گزارش موفقیت های علمی استاد سیداکبر ساداتی بالادهی در سال ۱۳۹۱ / آقای سیداکبر ساداتی فرزند مرحوم حاج سیدحسین و متولد ۱۳۳۹ یکی از نخبگان علمی و ورزشی روستای بالاده هستند که سال هاست باعث افتخار اهالی بالاده می باشند و همواره در رشته های علمی مربوط به زمینه های کاری خود دارای موفقیت هایی بوده و هستند. این موفقیت ها از آغاز سال ۱۳۹۱ تاکنون در  زمینه های زیر نصیب ایشان و جامعه فرهنگی و علمی بالاده شده است:

۱ . منتخب برترین مقاله پژوهشی در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی .

۲ . منتخب برترین مقاله پژوهشی تحت عنوان « چشم انداز صیانت اجتماعی ایثارگران در ایران ۱۴۰۴ (در بُعد معنوی) ».

۳ . منتخب ناشر نمونه سال ۱۳۹۱ استان مازندران .

۴ . به چاپ رساندن بیست و یکمین و بیست و دومین کتاب های خود تحت عناوین « هم افزایی (تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی)»  و « مرکبات (کاشت، داشت و تولید میوه به روش ارگانیک)».

۵ . عضو پیوسته انجمن علمی مطالعات جهان اسلام وابسته به پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری .

۶ . عضو مرکز نخبگان و سرآمدان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور.

لوح تقدیر ناشر نمونه استان مازندران در سال ۱۳۹۱



جناب آقای ساداتی علاوه بر فعالیت در برنامه های علمی، در زمینه ورزش نیز سرآمد بوده اند و هم اینک از علاقمندان فعالیت های کوهنوردی در بالاده می باشند. استاد ساداتی در ساری ساکن هستند.


استاد ساداتی (نفر سوم از چپ) در بین کوهنوردان بالادهی در ارتفاعات چهارنو / ۱۴/۳/۱۳۹۰

انجمن فرهنگی سادوای بالاده ضمن تبریک این موفقیت های علمی به اهالی بالاده و هم چنین به جناب استاد ساداتی و خانواده گرامی شان،  برایشان آرزوی موفقیت های روز افزون در علم و زندگی را از خداوند بزرگ خواستار بوده و از اینکه بالاده چنین فرزندانی در دامن خود پرورش داده است به خود می بالیم.

………………………………………………………………………………

مطالب مرتبط:

نخبگان بالاده: معرفی سیداکبر ساداتی بالادهی /  محقق و استاد دانشگاه / ناشر کتاب های علمی – آموزشی و دانشگاهی

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۸ آذر ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

به استاد سیداکبر ساداتی بالادهی برای این موفقیت های بزرگ تبریک گفته و به خاطر داشتن چنین نخبگان علمی و ورزشی در منطقه ی دوسرشمار به خود می بالم.
برای استاد ساداتی آرزوی کسب موفقیت های بیشتر و روز افزون دارم و همچنین برایشان طول عمر با عزت آرزو می کنم تا همچنان در راه کسب موفقیت های بیشتر علمی و ورزشی بکوشند و در این راه سرافراز و سربلند باشند.

درود بر همه نخبگان منطقه
این موفقیت های بزرگ را به استاد سید علی اکبر ساداتی بالادهی و خانواده محترمشان تبریک می گوییم

سید مصطفی ساداتی بالادهی گفت

با سلام خدمت آقای آزموده
دست یابی جناب آقای سیداکبر ساداتی بالادهی به این موفقیت های بزرگ را به ایشان و خانواده ی محترمشان تبریک عرض میکنم و امیدوارم ایشان در تمام مراحل زندگی و کار موفق و مؤید باشند.

با سلام و درود به استاد بزرگوار ساداتی
خرسندیم از پیشرفت های مستمر جنابعالی و دیگر فرهیختگان دوسرشمار. برایتان بهترین ها را آرزومندیم .

باعرض سلام خدمت آقای آزموده عزیز
این موفقیت بزرگی علمی را به جناب آقای ساداتی و بالادهی های گرامی تبریک میگویم
به امید پیشرفت های بیشتر در این خطه
راستی آقای آزموده یادمه چن وقت یه مطلبی رو که مطمئنم نوشته شما بود رو خوندم که فکر کنم در رابطه با دعوای بین ۲ شاه در اطراف شاهدژ بود خیلی دوست دارم اون داستان قشنگو دوباره بخونم!!!!!!
از کجا باید اون متن رو پیدا کنم؟؟؟؟؟؟
………………………………………
سادوا: با سلام خدمت آقا جواد. احتمالاً متن مورد نظر شما مربوط به اسطوره شناسی قله شاهدژ هست که قبلاً در لینک های زیر در وبلاگ و سایت سادوا بارگذاری شده است.

شاهدژ، نگین پرتلالو البرز/ ساری / مازندران/ نوشته: عین اله آزموده چهارده

دژی بود در پشت کوه سفید / در باره اسطوره شناسی شاهدژ . مرحوم ابراهیم آتنی مفرد

در باره «استوره شناسی» بالاده / نامه ای از آقای علیرضا زیاری

با سلام
خداوند منان رو شکر که بالاده به روزی رسید که فرزند این خطه این چنین می درخشد آفرین، آفرین بر تو ای استاد بزرگ.
غبطه می خورم که بالاده در بین مناطق روستایی ساری، زبانزد خاص و عام هست.
فرزندان غیور این مرز و بوم :
استاد موفق سیدعلی اکبر ساداتی (حاج سیدحسین)، دکتر سیدحسین ساداتی ( حاج میرشعبان)، دکتر سیدحسین ساداتی (سیدمهدی)، دکتر شهاب و شعیب دهبندی (صفر)، دکتر بهنام و بهداد دهبندی (یوسف)، دکتر عبداله دهبندی (ارسلان) و … عزیزانی که از قلم افتاده اند.
ای بالاده،
ای شاهدژ،
ای کوه استوار ای پای در بند
همیشه سرفراز نگه دار ما را.
……………………………….
سادوا: سپاس که نام این عزیزان را برشمردی.
ما هم نام دکتر یحیی کاردگر (فرزند مرحوم مرتضی)استاد زبان و ادبیات فارسی و عضو هیئت علمی دانشگاه قم و آقای رضا دهبندی دانشجوی دوره دکتری ( فرزند کریم) را به این افتخارات اضافه می کنیم.

با سلام خدمت مدیر موفق سادوا جناب آقای آزموده
بابت راهنمایی تون سپاسگزارم
نوشته تون عالی بود ممنونم
گفتار مرحوم آتنی مفرد هم بسیار زیبا بود روحش شاد و یادش گرامی باد

علاقه مندان به کوه شاه دژ گفت

با نام خداوند هستی بخش
از اینکه خلاصه ای از فعالیت های چنین شخصیت علمی را به اطلاع عموم می رسانید بنده به عنوان یک ایرانی افتخار می کنم . می توانم بگویم که ما جهان سومی نیستیم بلکه ما را عقب نگه داشته اند. موفق و پیروز باشید.

ضمن تبریک به ایشان در این زمینه ها که موجب افتخار اهالی می باشد. از مدیریت وب سایت سادوا تقاضا می شود به جز بالاده به بقیه مناطق مثل پایین ده – قلعه – تیله بن و میرافضل هم یه سری بزنن و شخصیت های آنجا را معرفی کنند که نه تنها باعث افتخار این مناطقند بلکه باعث افتخار استان و کشور می باشند.
………………………………………………….
سادوا: جناب ساداتی عزیز سلام. یقیناً همان گونه که فرمودید نخبگان سایر روستاهای منطقه دوسرشمار باعث افتخار همه ما هستند. تا جایی که بتوانیم این کار را انجام خواهیم داد. به عنوان مثال در بخش قبولی های کنکور دانشگاه ها در هر سال به معرفی همه عزیزان قبول شده این روستاها می پردازیم.
سایت سادوا که پایگاه اطلاع رسانی انجمن فرهنگی سادوای بالاده می باشد در حال حاضر بیشتر به نشر اطلاعات و اخبار روستای بالاده می پردازد ولی بعضی از موضوعات مهم و مشترک منطقه دوسرشمار را هم تحت پوشش خبری خود قرار می دهد. مثل یادواره شهدا، بیان و پیگیری مشکلات مردم، محیط زیست و …
با توجه به اینکه اکنون تمامی روستاهای منطقه دوسرشمار دارای سایت و یا وبلاگ هستند انتظار داریم که آنها هم دست بکار شوند و تا ما نیز با توجه به رویه همیشگی مان، اخبار مهم آنها را تحت پوشش قرار دهیم. متاسفانه دوستان مجازی نویس در بعضی از این روستاها چندان فعال و بروز نیستند. هر چند گاهی به آنها یادآوری کردیم و اعلام همکاری نیز نموده ایم.

با تشکر

باآرزوی موفقیت برای تمامی بالادهی ها. ولی خواهشاً به هر که خواستیم مدرک دکترای افتخاری ندهیم. دو نفر از کسانی که آقای ناشناس از انها به عنوان دکتر یاد کردند در حد کارشناسی و ارشد دارای مدرک می باشند. مدرک گرایی در سایت سادوا هم رخنه کرده!
……………………………………………..
سادوا: نظر خوانندگان است و شاید هم اشتباه در آن باشد. چون ما همه بالادهی ها و مدارج تحصیلی شان را نمی شناسیم پس اگر شما مستنداتی دال بر نداشتن مدرک دکتری بعضی از افراد دارید برای ما بفرستید تا اشتباه را اصلاح کنیم. اما مدرک گرایی در سایت سادوا رخنه نکرده است!

با سلام جناب آقای آزموده. نمی دونم چرا هم محلی ها نمی خواهند باور کنند اگر خانم مریم اسم خاص رو نام ببرند از چند نفر بالا، بنده همه سوابق تحصیلی رو بانضمام سمت آنها در ایران خواهم نوشت تا شاید بیشتر افتخار کنید.با تشکر
………………………………………………
سادوا: با سلام. متاسفانه بعضی از خوانندگان با نام های جعلی به دنبال این هستند که ببینند فلانی مدرکش چیست و یا چرا عکس فلانی را در سایت قرار دادید و کی چی گفت و کی چکار کرد و … الی آخر. سایت سادوا دنبال این جور امور نیست که بعضی ها هستند.
اگر این روش های ناپسند ادامه پیدا کند یقیناً بالاده و فرهنگ و مردم آن هستند که آسیب می بینند. سایت سادوا جای گروکشی های این و آن نیست و باید در تایید یادداشت های آن تجدید نظر کنیم و هر یادداشتی شایسته تایید نیست. امروزه هر روستا به دنبال دو نفر تحصیل کرده و آدم معروف می گردد تا وجهه ای برای خود کسب کند آن وقت بعضی ها، داشته ها و افتخارات فراوان بالاده را قبول ندارند. به نظرم این افراد بالادهی نبوده و برایشان اهمیتی ندارد که بالاده دارای چه هویت فرهنگی غنی بوده است.

باسلام جناب دکتر ساداتی افتخار تمام کسانی است که به نوعی ایشان را می شناسند واینجانب افتخار می کنم که به عنوان یک ورزشکار آماتور دوومیدانی در طول سال چند بارموفق به انجام تمرینات ورزشی با روش های کاملاًعلمی و به روز در کنار این استاد اخلاق می شوم و آرزوی سلامتی ایشان را دارم.