پیام تسلیت جمعی از روحانیت شهرستان نکا بمناسبت درگذشت حجت الاسلام حاج سیدرسول ساداتی /  در پی درگذشت حجت الاسلام حاج سیدرسول ساداتی بالادهی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر استان مازندران، پیام تسلیتی از سوی جمعی از روحانیت شهرستان نکا صادر شده است. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون/ درگذشت فقیه سعید، فاضل ارجمند، مدرس حوزه، حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج سیدرسول ساداتی را به بیت شریف ایشان تخصیص فرزند عزیزشان طلبه گرامی آقای سید محمد مهدی ساداتی، نوه روشندل و عزیزشان آقای محمدرضا دهبندی، اهالی روستاهای بالاده و سمسکنده و همه دوستدارانشان تسلیت عرض می کنیم و برای آنها صبری بسیار از ایزد منان مسألت داریم. واقعاً درگذشت دُر گرانبهایی همچون ایشان مصیبتی بس شکننده و ملال آور است.  

ایشان شخصی خدوم برای انقلاب و ایران بودند و مبارزات و زحمات ایشان از جمله در دوران قبل از انقلاب، دوران هشت ساله دفاع مقدس، دوران ده ساله  به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مازندران و نیز دوران شش ساله تلاش به عنوان جانشینی ولی فقیه در هلال احمر استان مازندران و …  فراموش شدنی نیست.

شجاعت، عدالت، پاکی و صداقت تنها گوشه ای از زندگانی این رادمرد بود. آری بزرگمردی را انسان از استادان خویش نیز می آموزد. ایشان در محضر اساتیدی بزرگوار همچون آیت الله کوهستانی و آیت الله خراسانی و در قم نزد آیات عظام اراکی، گلپایگانی، فاضل لنکرانی، حسن زاده آملی و بهجت درس زندگی و بندگی آموخت. خدایش بیامرزد و با اولیای دین مشهورش کند.

والسلام

جمعی از روحانیت شهرستان نکا حجج الاسلام: باباعلی نژاد، محمد ایمانی، رضا عاشوری، سیدمحمد سلیمی و دکتر حسین رودباری

……………………………………………………………………

سادوا: با سپاس از آقای محمدرضا دهبندی نوه گرامی حاج اقاساداتی برای ارسال این متن.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

آقای آزموده آیه را درست درج کنید( انا لله وانا الیه راجعون )
……………………………………………
سادوا: سلام جناب آقای توبه و سپاس از دقت نظرتان.
این آیه به همین گونه از روی متن ارسالی نقل شده و متاسفانه متن ارسالی ایراداهای تایپی و دستوری زیادی داشت که پرداختن به اصلاح آنها، مرا از دقت کردن در اصل آیه غافل کرده است. پوزش مرا بپذیرید.