انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای درویش چهاردهی فرزند مرحوم مختار دارفانی را وداع گفته اند. مراسم تشییع جنازه ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ در روستای یکه توت بهشهر ( محل سکونتش) برگزار و در گلزار همین روستا بخاک سپرده خواهد شد. آقای چهاردهی مدتی بود که در بستر بیماری بودند و بامداد امروز جان به جان آفرین تسلیم کردند.

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدارش، همسر گرامی، فرزندانش دختر خانم و آقا پسرانش بهنام و عباس چهاردهی، برادرانش آقایان قربان و اکبر چهاردیچ (اعضای محترم انجمن فرهنگی سادوا) و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یقیناً جایش در بهشت برین خواهد بود. یادش گرامی.

با سپاس و طلب آمرزش برای درگذشتگان آقای اکبر چهاردیچ جهت اطلاع دادن. ضمناً پیام تشیییع جنازه از طریق سامانه سادوا برای اهالی بالاده و منطقه دوسرشمار ارسال شده است.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۱ دی ۱۳۹۴
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با دلی آکنده از غم و اندوه، مصیبت وارده را به خانواده ی آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان صبر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم مسئلت دارم.
روحش قرین رحمت الهی باد. روحش شاد

زدم فریاد خدایا این چه رسمی است!
رفیقان را جدا کردن هنر نیست!
رفیقان قلب انسانند، خدایا
بدون قلب چگونه می توان زیست؟
از شنیدن خبر فوت مرحوم درویش چهاردهی بسیار متاثر شدم. بنده این واقعه دردناک را خدمت خانواده داغدارش، همسر گرامی، فرزندان آقا بهنام و عباس چهاردهی، برادرانش قربان و اکبر چهاردهی و بستگان و خاندان چهاردهی تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان صبر مسالت دارم. ما را هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.

با سپاس
بهنام دهبندی