خرید هدایا برای تشویق دانش آموزان دبستان بالاده / در پی انتشار مطلبی با عنوان « دلنوشته ای برای دبستان بالاده » در سایت سادوا در تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۰، یکی از اهالی منطقه دوسرشمار نیز برای تشویق و حمایت تحصیلی دانش آموزان اعلام آمادگی کرده و با هماهنگی مدیر انجمن فرهنگی سادوا و نیز آموزگار گرامی دبستان بالاده جناب آقای محمد آتنی مفرد، هدایایی تهیه و به آنان تقدیم کرد. این هدایا که ارزش آن حدود یک میلیون تومان می باشد، به دبستان شهید دستغیب بالاده فرستاده و توسط آقای آتنی مفرد به دانش آموزان به عنوان هدیه تشویق تحصیلی تحویل داده شد.

در تماس تلفنی که با این همولایتی نیکوکار داشتم ایشان اعلام کردند که مایل نیستند خبر این کار را در سایت سادوا اعلام کنیم و فقط با قصد خیر سایت سادوا در ترویج فرهنگ نیکوکاری و تشویق تحصیلی دانش آموزان  و بدون ذکر نام، به این کار رضایت دادند.

این بزرگوار از حس درونی اش برایم گفت و اینکه « اکنون احساس سبکی می کنم و برایم بسیار لذت بخش است که ببینم بچه های عزیزم در دبستان بالاده به درس خواندن خود اهمیت می دهند و این هدایای ناقابل می تواند باعث ترغیب و تشویق بیشتر آنان شود. من خود در روستا درس خواندم و شرایط این عزیزان را کاملاً درک می کنم» ایشان هم چنین بیان داشتند که « وقتی معلم دبستان در تماس تلفنی اش حالات دانش آموزان را در موقع دریافت هدایا توصیف می کرد، باعث گریه من شد. دانش آموزان این دبستان، فردای ایران را می سازند و حتماً انسان های بزرگی خواهند شد و این کمترین کاری است که برای فرزندان مان در بالاده می توانیم انجام بدهیم».

در تماس تلفنی با جناب آقای آتنی، ایشان نیز ضمن سپاس و قدردانی از زحمت این همولایتی نیکوکار اعلام داشتند که وضعیت تحصیلی دانش آموزان بالاده در حد بسیار خوبی قرار دارد و بچه ها با دریافت هدایای تشویقی بسیار شادمان شدند و دعای خیر ما نثار اموات این بزرگوار خواهد بود که دبستان بالاده و دانش آموزانش را فراموش نمی کنند.

لازم به گفتن است که دبستان شهید دستغیب بالاده هشت دانش آموز پنج پایه به اضافه یک دانش آموز استثنایی دارد که همه آنها در یک کلاس می نشینند و از روستاهای تیله بن و بالاده می باشند و اکنون تعدادی از دانش آموزان همین دبستان در دانشگاه ها تحصیل می کنند.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب سپاس قلبی خود را از این همولایتی نیکوکار اعلام داشته و برای بهروزی و تندرستی ایشان و خانواده گرامی اش که زحمت خرید این هدایا را تقبل فرموده اند، دعا کرده و آمرزش اموات شان را از درگاه خداوند بزرگ درخواست می کنیم. باشد تا این کارهای نیکو در بین ما اهالی منطقه دوسرشمار رایج تر گشته و فرزندان روستاهای دوسرشمار را فرزندان خود بدانیم و برای شادمانی و موفقیت آنان قدم برداریم. انشاء الله.

همچنین همولایتی های گرامی و عزیزانی که قصد دارند برای تشویق این دانش آموزان هدایای تحصیلی تهیه کنند لطفاً با ما تماس بگیرند.

با احترام / عین اله آزموده

مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده و سایت سادوا

تلفن ۰۹۱۲۱۳۲۰۲۲۶

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۲ دی ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

از این همولایتی عزیز بابت این کار نیک و پسندیده تشکر می کنم و قبول درگاه احدیت قرار بگیرد

ساداتی تیله بنی گفت

از این نیکوکار با معرفت و آن معلم زحمت کش کمال تشکر را دارم و از خداوند پاداشش را خواهند گرفت.
دانی که چرا خدا به تو داده دو دست؟
من معتقدم که اندر آن حکمتی است
یک دست به کار خویشتن پردازی
با دست دگر ز دیگران گیری دست .

سخاوت و بخشش نوعی بی نیازی است . (امام حسین ع )
از کار خیر و نیکوکاری این خیر محترم و از زحمتهای معلم زحمتکش و دلسوز منطقه کمال تشکر و سپاس را دارم

با سلام و خسته نباشید خدمت آموزگار متین و خستگی ناپذیر منطقه جناب آقای محمد آتنی مفرد و تشکر از جناب آقای آزموده و دیگر دوستان که دستی در اعتلای فرهنگ منطقه دارند و از راه دور دست این همولایتی عزیز و فرهنگ دوست را می بوسیم و امیدواریم سال های سال زنده باشند تا از وجود با برکت این عزیزان جهت کمک به فرهنگ غنی منطقه بهره ببریم .

دست مریزاد به این همولایتی گرامی، ما که شرمنده شدیم.