چهاردانگه نیوز: مدت ۸ ماه از انتشار خبر مربوط به طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی خلرد ـ سیاوش‌کلا ـ بالاده در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می گذرد و انتشار این خبر در سایت سادوای روستای بالاده این امیدها را دل مردم  ۱۲ روستای این منطقه بوجود آورد که به زودی یکی از مشکلات اصلی ارتباطی آنها یعنی جاده برطرف شده و این منطقه اندکی از انزوا و محرومیت بیرون خواهدآمد. هم چنین در تاریخ ۱۴ دی ۱۳۹۰ نیز از سوی آقای عین اله آزموده مدیر سایت سادوای بالاده، نامه پیگیری این خبر به نشانی ایمیل راهداریارسال شده و تقاضای جوابیه و درج آن در سایت سادوا کردند که تاکنون جوابیه ای از سوی راهداری داده نشده است. سایت چهاردانگه نیوز نیز اصل این پست را برای راهداری ارسال می کند.

آنچه در طول سال ۱۳۹۰ در جاده خلرد – بالاده مشاهده شده به نظر نمی رسد که اتفاقی در این مسیر برای بهسازی افتاده باشد  و نمی دانیم چه مقدار از قول جناب آقای مهندس لطف الله عباسی معاون راه روستایی اداره کل راه و ترابری مازندران عملی شده است.

جا دارد تا مسئولان محترم راهداری مازندران به ویژه معاونت راه روستایی اداره کل راه و ترابری مازندران جوابیه ای برای سایت سادوا  و این خبرگزاری و ارسال کنند تا به آگاهی عموم مردم محترم این روستاها نیز رسانیده شود.

هر برف و بارانی در منطقه دوسرشمار ببارد، رفت و آمد ساکنان را شدیداً با مشکل مواجه می کند. / گت دره بالاده

ورودی روستای بالاده

خبر مربوط به عکس ها در سایت سادوا

عکس هایی دیگر از این مجموعه در سایت سادوا

…………………………………………………………………………………………………..

اصل خبر که از تاریخ ۲۰/۲/۱۳۹۰ در سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد:

« طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی خلرد ـ سیاوش‌کلا ـ بالاده شهرستان ساری امسال اجرا می‌شود . » معاون راه روستایی اداره کل راه و ترابری مازندران با اعلام این خبر افزود : ۶ کیلومتر از مسیر محور ۲۶ کیلومتری خلرد ـ سیاوش‌کلا ـ بالاده در سال‌های گذشته بهسازی و آسفالت شد. در حال حاضر هم عملیات اجرایی ۱۵ کیلومتر از آن با اعتبار ۶ میلیارد ریال در دست اجرا است. مهندس لطف‌الله عباسی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد این اداره کل در بخش راه روستایی در استان گفت: با بهسازی و آسفالت این محور ۱۲ روستا در قالب ۴۲۵ خانوار از نعمت یک راه ایمن و استاندارد در این منطقه بهره‌مند خواهند شد. …

……………………………………………………………………………………………………

نامه اول مدیر سایت سادوا:

به مدیر محترم روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

با سلام. احتراماً در رابطه با خبر مربوط به بهسازی و آسفالت راه روستایی خلرد ـ سیاوش‌کلا ـ بالاده ساری که در سایت وزین آن سازمان در تاریخ ۲۰/۰۲/۱۳۹۰  درج شده، خواهشمند است خبرهای تکمیلی و میزان پیشرفت کار را برای اطلاع اهالی ۱۲ روستای مربوطه در بخش چهاردانگه ساری و انتشار آن در سایت سادوای روستای بالاده برای ما راسال بفرمایید. لازم به ذکر است که خبر سایت شما قبلاً در سایت سادوا لینک گردیده است.

با تشکر / عین اله آزموده / مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده  و سایت سادوای روستای بالاده
تلفن ۰۹۱۲۱۳۲۰۲۲۶

تاریخ ارسال ایمیل: ۱۴/۱۰/۱۳۹۰

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۰ دی ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

از پیگیری و اطلاع رسانی جناب آقای آزموده در رابطه جاده آسفالت خالرد تا بالاده سپاسگزاریم
کاش مسولان منطقه دوسرشمار هم ذره ای همت به خرج می دادند.
………………………..
سادوا: مسئولان منطقه دوسرشمار که همان اعضای شورای اسلامی این روستاها هستند نیز پیگیر امور هستند و اگر منظورتان فرزندان منطقه است که مسئولیتی در دستگاه های دولتی دارند، ما نیز امیدواریم بیشتر به زادگاه شان بنرند.

محمودی/ آغوزگاله گفت

خوب است شوراهای اسلامی این ۱۲ روستا با هم جلسه ای کنند و برای پیگیری آسفالت سه نفر نماینده تعیین کنند و خبرهای پیگیری را از طریق سایت های منطقه به اطلاع اهالی محترم منطقه برسانند. و اگر مسئولان جواب سربالا دادند که حتماً هم می دهند آنوقت به آقای بشارتی اطلاع بدهند
………………………………….
سادوا: پیشنهاد بسیار خوبی است و شوراها می توانند مطالبت مردم در باره آسفالت را از طریق ادارات پیگیری کنند و در سایت های منطقه منتشر کنند.