گزارش تصویری تشییع پیکر حجت الاسلام سیدرسول ساداتی/ به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید رسول ساداتی بالادهی جانشین نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مازندران، بامداد روز چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ دارفانی را وداع گفت. مراسم تشییع پیکر مطهر آن سید جلیل القدر ساعت ۱۴ از مسجد امام موسی کاظم (ع) روستای سمسکنده (محل سکونتش) به سمت آرامگاه این روستا برگزار و پس اقامه نماز از سوی حضرت آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران به خاک سپرده شد.

 حجت الاسلام ساداتی فرزند مرحوم حاج میرجمال متولد ۱۳۲۳ و ۷۰ سال سن داشتند و مدتی بود که بر اثر بیماری سرطان ریه در بستر بیماری بودند. وی در قبل از انقلاب سابقه مبارزاتی بر علیه حکومت پهلوی داشته و بعد از انقلاب نیز همواره در تمامی صحنه ها از جمله دفاع مقدس حضور چشمگیر و فعال داشته و از بانیان و اعضای ستاد یادواره شهدای منطقه دوسرشمار (روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، واوسر نو و میرافضل واوسر بخش چهاردانگه ساری با ۳۴ شهید) که دارای قدیمی ترین سابقه برگزاری یادواره شهدا در کشور می باشد، بودند.

 

tashiea-jenazeh-sadati-1

tashiea-jenazeh-sadati-2

tashiea-jenazeh-sadati-3

tashiea-jenazeh-sadati-4

tashiea-jenazeh-sadati-5

tashiea-jenazeh-sadati-6

عکس ها از حجت الله فولادی قلعه

 

………………………………………………………………

 

 

tashiea-jenazeh-sadati-7

tashiea-jenazeh-sadati-8

tashiea-jenazeh-sadati-10

 

تصاویر دریافتی از روابط عمومی سازمان هلال احمر استان مازندران

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

خدا رحمتشون کنه مرد با اخلاصی بودند

با سلام
انشاءالله مورد رحمت و مغفرت باریتعالی قرار بگیرند. یادم میاد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی فولادی که از همدرسان و همبارزان ایشان در مشهد مقدس بودند همیشه از او به نیکی و بعنوان مردی بااخلاص و پاک یاد می کردند. خداوند هر دو را با جدشان فاطمه زهرا (س) محشور بگرداند.