جوابیه شورای اسلامی واوسر به پیشنهادها و پرسش های سادوا / چند روز پیش گزارش پیگیری آسفالت جاده واوسر با عنوان « خبرهایی تازه و خوش از جاده واوسر+ چند پیشنهاد و پرسش» در سایت سادوا منتشر شد و در پایان آن چند پیشنهاد و پرسش نیز مطرح نمودیم و امروز هم از سوی جناب آقای قنبری رئیس محترم شورای اسلامی روستای میرافضل (واوسر) جوابیه ای در این زمینه در وبلاگ وزین «وطنم واوسر» منتشر گردید. ضمن سپاس فراوان از پاسخگویی شورای محترم اسلامی میرافضل به ویژه جناب آقای قنبری و هم چنین جناب آقای محمدی مدیر محترم وبلاگ «وطنم واوسر» برای پیگیری و انتشار این جوابیه، امیدواریم زحمات این عزیزان  با همکاری و همیاری همه ما دوسرشماری ها به زودی به بار نشسته و دعای خیر مردم منطقه تا ابد همراه و پشتیبان شان باشد.

نقل از وبلاگ وطنم واوسر: در پی انتشار مطلبی ار طرف سایت سادوا مبنی بر «خبرهایی تازه و خوش از جاده واوسر» و چند پیشنهاد و پرسشی که از طرف مدیر محترم سایت سادوا جناب آقای آزموده مطرح گردیده بود. متنی از طرف جناب آقای قنبری رئیس محترم شورای اسلامی روستای میرافضل ( واوسر) برای ما ارسال شد. لازم به ذکر است که پاسخ به جزئیات پرسشها در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

ممنونم از همسایه ها و پیشکسوتان محترم بخش چهاردانگه و با تشکر از حسن نیت شما مردمان شریف از روستاهای همجوار تیله بن، بالاده، پایین ده، قلعه، سواسره، آغوزگاله و سایر روستاها.

همانطور که مستحضرید، آب، جاده و پل جزء صالحات و باقیات خواهد بود و از این جاده با طبیعت خدادادی و چشم اندازهای زیبا از جمله جنگل، کوه، دره، دشت، آبشارها و چشمه های زیبا لذت خواهید برد، لذا (برای آسفالت جاده واوسر) حرکتی از طرف شورای میرافضل (واوسر) و واوسرنو از طریق معاونت محترم انجمن خیرین وزارت راه و شهرسازی انجام شد که از طرف اداره راه استان های سمنان و مازندران و با مشارکت مردمی در دست اجرا می باشد و ادامه آن از میرافضل واوسر به تیله بن دره که طول مسیر با صخره سنگی و … روبروست، در حال نقشه برداری و در دست پیگیری می باشد. انشا الله روستاهایی آباد و آبادتر خواهیم داشت.

ضمنا شماره حساب ۴۷۲۶۶۳۸۷۳۱ بانک ملت بنام نمایندگی شورای اسلامی روستای میرافضل (واوسر) برای کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

……………………………………………………………..

سادوا: برای اکسب اطلاعات بیشتر جهت همیاری و همکاری: تلفن تماس ۰۹۱۱۳۵۵۶۷۳۰ جناب آقای حاج عین اله قنبری


authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۴ فروردین ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام
از همه کسانی که در آبادی این مرز و بوم تلاش میکنن متشکریم

سلام متشکرم از شما و نمایندگان واوسر که پی گیر خبرهای خوش جاده ایی می باشند . از پیشنهاد های جنابعالی و نظرات دیگر دوستان در مورد منطقه باید استفاده شود چونکه تمام روستاهای منطقه در موارد زیر مشترک المنافع یا متضرر هستند.
۱- راه ارتباطی اصلی به سمت شرق و غرب و راه های بین المزارع
۲- برق و تلفن و شاید هم آب اشامیدنی
۳- وسایل حمل و نقل عمومی
۴- بهداشت محیط زیست
۵- مزارع و کشاورزی
و ….
باید در موارد کلی و عمومی اتفاق نظر و همت و تلاش همگان با حضور نمایندگان و شورای های اسلامی بوده باشد.

بالاده تا آغوزگله گفت

خیلی بد است اگر طرح آسفالت سازی ها جوری پیش رود که سر جاده بالاده به آغوزگله بی کلاه بماند. یعنی راه آسفالت آغوزگله از پایین دست باشد و بالاده از بالادست. اینگونه آب به آسیاب استان سمنان که در پی تصاحب دوسرشمار است ریخته میشود.

بنده از شیوه عملکرد شورای میرافضل خیلی نگرانم. گویا نشان از تزاحم و درگیری آنان با روستای تیله بن باشد که دارند منطقه را به سمت سمنان سوق میدهند. جا دارد دیگر شوراهای دوسرشمار بیدار باشند و عملکردآنها را دقیقاً رصد نمایند. چون در کارشان نوعی تک روی و …… احساس می شود. والله العالم.
…………………………………………
سادوا: خیرخواهی و زحمات شورای اسلامی میرافضل به ویژه پیگیری آسفالت جاده قابل قدردانی است. مشکل این روستا با روستای تیله بن نیز بر سر استفاده از نام «میرافضل» منسوب به امامزاده میرافضل تیله بن می باشد که آن هم از مجاری قانونی توسط تیله بنی ها و با گفت و گو و مشورت در حال انجام است. یقیناً بخشدار محترم چهاردانگه و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای دوسرشمار نیز باید از پیگیری آسفالت توسط شورای اسلامی میرافضل در جریان باشند. نگرانی شما نیز نیازمند زمان است تا ببینید که انشاالله چنین نیست. استان سمنان به مشکلات مردم شهمیرزاد و فولادمحله و … رسیدگی کند خیلی هنر کرده است و قبلاً نیز در سایت چهاردانگه نیوز چند مطلب در طمع و چشمداشت سمنان به روستاهای مرزی مازندران نوشته ام و مطمئن باشید پس از این، وجبی از خاک مازندران به سمنان واگذار نخواهد شد.

امیدواریم چنین شود تا همه از منافع این طرح بهره ببرند