خبر تکمیلی / آقای امینی بخشدار چهاردانگه از منطقه ی دوسرشمار بازدید کردند. آقای اسماعیل امینی بخشدار محترم چهاردانگه، روز پنجشنبه ۱۳۹۱/۲/۷ از روستاهای منطقه ی دوسرشمار (بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل، واوسرنو ) بازدید کردند. آقای امینی در جریان این بازدید پای صحبت اهالی  روستاهای منطقه نشسته و با مشکلات و کمبودهای مردم از نزدیک آشنا شده و با آنان به گفتگو پرداختند. آقای امینی در جریان برف سنگین زمستان سال ۹۰ نیز به منطقه دوسرشمار آمده بودند و کمک زیادی به مردم گرفتار شده در برف از جمله باز کردن چندین باره جاده از برف، وصل کردن برق و تلفن و … کردند. گزارش کامل و جزئیات این بازدید به همراه  تصاویر این بازدید در اولین فرصت از طریق وب سایت دوسرشمار منتشر خواهد شد.  نقل از وب سایت وزین دوسرشمار

……………………………………………………………………………………………………………..

حضور بخشدار چهاردانگه در منطقه دوسرشمار / خبر تکمیلی / روز پنج شنبه مورخه ۷/۲/۹۱ جناب آقای مهندس اسماعیل امینی بخشدار محترم چهاردانگه با حضور در منطقه دوسرشمار و روستای بالاده، مشکلات مردم را از قبیل جاده و پل ارتباطی، بهداشت و آب شرب و …  از زبان اهالی منطقه شنیدند. بخشدار چهاردانگه با شنیدن مشکلات مردم،  قول ساخت پل در دره تیله بن و نیز «گت دره»  در مسیر جاده سمت غربی روستای بالاده و قلعه را دادند و در ساعت ۲ بعدازظهر در روستای بالاده و منزل شهید سیدیحیی ساداتی حضور یافتند و در جمع اهالی منطقه، خانواده های معظم شهدا و اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده قرار گرفتند و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، آقای اسماعیل توبه ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از مشکلات روستای بالاده و منطقه دوسرشمار را رائه نمودند. در ادامه آقای اصغر بیابانی از روستای قلعه هم در مورد یادواره شهدای امسال که در این روستا برگزار می شود و نیز مشکلات منطقه صحبت هایی نمودند. همچنین آقای حاج میرعباس ساداتی پدر بزرگوار شهید سیدخلیل ساداتی مشکلات بخش کشاورزی از قبیل سوخت و کود شیمیایی و … را بیان نمودند و سایر افراد حاضر در این نشست، مشکلات خود را به عرض بخشدار رساندند.

آقای مهندس امینی پس از شنیدن مشکلات اهالی، پیرامون پیگیری آن اعلام نمودند که مشکلات منطقه را در دو جلسه استانی با مسئولان بیان نمودند. در خصوص آسفالت جاده ایلال تا بالاده، پیمانکار جدید تعهد کرده که ۸ کیلومتر از دره کاردکلا تا عبور روستای آتنی را در ۵ ماه آینده آسفالت نموده و مابقی جاده هم تا روستای بالاده ادامه پیدا کند. در خصوص تامین گازوئیل مصرفی اهالی نیز قول مساعد دادند و مقرر شد که بحث ایجاد خانه بهداشت نیز از طرف بخشداری پیگیری شود. مشکل ترانس برق منطقه (که گاهی ضعیف و برق قطع و وصل می شود) نیز در دستور کار مسئول برق کیاسر قرار گرفته و به زودی انجام خواهد گرفت. در مورد دایر کردن دهیاری در روستا با توجه به سقف پایین خانوارهای ساکن دائمی، نیز قول احداث مجتمع روستایی شامل روستاهای بالاده، قلعه، پایین ده و تیله بن داده شد. در پایان نیز بخشدار چهاردانگه قول پیگیری همه مشکلات منطقه با فرماندار ساری را دادند و در همین نشست طی تماسی با آقای سیدعباس حسینی نژاد فرماندار محترم ساری از ایشان قول مساعد گرفتند که در آینده ای نزدیک از منطقه دوسرشمار بازدید کنند.  نقل از وبلاگ تندیس شهدای بالاده (با اندکی تصرف) و با تشکر از آقای اسماعیل توبه که این گزارش را به سایت سادوا اطلاع دادند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱