آغاز بازسازی آستانه امامزاده میرافضل تیله بن + شماره حساب کمک های نقدی: به حول و قوه الهی اولین اقدام هیات امنای امامزاده میر افضل تیله بن جهت بازسازی آستانه مبارکه کلید خورده است. بهمین منظور  نمای تابلوی تصویری آستان جدید و همچنین درخواست شرکت از اهالی دوسرشمار جهت بازسازی بارگاه امامزاده در ابتدای ورودی روستای تیله بن نصب شده است . نقل از وبلاگ آفتاب تیله بن / ( سادوا: یادداشت زیر نیز چند روز قبل توسط یکی از اعضای محترم هیئت امنای امامزاده میرافضل تیله بن در بخش نظرات سایت سادوا نوشته شده بود که عیناً نقل می شود):

« با سلام و تشکر از مسئولین برگزاری مراسم یادواره شهدا و عموم شرکت کنندگان در این مراسم نورانی، به اطلاع اهالی محترم منطقه و خیرین محترم می رساند از آنجائی که فصل بازسازی بقعه مبارکه امامزاده میرافضل در این دوره نورانی در حال رقم خوردن است و تا امروز نیز به لطف خدا حصار توری و درختکاری اطراف آن به پایان رسیده و هم اکنون آماده پیاده نمودن نقشه توسعه آن می باشیم از عموم عزیزان درخواست می شود کمک های نقدی خود را به حساب امامزاده میرافضل به شماره حساب سیبا « ۰۱۰۷۵۲۸۳۶۸۰۰۶ » نزد بانک ملی واریز و فیش واریزی را به یکی از اعضای هیئت امنای امامزاده میرافضل و یا در تیله بن به آقای سیدهمایون موسوی و در بالاده به آقای منصور علی نژاد تحویل نمایند. ضمناً از مسئولین محترم سایت سادوا بخصوص جناب آقای آزموده عزیز نیز انتظار می رود در این زمینه اطلاع رسانی لازم را بعمل آورند. با تشکر هیئت امنای امامزاده میرافضل تیله بن. »

تابلوی بازسازی استانه امامزاده میرافضل تیله بن

نمای عصرگاهی از بارگاه امامزاده میرافضل تیله بن و قله شاهدژ / عکس: عین اله آزموده ۱۳۹۲/۴/۱۰

……………………………………………………..

سادوا: ما هم خوشحالیم که پس از سه سال از مراسم کلنگ زنی بازسازی امامزاده میرافضل در یادواره شهدای دوسرشمار ۱۳۸۹ در تیله بن،  اقدامات عملی در حال شکل گیری است و به اعضای محترم هیئت امناء و اهالی خوب تیله بن خسته نباشید می گوییم. سایت سادوا در انجام وظیفه برای اطلاع رسانی همیشه در کنار شما خواهد بود.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۱ تیر ۱۳۹۲