دو نمایش یاسر خاسب در راه فستیوال بزرگ برزیل  / یاسر خاسب با همراهی گروه تئاتر «بدن دیوانه» دو نمایش «گِل» و «هدیه مرموز» را در فستیوال بزرگ تئاتر برزیل اجرا می‌کند. به گزارش خبرگزاری چهاردانگه نیوز و به نقل از ایسنا، این فستیوال که یکی از مهمترین فستیوال‌های تئاتر برزیل است، اواسط آبان ماه (۷ تا ۱۸ نوامبر) در شهر سائوپولو برگزار می‌شود و « گروه تئاتر بدن دیوانه » تنها نماینده ایران در این فستیوال است. به گفته یاسر خاسب، هر دو نمایش «گِل» و «هدیه مرموز» ، چهار اجرا در این فستیوال دارند و علاوه بر اجرای این دو نمایش،« گروه تئاتر بدن دیوانه» چند کارگاه آموزشی با دیگر هنرمندان شرکت کننده در این فستیوال برپا می‌کند.

 

  دو نمایش یاسر خاسب در راه فستیوال بزرگ برزیل

 

این سفر به شکل خصوصی انجام می‌شود و مسئولان فستیوال نامبرده، بعد از تماشای نمایش‌های گروه تئاتر «بدن دیوانه» در جشنواره بهاره دانمارک که بهار امسال برگزار شده بود، این گروه را برای اجرای نمایش‌های شان در برزیل دعوت کرده بودند. به گزارش ایسنا، یاسر خاسب چندی پیش نمایش «آوای گل» را در تالار حافظ به صحنه برد که اجرای آن اواخر مهرماه به پایان رسید. او قصد دارد همین نمایش را در برزیل اجرا کند که متناسب با شرایط سالن آنجا کمی تغییر خواهد داشت. یاسر خاسب همچنین تصمیم دارد در اولین فرصت نمایش جدیدش «آکواریوم هوا» را با تغییرات بسیاری در شیوه اجرایی و گروه بازیگران در تالار حافظ به صحنه ببرد.

……………………………………………………………………………

سادوا: برای آقا یاسر عزیز فرزند شایسته روستای بالاده ( بخش چهاردانگه ساری) آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم همگام با پیشرفت های تئاتر روز دنیا گام برداشته و به اوج قله های تعالی هنری برسند.

وب سایت یاسر خاسب (گروه تئاتر بدن دیوانه )

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۶ آبان ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
محمد بزرگ زاده گفت

آرزوی موفقیت برای یاسر عزیز و گروه بدن دیوانه

موفقیت برای یاسر عزیز را از صمیم قلب خواستاریم

با آرزوی سلامتی و موفقیت برای استادم جناب آقای یاسر خاسب عزیز٫به وجودشون افتخار می کنیم.