می سوزند و چراغ وجود دانش آموزان شان را روشن نگه می دارند.
پایگاه بسیج شهدای بالاده این ضایعه دردناک را خدمت خانواده آن عزیز سفر کرده و جامعه فرهیخته معلمان بالاده تسلست و تعزیت عرض می نماید.
“”کل من علیها فان”"