بهسازی جاده واوسر – بالاده تا آغوزگاله / با تلاش بخشدار محترم چهاردانگه جناب آقای مهنس امینی و بر اساس قولی که هفته گذشته در بالاده داده بودند (لینک خبر) ، جاده شرقی منطقه دوسرشمار (روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل و واوسرنو در بخش چهاردانگه ساری) از روستای میرافضل تا بالاده در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۸ و ۹ خرداد ۱۳۹۱ توسط یک دستگاه گریدر بهسازی شد. این گردیدر هم چنین جاده داخل روستای تیله بن را تیغه انداخته و صاف کرده و سپس به روستای بالاده رفته و جاده کمربندی کَشِه بالاده را هم صاف کرده ولی بخاطر وجود سنگ های تیز این جاده،  لاستیکش پنچر شد که با تلاش اعضای شورای اسلامی بالاده، این مشکل حل گردیده و گریدر به جاده گت دره رفته و تا عصر امروز (لحظه مخابره خبر) به منطقه تروک در جاده بالاده به آغوزگاله رسیده و فردا نیز تا روستای آغوزگاله را بهسازی و صاف خواهد کرد.

جا دارد از بخشدار محترم و زحمتکش چهاردانگه بخاطر سرعت بخشیدن به بهسازی جاده و تامین گریدر، اعضای شورای اسلامی بالاده آقایان حسن اسماعیلی و محمد آتنی مفرد که مسئولیت اسکان و پذیرایی از راننده گریدر را بر عهده گرفتند و همه دوستان گرامی از منطقه دوسرشمار که به هر نحوی برای این جاده زحمت کشیده اند صمیمانه سپاسگزاری نماییم.

لازم به ذکر است که جاده واوسر از دوراهی فولادمحله تا بالاده به طول ۱۴ کیلومتر که حدود ۲۴۰۰ متر آن شن ریزی شده، خاکی بوده و با اندکی باران، شدیداً لغزنده و گل آلود شده و رفت و آمد در آن امکان پذیر نمی باشد و امیدواریم با تلاش جناب بخشدار چهاردانگه هر چه زودتر این جاده شن ریزی و بهسازی شود.

تصاویر زیر مربوط به ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ در جاده واوسر تا بالاده می باشد/ عکسها: عین اله آزموده

جاده اصلی در داخل روستای واوسرنو

جاده اصلی در داخل روستای میرافضل

سرازیری لغزنده جاده «بسته بند» / بین میرافضل و تیله بن که فقط برای عبور یک خودرو می باشد

گل و لای چسبیده به لاستیک خودرو در حاده «بسته بند» / بین میرافضل و تیله بن

………………………………………………………………………………..

با سپاس فراوان از آقای اسماعیل توبه که این خبر را برای سایت سادوا ارسال کرده اند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ خرداد ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام . آقا وضع جاده خیلی خراب است. با این عکس هایی که شما گذاشتید باید زنجیر چرخ بزنیم تا بتوانیم از این جاده عبور بکنیم. اگر این عکس ها را نمی دیدم فکر می کردم همیشه مثل تابستان ها خشک است.
دست شما درد نکند که همیشه بهترین عکس ها را برای ما در سایت بالاده قرار می دهید.

میشه تصور کرد در زمستان چه در اون جاده میگذره !