خانم مریم ساداتی نماینده تکواندوی مازندران در اردوی انتخابی تیم خردسالان/ رقابت بین منتخبین مقام های اول و دوم تکواندوی استان مازندران برگزار شد و خانم سیده مریم ساداتی به مقام قهرمانی رسید. این مسابقه  دیروز ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ برای انتخاب نماینده استان مازندران جهت حضور در اردوی انتخابی تیم  خردسالان کشور برگزار شد. اردوی انتخابی تیم خردسالان بین منتخبین استان ها به زودی در مکانی که از سوی فدراسیون تکواندو مشخص می گردد برگزار خواهد شد و خانم ساداتی نیز در این اردو حضور خواهند یافت.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده، انتخاب خانم ساداتی به عنوان نماینده استان مازندران در اردوی  انتخابی تیم تکواندوی خردسالان کشور را تبریک گفته و موفقیت های بیشتر و راهیابی به تیم ملی و ایستادن بر سکوهای قهرمانی کشوری و جهانی را آرزو داشته و به خانواده محترم ساداتی تبریک می گویند. امیدواریم با حمایت هم جانبه معنوی و مالی از این نوجوان عزیز بالادهی زمینه موفقیت های بیشتر برایشان را فراهم آوریم. از سرکار خانم ساداتی مادر گرامی مریم خانم جهت تماس با مدیر سایت سادوا سپاسگزاریم.

لازم به ذکر است که خانم سیده مریم ساداتی فرزند آقای سیدعلی ساداتی و نوه سید آقاجان ساداتی (و نتیجه مرحوم میررحیم ساداتی) متولد سال ۱۳۸۳، کلاس چهارم ابتدایی و در شهر نکا استان مازندران ساکن هستند.  ورزش رزمی تکواندو را از کلاس اول ابتدایی آغاز کرده و پس از مدتی تمرین در باشگاه «شهید حسینی اصل» نکا و زیر نظر مربی زحمتکش خانم محمد نژاد در مسابقات نونهالان در سطح آموزشگاه های شهر نکا به مقام قهرمانی رسیدند و در ادامه فعالیت رزمی خود در بهمن ماه سال گذشته (۱۳۹۲) در سطح نوجوانان مازندران و با حضور ۸۰ تکواندوکار از تمامی شهرستان های استان به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافتند.

***

 

سایت سادوا آمادگی دارد تا نسبت به معرفی نوجوانان، جوانان و افراد موفق بالادهی اطلاع رسانی نماید. لازم به ذکر است که این گزارش در پایگاه خبری چهاردانگه نیوز هم منتشر شده است.

مطالب مربوطه …………………………………………………

معرفی خانم مریم ساداتی بالادهی قهرمان تکواندوی خردسالان

نایب قهرمانی خانم مریم ساداتی در مسابقات تکواندوی مازندران انتخابی کشور

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
سید مصطفی ساداتی گفت

آفرین مریم جان….تو افتخار مایی…..