اعضای منتخب شورای اسلامی روستای لَلِـه مرز بهشهر / پس از شمارش آرای صندوق رأی گیری انتخابابات چهارمین دوره شورای اسلامی بالاده که در روز جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ برگزار شده است، ۵ نفر حائز اکثریت آرا شدند. این ۵ نفر از بین نامزدهای این دوره و هم زمان با رای گیری یازدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور، با رأی مستقیم مردم  انتخاب شدند. طبق خبرهای رسیده از مجموع آرای ماخوذه در للـه مرز نتایج زیر بدست آمده است:

  1. آقای حسین دهبندی ۲۰۸ رای
  2. آقای مجید پیشنمازی  رای۱۸۳
  3. آقای نادر اشرف نوبری ۱۶۳ رای
  4. آقای بشیر جوانمرد ۱۳۶ رای
  5. آقای عبدالعلی دهبندی ۷۹ رای

لازم به ذکر است که اکثریت اهالی روستای للـه مرز را بالادهی ها تشکیل می دهند و آقایان حسین دهبندی و نادر اشرف نوبری در عرصه فعالیت های فرهنگی بالاده فعال بوده و عضو انجمن فرهنگی سادوای بالاده نیز می باشند.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده انتخاب اعضای جدید شورای اسلامی روستای للـه مرز را به منتخبین و مردم این روستا تبریک گفته و ابراز امیدواری می کند که اعضای شورا در خدمت به مردم عزیز این روستا موفق باشند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۷ خرداد ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

انتخاب آقای حسین دهبندی یکی از افراد تحصیلکرده و فهیم روستای للـه مرز را به ایشان تبریک گفته و امیداوارم در انجام دادن امور شورای اسلامی موفق باشند.

با سلام و تبریک خدمت استاد دهبندی و سایر اعضا امیدوارم در آبادانی و پیشرفت روستای لله مرز موفق باشید

با سلام،ضمن عرض تبریک انتخاب این عزیزان ،برایشان توفیق خدمتگزاری آرزومندم.

با نام و یاد خدا
سلام عرض میکنم خدمت همه خوانندگان سایت وزین سادوا

تشکر ویژه دارم از سروران گرامی جناب آقایان خاسب ، قربانی و پرسپولیسی ریکا ،و امید آن دارم که در زیر الطاف الهی و کمک دوستان بتوانم قدمی برای آبادانی روستای عزیزم لله مرز بردارم . انشاالله

سلام عرض می کنم خدمت تمامی مردمان روستای للـه مرز
به آقای نادر اشرف نوبری و سایراعضا تبریک میگویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

محمد جواد اکبریان گفت

باعرض سلام خدمت مهندس حسین دهبندی
عید به شما و اهالی روستای للـه مرز تبریک میگم و تبریک بخصوص برای انتصاب شایسته جنابعالی بسمت شورای اسلامی روستای للـه مرز…
باآرزوی سالی خوش برای شما و اهالی للـه مرز٫