گزارش تصویری روز پایانی مسابقات فوتسال جام شهدا در قلعه / در بعد از ظهر روز ۲۱ تیر ماه ۱۳۹۱ و یک روز قبل از برگزاری بیست و نهمین یادواره ۳۴ شهید منطقه دوسرشمار بخش چهاردانگه ساری، مسابقات رده بندی و فینال جام شهدا در روستای قلعه برگزار شد. در این مسابقات که ۸ تیم از روستاهای منطقه دوسرشمار ( بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل، واوسرنو ) حضور داشتند، پس از ۵ روز بازی های زیبا و جذاب ( ۱۷ تا ۲۱ تیرماه ۱۳۹۱ ) با حضور ۸ تیم از روستاهای مختلف منطقه ی دوسرشمار برگزار شد، تیم ها در دو گروه ۴ تیمی با هم مسابقه دادند. در گروه اول تیم های بسیج شهدای بالاده، متحد، شهدای میرافضل، امامزاده میرافضل تیله بن و در گروه دوم نیز تیم های همراهان پایین ده، شهدای واوسر، شهدای قلعه و جوانان امامزاده اسماعیل بالاده حضور داشتند.

از هر گروه ۲ تیم به مرحله ی نیمه نهایی راه یافتند که از گروه اول تیم های متحد و بسیج شهدای بالاده  و از گروه دوم تیم های شهدای واوسر و همراهان پس از شکست دادن حریفان خود به مرحله ی نیمه نهایی رسیدند. در مرحله ی نیمه نهایی تیم های بسیج شهدای بالاده و متحد با شکست تیم همراهان پایین ده و  شهدای واوسر به مرحله فینال راه یافتند.

در بازی رده بندی تیم شهدای واوسر با شکست دادن تیم همراهان پایین ده مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد و در بازی فینال تیم بسیج شهدای بالاده با نتیجه پنج بر یک تیم متحد را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات راه یافت.

در ادامه تصاویری از مسابقه فینال تقدیم خوانندگان گرامی می شود. لازم به ذکر است که سایت پیراسیوی پایین ده نیز گزارشی از این دوره از مسابقات منتشر کرده است.(لینک گزارش سایت پیراسیو)

خانواده های گرامی شهدا در کنار زمین مسابقه. از راست: حاج رمضان عالیشاهی پدر بزرگوار شهیدان نصرالله و نورالله عالیشاهی، حاج محمدعلی نظری پدر بزرگوار شهید عبدالله نظری، مشهدی شیدالله فولادی قلعه، حاج سیدمحمد ساداتی پدر بزرگوار شهید سیدیحیی ساداتی بالادهی و آقای رمضانعلی محمدی واوسری ( پسر عموی شهید محمدی )

بازی رده بندی بین تیم های واوسر و همراهان

معرفی بازیکنان قبل از شروع بازی فینال

بازیکنان دو تیم فینالیست به همراه داوران و مسئول برگزاری مسابقات آقای رضا جعفرپور (نفر دوم نشسته از چپ )

زمانی که همه در حال تماشای بازی فینال بودند آقای علیرضا کاردگر هنرمند خوشنویس بالادهی در حال نوشتن روی بدنه جام ها بوده است.

بازیکن تیم بسیج شهدای بالاده پا به توپ به سوی دروازه حریف می رود.

مسابقه دو داور داشت. یکی از داوران (آقای عالیشاه) در ثانیه ۳۵ بازی به بازیکن بالاده پس از یک خطا و در پی آن اعتراض آن بازیکن، کارت زرد داده است.

شادی بازیکنان و تماشاگران بالاده پس از رسیدن به گل اول و مساوی شدن با تیم متحد

شادی تماشاگران بالاده پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم شان

لحظه به ثمر رسیدن گل سوم تیم بالاده

آقای وحید اسماعیلپور داور وسط با نشان دادن کارت قرمز یکی از بازیکنان تیم متحد را از زمین بازی اخراج کرد.

تیم بالاده پس از زدن ۵ گل، یک پنالتی هم بدست آورده که اینگونه به اوت زده شد.

پایان بازی فینال و شادی تماشاگران بالادهی در زمین

جام های اول تا چهارم در انتظار تیم ها

آقای حسن عالیشاهی در حال اهدای جام به آقای مسلم محمدی سرپرست تیم متحد (نایب قهرمان)

آقای قاسم نظری

جام قهرمانی بر بالای دستان بازیکنان تیم بسیج شهدای بالاده

جام قهرمانی در دستان بازیکنان تیم بسیج شهدای بالاده و شادی پس از آن

تیم متحد و جام نایب قهرمانی

عکس یادگاری تیم های اول تا سوم. آنچه از این دوره از مسابقات در یادها باقی خواهد ماند دوستی و رفاقت جوانان روستاهای منطقه خواهد بود که سرمایه های ارزشمند دیار ما هستند. درود بر همه آنها.

کارناوال شادی موتورسواران بالادهی در چشمه سر بالاده

جوانان شادمان بالاده پس از کسب مقام قهرمانی در چشمه سر بالاده

چشمه سر بالاده/ همه خوشحال بودند از اینکه فرزندان شان در این دوره از مسابقات به مقام قهرمانی رسیدند

عکس یادگاری اعضای تیم بالاده در جلوی دفتر پایگاه بسیج شهدای بالاده به همراه سرپرست تیم امامزاده اسماعیل بالاده آقای اسماعیل توبه و مربی تیم بسیج شهدا آقای سید فخرالدین ساداتی . سرپرست تیم بسیج شهدا آقای سید رسول هاشمی بودند که در عکس حضور ندارند.

مشهدی مریم اسماعیلی و جام قهرمانی تیم بالاده در دستانش / چشمه سر بالاده

مشهدی رقیه کاردگر همسر مرحوم میرتراب ساداتی و جام قهرمانی تیم بالاده در دستانش / چشمه سر بالاده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۸ مرداد ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

تصاویر زیبایی بود. من هم قهرمانی تیم بالاده رو در مسابقات فوتسال جام شهدا تبریک می گم.

با سلام و باتشکر و تبریک به تیم بالاده و بالادهی ها. لازم به ذکر است نام فامیل مشهدی رقیه کاردگر می باشد از طرف نوه ایشان.
…………………………………….
سادوا: سلام جناب آقای امامی عزیز٫ اشتباه از سادوا بوده و اصلاح شد.

با سلام
تصاویر جالبی بود و من هم این قهرمانی را به همه بالادهی ها تبریک عرض میکنم.

آقای آزموده تیم همراهان دوسرشمار با این بضاعت بازیکنانش همین که تیم امام زاده اسماعیل بالاده که اصلی ترین تیم روستای بالاده بوده را حذف کرده برای ما قهرمان است
من هم قهرمانی تیم بسیج شهدای بالاده منطقه دوسرشمار را به همه بالادهی های عزیز که برای اولین بار شاهد قهرمانی تیم خود بودند را تبریک عرض می کنم
……………………………………..
سادوا: جناب آقای نظری. من هم تیم شما را قهرمان می دانم که با اخلاق و منش بازی کردند. از ابراز محبت شما در تبریک برای اولین قهرمانی تیم بالاده !! سپاسگزارم. لازم است این نکته را یادآوری کنم که فوتبال در بالاده ریشه ای ۵۰ ساله دارد و این قهرمانی هم نه برای اولین بار و نه برای آخرین بار است که بدست می آید. تاریخ فوتبال بالاده پر است از پیروزی هایی بزرگتر از این حتی در سطح لیگ دسته یک استان مازندران.

آقای آزموده تا جایی که من می دانم آقای اسماعیل توبه سرپرست تیم امام زاده اسماعیل روستای بالاده بودند. می خواستم بدانم سرپرست تیم بسیج شهدای بالاده در حین بازیها چه کسی بودند؟
………………………………….
سلام: اشتباه از سادوا بوده که آقای توبه را سرپرست تیم بسیج شهدا معرفی کرده بود و این اشتباه اصلاح شده است و سپاس از یادآوری شما. سرپرست تیم بسیج شهدای بالاده جناب آقای سیدرسول هاشمی بودند.

سلام آقای آزموده. از جواب محترمانه تون به یادداشت های …. آقای نظری ممنونم. شاید بهتر بود اصلاً به این حرف ها و طعنه های او جوابی نمی دادین. شنیدم که اونا در روز فینال هر کاری کردن تا تیم بالاده قهرمان نشه و حتی قبل از اونم پای دو تا از جوونای بالادهی را درب و داغون کردند. حالا هم کورکوری می خوانند. توی عکس هم معلومه که داور در دقیقه یک بازی کارت زرد به بالاده می ده. می خوام بگم آقای نظری که همه از جمله دایی ام می گه که شما داماد بالاده هستین و باید به شما احترام گذاشت، ولی اینو بدونین که اگه کسی از جایی زن میگیره باید به مردم و فرهنگ اونجا هم احترام بذاره. اینو برای زندگی شخصی خودتون می گم. حالا سرپرست تیم بالاده هر کی بوده ما قهرمان شدیم. این پیروزی رو به همه دوستان بالادهی و فوتبال بالاده تبریک می گم

سید عیسی موسوی تیله بنی گفت

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما آقای آزموده عزیز٫ بسیار عالی بود. ممنونم از این همه حسن سلیقه جنابعالی. این را جدی می گویم که هیچ زبانی قادر به تشکر از شما در باره این مسائل نیست واقعا زیبا بود. از این مراسم بازیها گرفته تا مراسم باشکوه یادواره شهدا و همایش چنار. امیدوارم همیشه زنده و پاینده باشید.
…………………………………………
سلام جناب آقای موسوی عزیز٫ از ابراز محبت شما نسبت به بنده سپاسگزارم. برگزاری خوب این مراسم ( مسابقه فوتسال، یادواره شهدا و همایش چنار ) حاصل زحمت و تلاش همولایتی های عزیز ما در روستای قلعه می باشد. خدایشان یار باد.

عکسها را دیدم. واقعا زیبا و به یاد ماندنی بود. مخصوصا صحنه در دست گرفتن جام توسط مادران عزیز

با عرض سلام و خسته نباشید….
تکلیف کاپ اخلاق چی شد؟………………

دبیرستان امین شهرستان نکا گفت

از طرف دبیرستان امین این برد و پیروزی بزرگ را به مردم خونگرم و مهمان نواز بالاده تبریک عرض می نماییم.

گزارش کامل و خوبی بود.