بازدید مدیر کل امور روستایی استانداری مازندران از بالاده/ به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور روستایی و شورای استان مازندران، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران به همراه بخشدار دودانگه و چهاردانگه، دهیار و روسای شورای اسلامی از روستاهای بالاده، رسکت و دیگر روستاها بازدید و از نزدیک با مشکلات روستاهای ذکر شده آشنا، و برای رفع این مشکلات تدابیری اتخاذ شده است.

 

bazdid-omoor-roostaei-1

از راست: آقای سید رسول هاشمی عضو شورای اسلامی بالاده، آقای جان الله عبدی  مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران و آقای محمدعلی کاردگر

bazdid-omoor-roostaei-2

از راست: آقای محمدعلی کاردگر، آقای سید رسول هاشمی، آقای عین اله دهبندی و آقای جان الله عبدی

bazdid-omoor-roostaei-3

بازدید از منبع آب بالاده

bazdid-omoor-roostaei-4

پس از بازدید از منبع آب بالاده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
فریاد خاموش دختر شهید گفت

امیدوارم که این دیدارها کارساز باشه.

سلام، مدیران دولت تدبیر و امید در استان مازندران بسیار اخلاق مدار هستند، امیدواریم در این بازدید مشکلات کارشناسی شده بیان شده باشد و اصل مطلب ادا شود تا این بازدیدها به نتیجه برسد و این می طلبد به اینکه نمایندگان مردم در روستا مصالح جمع را در نظر گرفته و واقعیت ها، فرصت ها و تهدیدها را بیان کنند در این صورت به نتیجه می رسد.

وقتی یه کشوری بزرگ و جمعیتش توی ٣۵ سال گذشته تقریبا ٢ برابر شده، نیاز به روشهای جدید توسعه و گسترش داره. دیگه سیستم استانداری ۶٠ سال پیش و اینکه یه مسئول با لندرور راه بیوفته توی روستاها و تصمیم بگیره که کجا چی باید بشه گذشته. من فکر میکنم استانداریها باید تبدیل به دولتهای فدرال بشن و با بودجه مستقل و فراهم کردن یه سیستم منفک از فردگرایی به کارها و امور اجرایی و سازندگی رسیدگی کنن. و طبعاً دولت محلی، مجلس محلی هم طلب میکنه.