آغاز به کار خبرگزاری چهاردانگه نیوز 

درست یک سال قبل ضرورت داشتن خبرگزاری مستقل برای منطقه چهاردانگه ساری را در سایت سادوا تحت عنوان مقاله ای با نام « چهاردانگه ساری و جای خالی خبرگزاری مستقل » یادآور شدیم و خوشبختانه اکنون این خبرگزاری با نام « چهاردانگه نیوز » و با نشانی اینترنتی http://4dangehnews.com راه اندازی شده و بسیار خرسندیم که منطقه محروم چهاردانگه نیز پس از این، اخبار و اطلاعاتش در دسترس همولایتی های گرامی و مسئولان استانی و مملکتی و دیگر خبرگزاری های کشور قرار می گیرد.

سایت « چهاردانگه نیوز » که در « ستاد ساماندهی » نیز ثبت شده، چند روزی است به صورت آزمایشی کار خود را شروع کرده و جای بسی خوشوقتی دارد که سایت های منطقه دوسرشمار بخش چهاردانگه ( سایت سادوا ، چهل چنته، پیر اسیوی پایین ده ) از اولین پایگاه های اینترنتی چهاردانگه بودند که از سال گذشته اعلام آمادگی در دایر کردن این سایت کردند .

هم اکنون نیز مطالبی از سایت های منطقه دوسرشمار در این پایگاه مورد استفاده قرار گرفته و امیداریم که به زودی و با آغاز به کار رسمی این سایت بتوانیم نسبت به معرفی بخش چهاردانگه ساری تلاش کنیم و مشکلات فراوان این بخش را برای رسیدگی مسئولان منتشر کنیم.

جا دارد از دوست گرامی ام جناب آقای سید محمد علی قادری ارایی که در دایر کردن سایت چهاردانگه نیوز و دریافت مجوز و ثبت آن بسیار تلاش کرده و با جدیت تمام پیگیر امور سایت هستند، و هم چنین از جناب آقای علی نظری و آقای احمد نظری ( پایین دهی ) که همکاری بسیار خوبی با سایت چهاردانگه نیوز دارند سپاسگزاری کنم.

ضمنا لینک خبرگزاری « چهاردانگه نیوز » در بخش « لینک دوستان » سایت سادوا ( ستون سمت راست ) قرار داده شده است تا کاربران گرامی سایت سادوا پس از این و از فضای این سادوا نیز بتوانند به سایت چهاردانگه نیوز دسترسی داشته باشند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۵ مهر ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

آقای آزموده سلام
جهت اطلاع عرض کنم خدمتتان
علاوه بر شما و برادران نظری که از اعضای چهاردانگه نیوز هستند
روستاهای
اروست
الندان
اتنی
واوسر
ایول
لنگر
فولادمحله
قلعه سر
نیزهمکاری دارند

سلام.

خبر خوشحال کننده ای بود. امیدوارم این وبسایت بتواند انتظارات را براورده کند.