رفتن آرش دهبندی به لهستان برای گزارش مسابقات جهانی والیبال نشسته/ آقای آرش دهبندی برای گزارش رادیویی مسابقات قهرمانی والیبال نشسته جهان سال ۲۰۱۴ از طرف سازمان صدا و سیما به همراه اعضای تیم ملی والیبال نشسته ایران بامداد امروز چهارشنبه (۲۱ خرداد ۱۳۹۳) عازم کشور لهستان شدند. این خبر را ایشان عصر دیروز ( سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳) به اطلاع مدیر سایت سادوای بالاده رسانده اند.

تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی جهان با تیم های آمریکا، مصر و عراق هم گروه است. نخستین دیدار تیم ملی والیبال نشسته ۲۵ خرداد مقابل تیم عراق برگزار می شود. دومین و سومین دیدار ایران در مرحله گروهی نیز روزهای ۲۶ و ۲۷ خرداد به ترتیب مقابل مصر و آمریکا برگزار خواهد شد و پس از آن از هر گروه دو تیم به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

در رقابت های قهرمانی جهان لهستان، ۱۶ تیم در بخش مردان و ۱۲ تیم در بخش زنان شرکت دارند که در گروه مردان تیم های حاضر به ۴ گروه ۴ تیمی به شرح زیر تقسیم شده اند:
گروه A: لهستان، الجزایر، اوکراین و چین
گروه B: ایران، عراق، مصر و آمریکا
گروه C: بوسنی، قزاقستان، برزیل و کروواسی
گروه D: روسیه، مراکش، آلمان و هلند

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی جهان از ۲۵ خرداد تا یکم تیر به میزبانی کشور لهستان و در شهر البلاگ برگزار خواهد شد. (اطلاعات تیم ملی به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی)

آقای آرش دهبندی (عکس از صفحه شخصی اش در اینترنت)

آقای آرش دهبندی فرزند مهندس نورالله دهبندی بالادهی (مدیرکل اسبق شرکت برق منطقه ای مازندران )، نوه مرحوم حاج عبدالله دهبندی، وعضو انجمن فرهنگی سادوای بالاده از گزارشگران موفق والیبال در رادیو ورزش می باشند. برای آقا آرش عزیز آرزوی تندرستی و سلامتی داریم و موفقیت ایشان و تیم ملی والیبال نشسته ایران را از خداوند بزرگ خواهانیم.

وبلاگ شخصی

عزیمت آقای آرش دهبندی گزارشگر رادیو به کشور ژاپن

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

برای آقای دهبندی عزیز آرزوی موفقیتهای بیشتر داریم در ادامه زندگی

با سلام و احترام،
خیلی خوشحال شدم وقتی می بینم یکی از ولایت ما دیروز غروب (۲۳/۳/۱۳۹۴) ز رادیو ورزش والیبال ایران و روسیه را گزارش کرده است. مایه افتخار و مباهات هستی آقای دهبندی و همه جوانان موفق منطقه.
امیدوارم دست جوانان مستعد منطقه را بگیری.