طرح مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده/ با توجه به تایید صلاحیت تمامی نامزدهای عضویت در شورای اسلامی بالاده و انصراف یک نفر، و با توجه به استقبال تعدادی از نامزدها برای معرفی شان در سایت سادوا، در نظر داریم تا دیدگاه های نامزدهای محترم را در قالب پرسش و پاسخ به آگاهی مردم شریف بالاده برسانیم. یقیناً سایت سادوا، بهتر و گسترده تر از هر رسانه دیگری می تواند در بیان دیدگاه های نامزدها و دریافت نظرات مردم عمل کند. یادآوری می شود که انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هم زمان با انتخاب یازدهمین رئیس جمهور در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اسامی نامزدها به شرح زیر می باشد:

  1. توبه، مهران – فرزند مرحوم محمدرضا. ساکن بهشهر
  2. چارده، سکینه – فرزند مرحوم مرتضی. ساکن روستای تروجن بهشهر (همسر آقای سیدمهدی ساداتی / ردیف ۱۰)
  3. دهبندی، قاسم – فرزند اصغر (معروف به کِل علی اصغر). ساکن ساری
  4. دهبندی، محمد – فرزند حاج اسکندر. ساکن محله زیروان بهشهر
  5. دهبندی، نادر – فرزند مرحوم شکرالله. ساکن محله زیروان بهشهر
  6. ساداتی، سیداسماعیل – فرزند مرحوم سیدجعفر. ساکن بالاده
  7. ساداتی، سیداصغر – فرزند مرحوم میرتراب. ساکن بالاده
  8. ساداتی، سیدخلیل – فرزند حجت الاسلام سیدیوسف ساداتی. ساکن ساری
  9. ساداتی سیدفخرالدین – فرزند حجت الاسلام سیدیوسف ساداتی. ساکن نکا
  10. ساداتی سیدمهدی – فرزند سیدحسن. ساکن روستای تروجن بهشهر (همسر خانم سکینه چارده/ ردیف ۲)
  11. هاشمی، سیدرسول – فرزند مرحوم همایون. ساکن بالاده
  12. یک نفر هم انصراف داده است.

برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها، ذکر چند نکته ضروری است:

  1. سایت سادوا بنا بر ماهیت فرهنگی و رعایت بیطرفی اش در انتخابات شورای اسلامی بالاده، از تبلیغ انتخاباتی برای نامزدها معذور است.
  2. نامزدها می توانند با پاسخ به پرسش های زیر، دیدگاه های خود را در سایت سادوا بیان کنند.
  3. شعار انتخاباتی هر نامزد در قالب پیامک و در برابر دریافت پول آن ( حداکثر ۴ بار ارسال و هر بار ۲ پیامک متصل به هم) برای ۴۰۰ نفر بالادهی از طریق سامانه سادوا ارسال می شود.
  4. هر نامزد برای معرفی خود علاوه بر ارسال یک قطعه عکس پرسنلی، می تواند دو قطعه عکس مختلف و کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی را نیز ارسال کند. ارسال فایل یک قطعه عکس پرسنلی، کپی شناسنامه و کارت ملی الزامی می باشد. (عکسها با DPI 300  اسکن شوند).
  5. هر نامزد می تواند « شعار تبلیغاتی » خود را برای ارسال پیامک نیز ارسال کند.
  6. الویت انتشار دیدگاه ها با نامزدی است که پاسخ پرسش ها را سریعتر ارسال کند.
  7. برای ارسال عکسها نیاز به ایمیل دارید و چنانچه ایمیل ندارید از مسئولان کافی نت ها بخواهید تا عکسها را اسکن و با ایمیل خودشان برای ما ارسال کنند. ایمیل سایت سادوا: sadva86@gmail.com  و  ایمیل مدیر سایت info@azmoude.ir لطفاً عکسها را به هر دو ایمیل ارسال کنید.

از نامزدهای محترم عضویت در شورای اسلامی بالاده درخواست می شود نسبت به پاسخ پرسش های زیر (به ترتیب شماره) اقدام نمایند تا این پاسخ ها به عنوان دیدگاه های انتخاباتی آنها منتشر گردد. از ویژگی این مصاحبه آن است که هر نامزد می تواند آن را تکثیر کرده و به مردم بالاده ارائه دهد.

سایت سادوا برای جلوگیری از جهت گیری ذهنی خوانندگان گرامی و هم چنین دریافت همه دیدگاه ها از ارائه نام مشکلات و الویت های عمرانی روستای بالاده خودداری می کند.

سوالات سایت سادوا از نامزدهای عضویت در شورای اسلامی بالاده:

هر یک از نامزدها می توانند در قسمت ” نظر “  در پایین همین صفحه به سوالات جواب بدهند.

معرفی نامزد: نام و نام خانوادگی ……………………………. نام پدر …………………… نام پدربزرگ پدری ………………………. نام و نام حانوادگی مادر ………………………. نام پدربزرگ مادری (اگر بالادهی هستند) ………………………… تاریخ تولد ………….. محل سکونت ………………………….. میزان تحصیلات …………………… رشته تحصیلی  ………………………….. شغل و محل آن ………………………………………………. شماره تلفن برای تماس مردم بالاده با شما ………………………………..

  1. چه عوامل و انگیزه هایی باعث شد تا شما بعنوان یک بالادهی احساس مسئولیت کرده و برای عضویت در شورای اسلامی روستا ثبت نام کنید؟
  2. چه ویژگی های مثبتی برای عضویت در شورای اسلامی بالاده دارید؟
  3. لطفاً سابقه مدیریتی خود در سازمان ها و نهادهای دیگر را بیان کنید.
  4. (فقط نامزد « خانم» پاسخ دهد) با توجه به اینکه شما اولین خانمی هستید که در برای عضویت در شورای اسلامی بالاده ثبت نام کرده، خود را برای این پست چگونه ارزیابی می کنید؟
  5. به نظر شما بهترین ترکیب اعضای شورای جدید بالاده برای کارایی بهتر کدامیک از گزینه های زیر است؟ الف. هر سه عضو بومی بالاده (ساکن دائمی) باشند  ب. هر سه نفر غیر بومی باشند   پ. ترکیبی از بومی و مهاجر.    
  6. مهم ترین مشکل و یا مشکلات امروز بالاده را چه می دانید؟ (لطفاً مشکلات را به ترتیب الف، ب، پ …. بیان کنید که در ادامه نیز نیازمند پاسخ است).
  7. آیا شورای اسلامی در دوره چهار ساله مسئولیتش قادر به حل مشکلات بالاده که برشمرده اید، خواهد بود؟ چگونه؟
  8. به نظر شما چه راه حل هایی برای این مشکلات وجود دارد؟ (لطفاً برای هر مشکل به صورت جداگانه بیان کنید.)
  9. با توجه به پرسش شماره ۶، الویت با حل کدام یک از مشکلات بالاده می باشد؟
  10.  (فقط نامزدهای غیر بومی پاسخ بدهند) با توجه به اینکه شما در مکانی غیر از بالاده ساکن هستید چگونه می توانید در انجام وظایف تان در بالاده بپردازید؟
  11. (فقط نامزدهای غیر بومی پاسخ بدهند) در صورتیکه نیاز به حضور فوری شما در بالاده باشد چگونه و طی چند ساعت خود را به بالاده می رسانید؟
  12. آیا به این اصل معتقد هستید که وظایف شورا یک وظیفه گروهی بوده و باید تقسیم وظیفه برای انجام امور صورت گیرد؟ لطفاً توضیح دهید.
  13. نحوه همکاری و تعامل شما با دو عضو دیگر شورا چگونه خواهد بود؟
  14. با توجه به اینکه شورای جدید طی فرایندی قانونی برگزیده می شود سایت سادوا به عنوان تنها پایگاه اطلاع رسانی بالاده، بنا دارد هر ساله گزارش عملکرد و بیان نقاط ضعف و قدرت شورا را با مردم در میان بگذارد. نظرتان در این باره چیست؟
  15.  مردم چگونه می توانند به شورای اسلامی بالاده کمک مشورتی و فکری در رابطه با انجام بهینه امور بالاده نمایند؟
  16. دیدگاه شما در استفاده از تجربیات اعضای شورای قبلی بالاده چیست؟
  17. دیدگاه شما در استفاده از مشورت های مدیران، نخبگان، بزرگان، انجمن فرهنگی سادوا، ستاد یادواره شهدا، پایگاه بسیج و سایر متخصصان بالادهی چیست؟
  18. جایگاه بانوان بالادهی (به ویژه نسل تحصیلکرده و  دانشگاهی که بسیار علاقمند به پیشرفت و آبادانی بالاده هستند)، برای همیاری با شورای اسلامی را چگونه ارزیابی می کنید؟
  19. دیدگاه شما برای مشارکت جوانان در امور بالاده و همیاری با شورای اسلامی چیست؟
  20. چنانچه بخواهید برای بالاده « دهیار» انتخاب کنید، دهیار باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟
  21. چقدر خود را ملزم به پیگیری امور مردم در روستای بالاده و ادارات کیاسر و ساری می دانید؟
  22. واکنش شما در مقابل انتقادات دیگران (که همیشه هم وجود دارد) چگونه خواهد بود؟
  23. آیا به مردم اطمینان می دهید که در انتخاب شما، یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کرده اند و امیدوار به بهبود شرایط عمومی بالاده باشند؟
  24. چنانچه حرفی با مردم دارید را بیان کنید. (حداکثر در ۱۰ سطر).

لطفاً پاسخ ها را به ترتیب شماره سوال در قسمت ” نظر “  در پایین همین صفحه بنویسید.

برای شما و سایر نامزدهای عضویت در شورای اسلامی که احساس وظیفه کرده اید آرزوی موفقیت داریم و این اطمینان را به اعضای منتخب شورای اسلامی بالاده می دهیم که انجمن فرهنگی سادوای بالاده برای پیشرفت بالاده در کنار شورا خواهد بود و سایت سادوا را محلی برای دریافت نظرات اهالی بالاده و انتقال آن به اعضای شورا بدانید.

…………………………………………………………………………………………………….

از خوانندگان گرامی سایت سادوا درخواست می شود دیدگاه های خود را در باره شورای اسلامی و دیدگاه های نامزدها بیان کنند. با سپاس٫

با احترام/ عین اله آزموده مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳ خرداد ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
سهیلا چهارده بالادهی گفت

با عرض سلام خدمت مردم محترم بالاده . بالاده یکی از روستاهای بالقوه برای پیشرفت و آبادانی و جذب توریست با توجه به دوری از شهرهای اطراف است ، اما همه ما میدانیم که طی این سالها تلاش بسیار اندکی برای آبادانی و پیشرفتش انجام شده، بنابراین انتخاب شوراها گام اول برای شروع می باشد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که نباید انتظارات فوق العاده از شوراهای انتخاب شده داشت و همچنین شوراهای محترم نباید ایده ها و شعارهایشان بسیار غیر واقع باشد.

با سلام و خسته نباشید
از تمام هم ولایتیهای عزیز درخواست میکنم که در این انتخابات در روستای بالاده شرکت کنند و به اصلح ترین فرد که برای عمران و آبادی محل تلاش میکند رای دهند.حضور هرچه بیشتر در انتخابات بالاده سبب آبادی بیشتر محل خواهد شد.
باتشکر

فارغ از هر زنده باد و مرده باد … سر به راه میهن باید نهاد …