مشکل ضعف ولتاژ برق بالاده برطرف شد/ نقل از پایگاه خبری چهاردانگه ساری/ با نصب یک دستگاه ترانس ۵۰ آمپر در بالاده، مشکل ضعف ولتاژ برق این روستا برطرف شد. آقای میرزاجانی مدیر اداره برق چهاردانگه در گفت و گوی تلفنی با آقای عین اله آزموده (پایگاه خبری چهاردانگه ساری) با بیان این خبر افزود: پس از انتقال مشکل برق از سوی شورای اسلامی روستای بالاده به این اداره و با بررسی های فنی و کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که از نظر فنی یک ترانس ۱۰۰ آمپر برای ۴۵۰ خانوار به خصوص در آخر هفته ها که پیک مصرف می باشد، جوابگو نبوده و نیاز به افزودن یک ترانس کمکی دیگر می باشد. لذا با مساعدت و پیگیری آقایان مهندس طالبیان مدیر محترم برق جنوب شهرستان ساری و مهندس جعفری مدیر محترم توزیع برق استان مازندران، یک ترانس ۵۰ آمپری برای نصب در بالاده تهیه گردید و پس از ساخت سکو و آماده نمودن امکانات و وسایل فنی، این ترانس عصر امروز (۱۰ شهریور ۱۳۹۳) در نزدیکی گلزار بالاده نصب شد.

مدیر اداره برق چهاردانگه در ادامه افزود: با نصب این ترانس مشکل برق بالاده برطرف شده و در صورت اضافه شدن تعداد مشترکین بیشتر نیز جوابگو خواهد بود.

وی هم چنین افزود: در آینده بر روی این سکو امکان نصب ترانس ۱۰۰ و ۲۰۰ آمپر نیز وجود دارد و به زودی با تهیه ۱۰۰ کیلو سیم، سیستم کابل کشی بالاده از دو رشته به سه یا چهار رشته ارتقاء داده می شود.

Baladeh-Shab-5

عکس: آقای کمیل قاسم پور (سایت سادوا)

…………………………………………………………………………………………

مدیریت سایت سادوای بالاده به نیابت از مردم این روستا، مراتب سپاس صمیمانه خود را از اعضای محترم شورای اسلامی بالاده بخاطر انتقال مشکل برق روستا به مسئولان چهاردانگه، جناب آقایان میرزاجانی مدیر محترم اداره برق چهاردانگه، مهندس طالبیان مدیر محترم برق جنوب شهرستان ساری و مهندس جعفری مدیر محترم توزیع برق استان مازندران بخاطر پیگیری و برطرف کردن مشکل برق، و هم چنین از آقای اسماعیل توبه بخاطر پیگیری خبری و خبررسانی اعلام می داریم.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۰ شهریور ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
اسماعیل توبه بالادهی گفت

مهندس عزیز و بسیجی جناب آقای میرزاجانی دست مریزاد
خداوند به حضرتعالی و همکارن خدوم و زحمتکش اداره برق خسته نباشید میگم و بنده از نزدیک در جریان این پروژه بودم که چقدر پیگیر حل مشکل برق روستامون بودید و چندین بار مسئولین برق شهرستان ساری و استان را به روستا آوردید. دسستمریزاد.
خداوند بشما و دیگر همکارانتان پاداش اخروی عنایت کند و در همین راستا از مهندس جعفری مدیر توزیع برق استان و مهندس طالبیان مدیر برق جنوب شهرستان ساری و مهندس دهبندی عزیز کمال تشکر و قدردانی را دارم و همچنین از اعضای محترم شورااسلامی روستای بالاده که در این مدت کم، مشکلی که سی سال مردم ولایت مدار روستامون داشتند را حل کردند تشکر میکنم و انشاالله شاهد باشیم در آینده نزدیک مشکل آب این روستای دور افتاده که برای این نظام ۲۰ شهید تقدیم نمودند هر چه زودتر بر طرف گردد تا روستائیان با خیال راحت در ایام تابستان به منازل خود تشریف بیاورند.

خب این دیگه تبریک گفتن داره. امیدوارم به خیر و خوشی مورد استفاده قرار بگیره و روز به روز زندگی بهتری برای ساکنین بالاده فراهم بشه که حق این مردم دوست داشتنی بیشتر از اینهاست.

اشنای از دیار بالاده گفت

بهزادخان بنظرت بعد سی سال بیاییم بالاده بخاطر افت ولتاژ برق قطع میشد، تبریک به اعضای شورا نداره برای شما نه چون شما اون سر دنیا هستید این چیزها نمی بینید ما که ایام تابستون برای تفریح میرم بالاده وقتی برق هم قطع بشه دیگه کله میشه دیگ بخار و زمین و زمان….اصلا ولش شما بازم ولش.

سیداسماعیل ساداتی گفت

سلام.
از اعضای شورای اسلامی بالاده بخاطر پیگیریهاشون ممنونم.
نحوه گفتار (آشنایی از دیار بالاده ) هم خیلی جالب و زیبا بود.
امیدوارم جوانان بالاده همیشه سرفراز و پایدار باشند.